Jump to content

jmx62

Members
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Personal Information

  • Location
    Dęblin
  • Interests
    modelarstwo
  • Occupation
    emerytowany ŻZ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja bym zmienił lekarza, bo oszukuje. A tak na serio to tylko życzyć wytrwałości w dokończeniu fantastycznego projektu.
  2. A można prosić fotkę tej kolekcji Lim-ów w widoku z przodu, boku itp.
  3. Kurde, żeby klejenie szło mi tak jak matematyka😜
  4. 4+3=7 z 9 trza jedną zapałkę położyć pionowo na "minusa" et voilà a modelik całkiem sympatyczny, to nowy Airfix?
  5. Solo po co się czepiasz, a Spitfire czy 109-ka to nie miały krzywych kół? Ten typ tak ma i nie ma co na siłę ich prostować(coś tam chodzi mi po głowie, ze chodzi o stateczność i sterowność podczas ruchu po ziemi, kołowanie itp). A modelik całkiem fajny. Kiedyś miałem taką schizę, że chciałem właśnie zrobić kilka modeli z "biało-czerwoną szachownicą" ale nie polskie. Naliczyłem różnej maści kilkanaście w tym powyższy MS406, , stwierdziłem że za mało, rozszerzyłem temat do modeli "z szachownicą" nieważne jakiego koloru, wyszło ponad 800. Dałem sobie spokój, projekt upadł 😫😡
  6. Wiem, że nie będzie całkiem w temacie ale jeszcze jedno pytanko i proponuję zamknąć wątek. Chodzi mi o przydatność kalkomanii z pasażerskich zestawów Zvezdy, tzn czy nadają się bez jakichkolwiek zabiegów chemicznych, czy nie rozpadają się po namoczeniu itp. kłopoty?
  7. Modelik OK całkiem fajny ale oryginał to jakaś porażka. Niby koncepcja ala` Pułaski ale co taki bidny jugolski pilocina widział z kabiny. Toż to miał być myśliwiec a pilot ślepy do przodu, w dół i ba boki jedynie coś do góry mógł "lukać". Porażka!!!
  8. Avanti śliczny ale nie będzie pasował mi do skali ponieważ wymyśliłem sobie pasażery 1/144 i sportowe cywilne 1/48(takie tam Cessny, Jaki, może "latającego granata" czyli GeeBee). Co do maluchów w 1/144 to sorki ale mam już za grube paluchy i niestety nie ten wzrok, cóż latka lecą a i choróbska nie oszczędzają a kleić się chce. Z dawnych czasów zostało mi trochę siedemdwójek takich typowych vintage i parę 48-mek ale to już inna historia. Np. P-39 z Edka rozdłubałem już z 5 lat temu i leży jak na razie w stanie agonalnym jak na stole chirurgicznym, chcę ją zrobić w malowaniu gen. Połynina ale jeszcze się waham co do prawidłowości malowania np. http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?p=306585 No ale to znowu inny temat.
  9. Z "Końkorda" 😃 zrobił się temat nie na temat, no ale ciągnijmy dalej Chyba jednak są "setki" chociaz w wiki jest jak byk: 787-8 (wersja bazowa, 210-250 pasażerów) 787-9 (wersja przedłużona, 250-290 pasażerów) 787-10 (wersja najdłuższa, 290-330 pasażerów)
  10. zloty, nie kłóćmy się kto był pierwszy, ty wynalazłeś ja poprawiłem bez sprawdzania jakbyśmy się spotkali w realu to chyba nie na jednej setce by się skończyło
  11. Oj tam, oj tam. Wszyscy wiedzą o co chodzi. Setka to setka, każdemu na myśl o setce to się gęba 😊 No spoko, oczywiście masz rację, ja tak z rozpędu te setki wymyśliłem. Po prostu w lotnictwie ale wojskowym to siedzę od ponad 40 lat(i zawodowo i hobbystycznie) i już znudziło mi się to, postanowiłem na stare lata coś nowego ogarnąć no i padło na "pasażery" a w tym jestem początkujący i tyle🤓
  12. Q... mam 800-tkę. A to bardzo duża różnica, bo specjalnie nie wnikałem. No tak https://pl.wikipedia.org/wiki/Boeing_787#787-8 4,25 cm dłuższy jest ten 900-ka i zapewne ma trochę więcej okien w przedziale pasażerskim nie będę kombinował
  13. Zvezda - zvezdą, jest naprawdę super, mam Drimlajnera. Jedyna uwaga to to, ze miał zwichrowane usterzenie pionowe, musiałem grzać suszarką do włosów - udało się ale z duszą na ramieniu bo przedobrzyłem w drugą stronę ale po sklejeniu jest OK. Zastanawiam się nad malowaniem bo w zestawie są kalki do malowania firmowego Boeinga tzw. demo i nie za bardzo mi się to malowanie widzi, wolałbym z jakiegoś przewoźnika, nie koniecznie musi być LOT-owskie. Będę szukał jakiegoś zestawu kalkomanii. I jeszcze powtórzę moje pytanko z pierwszego wpisu: może ktoś słyszał czy Airfix będzie coś puszczał w nowych wypraskach 1/144? Chodzi oczywiście o "pasażery". W starych wypraskach mieli trochę ciekawych tematów ale cinko trochę z ich dostępnością no i jakość trochę nie tęga. Mam na myśli: Boeingi 707, 727, 737, Airbus A-300, Lockheed L-1011 Tristar, MDD DC-10, SE-210 Caravelle(chyba te same wypraski co pakuje cały świat łącznie z naszymi ZTS, MisterCraft itd...), brytyjskie konstrukcje np. H.S. Trident, DH 106 Comet, BAC 1-11. Tyle znalazłem na necie, pewno było ich dużo więcej. Fajowo by było zobaczyć te modele w nowych wypraskach.
  14. Nie wiem o co chodzi, ale jak przeglądam ruskie fora to aż dech zapiera, nie twierdzę, że nasza brać modelarska jest do du...ale ruskie naprawdę wymiatają!!!
  15. A propos A-Modeli, DH-106 Comet czy może z Airfixa? Chyba i tu i tu pójdzie wiadro szpachli i dłubania do przyszłej zimy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.