Jump to content

Andrzej Godlewski

Members
  • Content Count

    445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Andrzej Godlewski last won the day on July 19

Andrzej Godlewski had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

Personal Information

  • Location
    Warszawa
  • Interests
    Pojazdy zabytkowe ,rekonstrukcja historyczna , kolej polowa.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To prawda ,zaplatanie szprych to nie lada wyzwanie dla modelarza , zapewne malunki zrekompensują tą wadę . Nie mniej jednak przy dzisiejszych technologiach wykonanie poprawnych fototrawionek jest możliwe . Tak jak patrzę na Lanchestera to też rewelacji nie ma ale jednak to przy technologi wtryskowej i tak uzyskano o niebo lepszy efekt . Niestety koła są bardzo ważnym elementem każdego pojazdu , kiepsko wykonane niestety mogą dużo popsuć w wyglądzie . Nie mniej jednak chętnie podpatrzę jak Ci to wyjdzie finalnie .
  2. Pojazd poskładany i czeka na pokład . Teraz czas na ciężarówkę i małe co nie co do kompletu .
  3. Malunek wychodzi całkiem ciekawie . Natomiast tak jak widzę szprychy dalej pancerne a ich ilość zakrawa o kpinę ,zarówno w tym rodenowskim jak i tutaj . No cóż zapewne jeden zapatrzył się na drugiego 🙂
  4. Małe co nie co po wieczornych sklejaniach . Na razie duże detale potem pierdółki .
  5. Wszystko idzie w dobrym kierunku ,ale aby było na czym oko zawieśić trzeba trochę powalczyć z detale a to trochę czasu zajmuje . Nie miej jednak i w tym temacie omnibusik jest tylko elementem do dioramy . Ale wszystko w swoim czasie .
  6. Trochę jak by wspomnienie Czarnobyla . Ale temat fajny .
  7. Francuzi mają Taxi Marna a Anglicy Omnibusa ,oba pojazdy choć cywilne odegrały istotną rolę w tej wojnie . Modelik mały ale i dobry do sklejenia w zasadzie w jeden wieczór , no może dwa ale na luzie . To w pudełku a jak się skleja w ciągu dalszym .
  8. Tak , oczywiście trzeba mieć na uwadze że mierzyłem to zwykłą miarką ,więc jakiś błąd pomiarowy jest . Np, opona po średnicy płaska nie jest ,mierzyłem max wymiary .
  9. No to w temacie . Średnica koła w Żuczku 72cm szerokość 16.5cm, a felga ma średnicę 44,5cm . Teraz wystarczy podzielić stosownie do skali kto jaką preferuje . Co do ceny modelu i jego niedoróbek to rzeczywiście dobrze mieć wiedzę o tym zanim dokona się zakupu . 1:72 pewne rzeczy ujdą ,ale już w 1:35 już nie .
  10. Super zdjęcie , właśnie o takich drzwiach pisałem . Dzięki Stakor1.
  11. WoW to jest to , pręt zbrojeniowy jako dźwignia zmiany biegów z epoxydem .😀
  12. Masz rację ,teraz sobie przypominam że tego typu żuka widziałem jako busa . Ale w tym przypadku trzeba dodać do modelu światła cofania i przeciwmgłowe , oraz zawiasy których po porostu nie ma,ale to już drobiazg .
  13. Grześ ten żuk to przeróbka , ewidentnie widać że drzwi są zespolone . Jak dla mnie jedynie zdjęcia z epoki pokazują jak było , gro żuków miało drzwi dzielone ,a wynikało to stad że łatwo było wykonać fabrycznie wersji z budą brezentową .
  14. Ja używałem Żuka z klapą dzielona i odchylana na bok , nie mniej już widać że wersji było trochę . Zdjęcie znalezione w necie , to tylko jeden z przykładów .
  15. Trudno tutaj wymienić wszystkie detale które dobrze by było zmienić . Nie mniej w obu skalach brak jest podziału blach na dachu , oraz wtłoczeń na nim . Zapewne w 1:72 nie przeszkadza brak silnika oraz niewłaściwe jego zawieszenie , że nie wspomnę o samej ramie . Tyle drzwi powinny być dzielone , choć w niektórych wersjach były odchylane na bok . . Co do kół dokonam pomiarów i zobaczymy czy rzeczywiście są za duże , choć w 1:35 jakoś to wygląda . Poza tym jeśli robi się konkretną wersją dobrze jest podpatrzeć w necie jak wyglądała bo zdjęć jest od czorta 😀 Zapewne warto przed klejeniem zapoznać się z historią powstanie oraz szczegółami bo czasami jest za późno na zmiany .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.