Jump to content

Szydercza Gała

Members
  • Content Count

    2,460
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Szydercza Gała last won the day on December 15 2018

Szydercza Gała had the most liked content!

Community Reputation

29 Excellent

Personal Information

  • Location
    ZIELONA WYSPA PEŁNA OWIEC
  • Interests
    kopanie grobów
  • Occupation
    puszkarz konserwarz

Recent Profile Visitors

533 profile views
  1. Ja teSZ już mam armatki, całkiem sprytne sOM te chińczyki a tu z zestawowOM armatkOM, co se na niej robienie blastbaga ćFiczyłem... A jak tam w innych miastach?
  2. To któryś z tych Masterowych zestawów? Ty masz chłopie łeb, przecież ja mam te zestawy, do Dantona się te malutkie nie przydadzą ale do huncisza może ....
  3. Przy Vallejo the proporcje też się sprawdzają, czasem trzeba 12:1 przy wyjątkowo gęstych glutach, ale 10:1 jako punkt wyjściowy jest w sam raz. Poza tym z tych ich dzióbków dobrze wkapuje się ta jedną kroplę do dużej ilości rozcieńczalnika. A właśnie jakiego uzywass do nich? Najlepszy jest albo zielony lajfkolora, albo zwykła wUTka
  4. Co znaczy nie umiem i tu mi siknie, tam mi siknie.... To nie ona kontroluje Ciebie tylko ty ją. Jeżeli malujesz Tamijunią to proporcje X20a do farby przy takiej robocie wynoszą 10:1 i nie mówie tu o laniu na oko, tylko o odmierzeniu tego kroplomierzem czy inna pipetą. Jeżeli masz dysze większą niż 0,2 to może ujdzie Ci na sucho 8:1, tylko pytanie po co? Im gęstsza farba tym mniej kontroli. Jak Cię boli paluch, to sobie poluzuj sprężynę spustową, nie ma powodu żeby się męczyć. Ciśnienie ma być jak oddech myszy 10-12 psi. Takie malowanie nie wybacza żadnego niechlujstwa o obróbce powierzchni, nie zalejesz niedokładności litrami farby, wszystko musi być perfect, zanim weźniesz w ogóle fukawkę do łapy. Papierem 500 to możesz sobie samochód z rdzy szlifować, do szlifowania pod farbę w tej skali zaczynasz 600-800 a wykańczasz 1000-1200. Jak masz wątpliwości to pytaj przed a nie po Tego statka już zostaw w spokoju, zaglonuj go, zasyf i do doku. To co pisałem powyżej weź pod uwagę przy niszczycielu.
  5. Takie tam różne, jeszcze anteny TV Polonii trza postawić na dalocelowniku i zrobić trójkąciki No i Fajnmoldowy pom-pom, słabe jest to ze na obrazku na pudełku sOM poręcze, a w pudełku ni ma.... Tak wienc pomyślałem sobie ZA CESARSTFO i Gott Mit Uns!!!!!! i już sOM
  6. JEZUSMARIA dałeś link do strony Kamila, zaraz dostaniesz OSTATECZNEGO BANA
  7. Nooo i milusio, teraz gęstego ze dwie warstwy, watka, a potem rzadkie. Tylko proponowałbym kadłub zeszmacić na gotowo, poki masz łatwy dostęp, zanim go wkleisz w podstawę.
  8. Nigdy nie ukrywałem tych ŚCIŚLE TAJNYCH tajników wiedzy tajemnej jak czegoś nie wiesz to pytaj, zazwyczaj nie gryzę , no moze tylko jeżeli ktoś jest bardzo odporny na wiedzę
  9. Jeżeli to odkurz z fukania, to znaczy że malujesz ze zbyt dużej odległości i farba schnie w locie. No krzywy jest ten domek i raczej żadne perfumowanie g.... nie pomoże. Wytnij i zrób prosty, będziesz lepiej spał
  10. Olejami nic na tej powierzchni nie poprawisz, wyciągniesz jeszcze bardziej jej pumeksowatosc. Olejowy czy jakikolwiek inny łosz wlezie ci w każdy zakamarek tej faktury i go już nie wydlubiesz.
  11. Przede wszystkim widać że sporo elementów jest niewyprowadzonych i ma fakturę pumeksu. Widać że cośtam ściemniałeś. Technicznie słabizna, ale to pierwszy raz, wiadomo że nie wyjdzie. W tych podkładowach rozjaśnieniach i zaciemnieniach staraj się uzyskać gradient, nie efekt zero jedynkowy, przejścia odcieni powinny beć płynne, kwestia wprawy, nie da siętego nauczyć czytając co piszą inni, potrzebna jest praktyka. Pomaluj sobie butelkę, albo.... cokolwiek, ćwicz kombinację kolorów, które będą ci do czegoś potrzebne. Co ważniejsze wymyśl co konkretnie chcesz zrobić, zaplanuj to. Zaciemnianie i rozjaśnianie różnych części obiektu na pałę nie ma sensu, to musi coś pokoazywać, przedstawiać. Jak nie wiesz gdzie zacząć, zrób to czego uczą przy figurkach. Weż obiekt i oświetl lampką z góry, z boku, skądkolwiek, zrób sobie fotkę, patrz jak się układają cienie i rozjaśnienia, a potem skopiuj to na obiekcie. W ten sposób zawsze będzie wyglądał na oświetony tak jak chciałeś i sobie wymyśliłeś, bez względu na prawdziwe oświetlenie w danym momencie. Z czasem jak zaczniesz lepiej czuć w czym dzieło i będziesz sprawniej fukał, zaczniesz kombinować, eksponować co chcesz, wyciągać kształty czy elementy bryły..... i o to chodzi
  12. Pokaż co wyszło, zazwyczaj od razu widać co się spier.....o
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.