Jump to content

Przemek Przybulewski

Members
  • Content Count

    1,713
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Przemek Przybulewski last won the day on May 12

Przemek Przybulewski had the most liked content!

Community Reputation

39 Excellent

Personal Information

  • Location
    Maciejowice ale nie te kościuszkowskie.
  • Interests
    Trochę tego, trochę tamtego, ale głównie to leżing i nicnierobing.
  • Occupation
    Eee, leń.
  • Website

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w temacie. Oddam za przysłowiowe 1zł pozostałości po współczesnych modelach (czołgi, ciężarówki, artyleria itp) w skali 1:35. Lista modeli na moim profilu na scalemates w kategorii completed projects: To tutaj trzeba kliknąć
  2. Do oferty dochodzą nowe elementy: Rura kanalizacyjna okrągła -- 60x100 Rura kanalizacyjna okrągła -- 50x100 Rura kanalizacyjna okrągła -- 60x50 Rura kanalizacyjna okrągła -- 50x50 Rura ze stopką -- 60x100 Rura ze stopką -- 40x100 Rura ze stopką -- 40x100 Rura ze stopką -- 60x50 Rura ze stopką -- 50x50 Rura ze stopką -- 40x50 Śmietniki betonowe (okrągły, kwadratowy, sześciokątny i ośmiokątny Płyty stropowe kanałowe 90x230, 120x230 i 150x230 Płyta peronowa Trylinka wklęsła i wypukła Płyta otworowa mała i duża Płyta Jomb z kwadratowymi otworami
  3. Pomalowane, po washu, z kalkami i po lakierze matowym
  4. Mam mozliwość nabycia w drodze wymiany dwóch modeli śmigłowców. Problem w tym, że nie mam absolutnie żadnego pojęcia ile mogą kosztować. Pierwszy to Kitech - Blue Thunder w 1:32 Drugi to Heller - SA 321G Super Frelon w 1:35 Wszelka pomoc mile widziana. Ostatnie ceny jakie udało mi się gdzieś znaleźć, oscylowały w granicach 90-120zł ale to są ceny sprzed kilku lat.
  5. Zastanawiam sie nad kamo, jest kilka opcji ale chyba nie będę robił jednolitego zielonego. Na razie preshading:
  6. NO tak by wynikało. Jak postawię Pumę to postaram się przełożyć. Dzięki za info.
  7. No więc tak, ten tego, zrobiłem tak: Popsikałem błyszczącym Dodałem kalki (aż 6 7 sztuk) Znowu gloss Później wash Następnie matowy Dokleiłem światełka Dodałem suchego pędzla Dorzuciłem trochę błota na przód tył i dół osłon Do tego jakieś rozbryzgi i zacieki Plamy paliwa Pigment w wydechach I co dalej? Na pewno trochę kurzu i co jeszcze? Jakieś sugestie? . . . Coś tam jeszcze dłubię przy podstawce, zlikwidowałem trochę trawy na rzecz piachu i dodałem trochę pigmentów:
  8. Naczepa prawie gotowa. Dokleiłem belki i zawieszenie i "gęsią szyję": . Całość długaśna, ponad 55cm bez rozłożonych najazdów: W międzyczaise doszły diody na koguty. Nie byłem pewien jakie, zakupiłem więc kilka rodzai ale te dwa najbardziej pasują: Wziąłem się też za resztę okablowania, nie jest to moja mocna strona ale najpierw wyciągarki. Instrukcja mówi 180mm sznurka, ja zużyłem po 50cm linki na jedną a i tak mam wrażenie że mało: No a tu już kompletne:
  9. Trochę mnie zaniepokoiłeś pierwszym akapitem ale później się uspokoiłem bo trochę poparłeś to co mam u siebie. MOże nie mam najlepszych świetlówek bo Philips Deluxe ale mają temperaturę 4000K. Same oprawy mam średnie, zależało mi głó∑nie na pyłoszczelności, jednak jedną z pierwszych rzeczy które zrobiłem to wymiana stateczników. Oryginalnie były jakieś badziewne, bo zanim zamówiłem lepsze, te zdążyły mi spalić 2 z 6 świetlówek. Pózniej zamontowałem Tridonic PC Top sl i odpukać świetlówki chodzą już ponad rok bez awarii.
  10. Zabrałem się za Pumę. Zaczyna się nietypowo bo od wieżyczki: . Składa się to całkiem fajnie. Mało szwów, spasowanie bardzo dobre, plastik przyjemny w obróbce i klejeniu. Same plusy. Detale też na wysokim poziomie: Chwila moment i wieżyczka gotowa: . Koła wklejane na stałe, nie ma polycapsów: Podobnie jak wahacze, wszystko wklejane w jednej pozycji. Samo zawieszenie składa się z kilku części i w całości przyklejane jest do wanny: . Najwięcej czasu zajmują gąski. Trzy elementy na ogniwko. Teoretyznie ruchome ale niektóre ogniwka się skleją i już sie nie ruszają. W składaniu podobne do gąsienic Bronco. No i nie mogłem się oprzeć by nie przymierzyć: .
  11. To raczej nie jest to samo - pomijając nawet kwestę napędu. SLT-56 mimo, że ciąga naczepę o większej ładowności ma napęd 6x8, podczas gdy Elefan jest przeznaczony raczej do jazdy w terenie i jest 8x8. Nie wiem jak kabina ale zderzak jest inny, zabudowa za kabiną też.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.