Jump to content

chudyhunter

Members
  • Content Count

    1,404
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

chudyhunter last won the day on May 20

chudyhunter had the most liked content!

Community Reputation

277 Excellent

2 Followers

About chudyhunter

  • Rank
    Chudy

Recent Profile Visitors

1,415 profile views
  1. Ja używam matu. Przy tej skali, a nawet i przy 350 satyna moim zdaniem wygląda źle
  2. Z samym Cugarem nie ma w sumie dużo roboty. Z wnętrzem nie będę szalał, bo szkoda mi na to czasu. Ważne by z zewnątrz wyglądał jak filmowy, a i tak chce go zrobić na podstawce w "ruchu" więc środek będzie niewidoczny. W sumie to z największych przeróbek została mi całą wieżyczka do wykonania. Składanie i malowanie, to max 3 tygodnie, no ale pojawia się ale. Chcę do niego dokupić koła, a niestety one szybko nie dojdą. Tak więc panie Markuz, chyba wcześniej ruszę ze Schleswigiem
  3. Hahaha No niestety Markuz, ale MAV ma rację. Trochę się rozpędziłem z tymi warsztatami i teraz muszę pokończyć to co zacząłem. Mutsuk jest na finiszu, więc jeszcze z maksymalnie dwa tygodnie roboty. Szczecin trochę więcej czasu zajmie, ale nie wiem, czy nie zostawić Cougara i nie zabrać się za schleswiga
  4. Dlatego ja na razie się wstrzymalem z zamówieniami. Poczta powoli wznawia przyjmowanie przesylek, ale na niektóre przesyłki z zagranicy nadal trzeba czekać. Info z przed 5 dni http://www.pocztex.pl/aktualnosci/aktualizacja-obsluga-przesylek-zagranicznych-6/
  5. Generalnie z drewnianym pokładem nie trzeba nic robić. Wszystko zależy od tego, jaki efekt chce się uzyskać. Drewniane pokłady są różnych jakości. Jedne wyglądają lepiej inne gorzej. Uważam że najlepsze pokłady robi Shipyard i Artwox. Hunter jest bardzo słaby jakościowo, a dedykowane pokłady do Trumpetera są dość toporne, grube i często posiadają widoczne słoje. Jeśli chodzi o wykonanie pokładu, który już teoche przeżył, to wypadałoby go zalakierować (ja tak robię). Następnie już od ciebie zależy, jak go wykonasz. Ja do tego używam farb olejnych i kredek akwarelowych, ale także można użyć pigmentów.
  6. Haha, dobra już siedzę cicho Do Cougara wrócę, jak uporam się z tym całym moim pływającym złomem Swoją drogą, dobrze czasem zmienić tematykę! Pracuj i czekam na malowanie, bo to będzie najciekawsze
  7. Chyba nie jest źle. Zdecydowanie będzie to moj najlepszy model, ale można by było zrobić go lepiej Właśnie widzę, Cesarz wsiadł w czołg i tele żeśmy go widzieli
  8. Od razu lepiej, teraz wszystko widać!
  9. Do niego, w tej skali drewniany pokład to obowiązkowo, ale fajnie że przynajmniej jest komplet blach. Co do błędów, to wiadomo, zawsze będą, ale np model Academy 1/350, który niestetyposoadam, jest jednym wielkim błędem Noooo w końcu mądrze gadasz! Też mi on chodzi po głowie i co w nim najważniejsze, to można go dobrze dowalić No ale to kiedyś, kiedyś i oczywiście w 700ce.
  10. Spoko, spoko, rozumiem. Klient nasz pan Żebyś wiedział o jaką subtelność mi chodzi, to tutaj masz link http://www.modelshipgallery.com/gallery/service/liners/Titanic-200-cf/index.htm Coś więcej napiszesz o tym wypuście Trumpka, bo na chwilę obecną, to chyba jedyny Titanic na rynku godny uwagi. Cała reszta nie dość ze jest kiepska jakościowo, to w dodatku posiada wiele błędów.
  11. ZDRADA! nie ma powrotu do działu okrętowego!!! No nic, trzeba zasiadać i patrzeć, co to się będzie działo
  12. A więc Duży plus za oświetlenie Ale musi być zawsze jakieś ale Brakuje mi w nim gry światłem. Przy tak dużym modelu przydałoby się naprawdę subtelne cieniowanie elementów i naprawdę subtelny wash, dosłownie odrobine ciemniejszy od białego, tak by nie zucal się w oczy, a sprawiał, że jednak coś się dzieje na modelu. No i ten nieszczęsny czarny kadłub. Gdybyś użył odrobinę jasniejszego/wyblakłego czarnego cały detal na kadłubie byłby widoczny, a tak wszystko zlewa się w jedną czarną plamę. Oczywiście delikatne przebarwienia i zacieki też by się przydały.
  13. A jakoś tak wyszło 😛 Będę musiał jeszcze odrobinę popieścić otwór, bo okręt musi wejść w wodę, jakieś 0,5 mm głębiej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.