Skocz do zawartości

Wz. 34 FtF 1:72


grzesiek83

Rekomendowane odpowiedzi

No i trzeci model. Wcześniej były dwa niemieckie, teraz kolej na coś polskiego. Samochód pancerny Wz. 34 z karabinem maszynowym Hotchkiss. Model prawie z pudła, jedynie część lufy karabinu wykonałem z igły.

 

IMG_7580.jpgIMG_7581.jpgIMG_7582.jpgIMG_7584.jpgIMG_7585.jpgIMG_7586.jpgIMG_7587.jpgIMG_7588.jpgIMG_7589.jpg

 

Teraz zapraszam wszystkich do komentowania wszystkich trzech modeli i czekam na Wasze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły! Sam jestem początkujący, ale mi się podoba (zwłaszcza wash)

czy brązowy nie jest przypadkiem zbyt czerwony?

 

a, i pełno jakichś włosków- postaraj się, żeby tego nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolory dobierałem z tych co miałem w swoich zapasach, dlatego mogą się nie zgadzać. Przy następnym modelu z tej serii postaram się zastosować jakiś inny. Może macie jakieś propozycje? Najlepiej z palety Pactry.

 

Włoski na modelu to pozostałości po ścieraniu washa. Niestety spora ilość wystających nitów na modelu skutecznie zrywała z patyczków higienicznych kawałki waty. Te co widziałem, starałem się usunąć ale zdjęcia pokazały że wzrok już nie ten i sporo ich przeoczyłem .Chociaż na badaniach wstępnych do pracy wyszło że mam wzrok pierwszej klasy

 

Co do zdjęć to przy następnych sesjach modeli postaram się je poprawić.

 

ogólnie cieszę się, że podobają się Wam moje modele w tym dziale. W najbliższym czasie trochę Was pomęczę w jakimś warsztacie bo mam jeszcze kilka w planach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach