Jump to content

Artek82

Members
  • Content Count

    543
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Excellent

Personal Information

  • Location
    Bydgoszcz
  • Interests
    Lotnictwo, modelarstwo, komunikacja i transport, historia
  • Occupation
    Kolekcjoner

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fajnie to wygląda Nie zgłębiałem jeszcze tematu, ale czy ktoś byłby w stanie po krótce wskazać różnice między naszymi M-346, a Jakiem-130
  2. Antonow An-2 w wersji DDR z 1964 roku. Tworzywo bakelitowe pryskane żrącą srebrzanką, w zawiniątku oryginalna buteleczka z zaschniętym klejem, kalkomanie biodegradowalne
  3. Nie wiem czy już tu były. Polskie Szybowce, seria w pudełkach pierwszej edycji. Kleiło się aerokluby
  4. To chyba z tej samej spółdzielni z Wałbrzycha Mam takie i jeszcze z godłami państwowymi
  5. Mi-4 w skali 1/50 lub 1/40 radzieckiego Krugozora. Z tej serii były jeszcze Mi-2, Mi-8, An-2M, Ił-2m3, MiG-21, Jak-3, Jak-18P, Jak-25. http://www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/12307-jakowlew-jak-18p-.html
  6. Takie cuś znalazłem, może się przyda
  7. Było kilka prób z efektami raz lepszymi raz gorszymi. Wszystko metoda prób i błędów z doskoku w wolnych chwilach.
  8. I to mnie wystarczy Ja mu tam przeglądu w silniku nie będę robił
  9. Bardzo elegancko Niby matowy, a się świeci, czym malowałeś? Widziałem kalki do tego samolotu, ale z czerwona szczałą, a u ciebie niebieska jest więc jak to było? Też mam w planie te Meśki w edycji Avia bo fajnie wyglądają w tych malowaniach.
  10. Znaczy, aż tak ambitnej dłubaniny nie przewiduję. Tylko przeróbka płatowca do wersji AFS czyli, skróciłem kadłub między silnikiem a skrzydłem, uciachałem końce skrzydeł, wypiłowałem otwory pod podwozie, trzeba zamaskować klapy w skrzydłach i wytrasować dodatkowe lotki, dorobić i dopasować oprofilowanie przejścia kadłub-skrzydło. Już widzę że muszę zmienić lewą połówkę obudowy silnika bo egzemplarz który chce wykonać nie miał tzw. daszka nad linia zawiasów. Statecznik pionowy trzeba poprawić i oszklenie nowe wytłoczyć bo to co jest to podebrałem ze starego Jaka-15. Po dopiłowaniu i oszlifowaniu w miarę pasuje wymiarami i kształtem. Reszta dodatkowej dłubaniny wyjdzie w praniu
  11. Ja sobie AFSa spróbuję wystrugać 🛠️
  12. Ogarniesz zapewne szybciej niż Antka A Wilga z Antymodelu nie taka straszna jak się człowiek przyłoży i przymknie oko
  13. Chyba tylko oszklenie, bo we wczesnych były płaskie szybki w drzwiach i kanciata przednia, a w późniejszych już wypukłe lekko ale nadal tak samo grube.
  14. Jeśli nowa Wilga byłaby dostępna za 50 zł to z 5 szt. biorę od ręki, a kilku znajomych razem by wzięło z 15 szt. A-model na kołach jak się pojawi to zaraz znika za 60 zł plus więc popyt jest, a to jest kasztan niestety 😕 Taki Jak-12M, Gawron albo Zlin 526AFS byłby fajnym uzupełnieniem aeroklubowych kolekcji nie mówiąc o szybowcach. Nowe KP za swoje szybowce liczy 40-50 zł i się kupują mimo że jakość nie idzie na równi z ceną.
  15. Nooo, piękny Zlinek Faktycznie Brengun z osłoną kabiny się nie popisał, ale nie ujmuje mu to uroku.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.