Jump to content

jmx62

Members
  • Content Count

    286
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Excellent

Personal Information

  • Location
    Dęblin
  • Interests
    modelarstwo
  • Occupation
    emerytowany ŻZ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No Frog to był Frog - klasyka. Whitley, Beaufighter, Skua, Mitchell, Hellcat, Blenheim, Black Widów to były modele którym długo nic nie dorównywało. Były też słabsze a nawet bardzo słabe np. Gipsy Moth, Tempest.
  2. Też robiłem tego Defianta tak około 20 lat temu, nawet odbiło mi i mu linie ryłem. Fakt to był wyrób "defiantopodobny" zwłaszcza obrys tylnej części kadłuba, stateczników i zbyt cienki/chudy silnik. Całkowity brak wnętrza kabiny i wnęk podwozia. Ale oglądany z 10 metrów, zwłaszcza że był czarny jak noc....no Defianta i już.
  3. A takiego cudaka ktoś kojarzy? Cudak oryginał i cudak model! Skąd to się ulęgło? I jeszcze takie wspominki, wszystko można było dorwać albo na "Pchlim Targu" albo później na stadionie :Skry" oczywiście we stolicy. Oczywiście zdjęcia boxartów nie są moją własnością tylko są "zapożyczone" z internetu.
  4. Z innych wtop to jeszcze tytuł wątku. Wg mnie na fotkach jest "c" a w nagłówku jest "a". Tyle mojego czepiania się. Reszta ok.
  5. Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia, gdzie one są?
  6. Fajno by było dzisiaj tak Iła z ZTS-a za Haskę 1:1 😒
  7. Poszukuję zestawowej blaszki do Struttera Rodena nr kat 411. Takiej jak na zdjęciu. Może ktoś budowała swojego Struttera z blaszkami Parta i zostały mu oryginalne zestawowe. Chętnie się nimi zaopiekuję.
  8. O, i super, o coś takiego chodzilo. Czyli model Huberta to SP-BPM?
  9. Też nie wiedziałem. Może ktoś chociaż kilka zdań historii mógłby wrzucić. Bez odsyłania do jakich googli 🥴
  10. Kopernik chciał dorwać 'ten' model czyli Airfixa czyli nr kat. 259 i 1973(chyba) rok edycji a nie jakieś późniejsze przepaki. To nie chodzi o to żeby mieć model Battla. To trzeba mieć "tego" Battla. I już. Sam też chętnie bym go przygarnął, konkretnie to wydanie z 1973. Jak w SH pokazały się Airfixy to Battle był w edycji z innym boxartem, wg mnie słabszym a później w serii "czarnej". Za mną dłuższy czas chodzi też "ten" Hurricane. Konkretnie ten, bo pamiętam jak go zobaczyłem kilkadziesiąt lat temu u kolegi to aż mi się oczy zaświeciły, niestety już go nie złapałem w SH. A ciekawo
  11. Witam! Witam przede wszystkim znawców lotnictwa Wielkiej Wojny. Przypadkowo stałem się posiadaczem Roden 411 Sopwith 1.B1 French Bomber czyli Sopwith 1 1/2 Strutter. Niestety w pudełku nie było niewielkiej blaszki z drobnymi ale istotnymi duperelami m.in. elementami pozwalającymi ze standardowych wyprasek (dla czterech różnych edycji Rodena) zrobić francuskiego bombowca. A bez nich to chyba nie mogę zrobić nic. Wiem, że są blaszki Parta do tego samolotu więc pomyślałem, że może szczęśliwy nabywca tychże Partowych fotoelementów nie będzie korzystał z zestawowych i może chętnie si
  12. Na tym forum, zamieszczamy treści modelarskie, lub wszystko co się wiąże z modelarstwem. Polityka nas nie interesuje. Nie na tym forum. Moderator.
  13. Małe porządki na półce modelarskiej: Maski Eduard JX167 do T-2 Buckeye od SH 1/32 -cena 30 PLN Maski Eduard CX465 do Hellcat Mk.I od Eduarda 1/72 -cena 15 PLN Maski są nowe jedynie otwarta była folia w celu obejrzenia zawartości. Przesyłka wg cennika PP, może być list polecony
  14. 😁😄😃 Też mnie irytują te wiecznie brakujące mikrometry i zanikające pojedyncze nity i śrubki😡 Kiedyś jak się kupiło Monograma albo Revella i jakby nie było nitów to by człowiek pomyślał, że bubla kupił jakiegoś. Co poniektórzy pewnie polecieliby do SH z reklamacją haha. A z tą Dakotą to było tak: Pewien misjonarz zjawił się w afrykańskiej wiosce. Któregoś dnia nad wioską przeleciał samolot, wszyscy mieszkańcy wioski wybiegli ze swoich chatynek i gapią się do góry. Misjonarz na to: -Nie bójcie się, to taki metalowy ptak zbudowany przez ludzi żeby ich wozić.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.