grzesiek83 Napisano 19 Czerwca 2014 Share Napisano 19 Czerwca 2014 No i trzeci model. Wcześniej były dwa niemieckie, teraz kolej na coś polskiego. Samochód pancerny Wz. 34 z karabinem maszynowym Hotchkiss. Model prawie z pudła, jedynie część lufy karabinu wykonałem z igły. Teraz zapraszam wszystkich do komentowania wszystkich trzech modeli i czekam na Wasze opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JacekPz Napisano 23 Czerwca 2014 Share Napisano 23 Czerwca 2014 Niezły! Sam jestem początkujący, ale mi się podoba (zwłaszcza wash) czy brązowy nie jest przypadkiem zbyt czerwony? a, i pełno jakichś włosków- postaraj się, żeby tego nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taltos1 Napisano 23 Czerwca 2014 Share Napisano 23 Czerwca 2014 Ładnie się prezentuje, fajne kamo Nie wszystkie fotki są ostre... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiek83 Napisano 28 Czerwca 2014 Autor Share Napisano 28 Czerwca 2014 Kolory dobierałem z tych co miałem w swoich zapasach, dlatego mogą się nie zgadzać. Przy następnym modelu z tej serii postaram się zastosować jakiś inny. Może macie jakieś propozycje? Najlepiej z palety Pactry. Włoski na modelu to pozostałości po ścieraniu washa. Niestety spora ilość wystających nitów na modelu skutecznie zrywała z patyczków higienicznych kawałki waty. Te co widziałem, starałem się usunąć ale zdjęcia pokazały że wzrok już nie ten i sporo ich przeoczyłem .Chociaż na badaniach wstępnych do pracy wyszło że mam wzrok pierwszej klasy Co do zdjęć to przy następnych sesjach modeli postaram się je poprawić. ogólnie cieszę się, że podobają się Wam moje modele w tym dziale. W najbliższym czasie trochę Was pomęczę w jakimś warsztacie bo mam jeszcze kilka w planach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...