Jump to content

NSX

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Natoolin Brooklyn ;)
  • Interests
    militaria, bilard, motoryzacja, lotnictwo, asg
  1. yy.. może się nie znam ale jakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu że model w malowaniu pustynnym jest prezentowany w zimowej scenerii... poza tym extra, wykonanie świetne, widać bagaż doświadczeń modelarskich i tonaż lat spędzonych na dłubaninkach pozdrawiam serdecznie
  2. klapka mi opada jak widzę takie cuda ;) tylko ta woda jakoś tak ... dziwnie się marszczy czy mi się wydaje? pzdr
  3. nie kumam robienia modeli po to żeby je sprzedać. wolałbym się przyłożyć i oddać do muzeum lub do jakiejś galerii czy dla dzieci autystycznych, whatever. ale sprzedać? phi. pozdro ;)
  4. NSX

    UD-4L Cheyenne

    super ;) dzięki za info pzdr
  5. hehe, dzięki za uznanie aczkolwiek taki piękny to on nie jest, wierz mi;) mam troszkę za cienki aparat żeby pokazać więcej detali, poza tym wtedy dopiero będzie widać niedoskonałości malowania, brak usunięcia linii łączenia form, świecące kalki i Bóg wie co jeszcze ;) jeśli chodzi o pudło to na prawdę już nie pamiętam, ale wydaje mi się że chyba ten http://www.mojehobby.pl/heller-80247-p-z-l-p-23-a-b-karas-p-1-110490.html pozdrawiam
  6. no to i ja dorzucę swoje 5 groszy ;P robiony prosto z pudła, gdzieś pod koniec podstawówki jeśli dobrze pamiętam, czyli około 16-17'stu lat temu ;) PZL.23 Karaś, 1:72 pozdrawiam
  7. a ten batyskaf z obrazka też dorobisz? pzdr
  8. Panie Ryszardzie. Genialna praca, nie dość, że wykonuje pan model z niezwykłą wręcz dbałością o szczegóły oraz poprawnością merytoryczną, to jeszcze prawie wszystkie elementy wykonuje pan od podstaw we własnym zakresie, również z niezwykłą precyzją i pomysłowością ;) oglądam ten wątek od samego początku i muszę powiedzieć, że mam wielką ochotę zabrać się za jakiś żaglowiec (a w życiu żadnego nie skleiłem), gdyż jak się ogląda pana pracę to wszystko wydaje się być takie łatwe, proste i przyjemne ;) a założę się, że takie nie jest, i tu właśnie wychodzi pański kunszt modelarski ;) jest n
  9. witam, robiłem kiedyś w podstawówce B17C Academy (ten z obrazka poniżej) http://www.oldmodelkits.com/jpegs/Academy%201666%20B-17C.JPG jednak w tym przypadku niestety nie jestem w stanie jednoznacznie odpowiedzieć czy ten Italerowski to nowość czy przepak tego z Academy... pozdrawiam
  10. cześć, proponuję przejrzenia na Warsztacie pracę Pana Ryszarda B dotyczącą okrętu Mayflower Heller'a w 1:150. Pan Ryszard miał podobną kwestię do rozwiązania. Może to pomoże: viewtopic.php?t=21337&postdays=0&postorder=asc&start=15 pozdrawiam
  11. model super, brakuje mi tylko zdjęcia od spodu btw zna ktoś może jakiś symulator lotu na peceta, w którym można by polatać iskrą? pozdrawiam
  12. skoro expert tak twierdzi to pewnie tak jest sądziłem że przednia goleń podwozia jest sprzężona ze statecznikiem pionowym gdy samolot znajduje się na ziemi, i oba te elementy wychylają się równocześnie w momencie skrętu samolotu w którąś stronę. ale jak faktycznie widać choćby na tym zdjęciu byłem w błędzie http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/68/1_Pucki_Dywizjon_Lotniczy_MiG-21_bis.jpg pozdrawiam
  13. model bardzo ładny, nic tylko pogratulować aczkolwiek chciałbym zwrócić uwagę na jedną rzecz - przednie kółko jest nieznacznie skręcone w prawo, czy zatem statecznik usterzenia pionowego również nie powinien być skręcony w prawo, pod tym samym kątem co przednie kółko? pozdrawiam
  14. gratulacje, model bardzo ładnie się prezentuje widać doświadczenie i wkład pracy. dla mnie takie drobiazgi jak 'brak prowadnic', 'nie pod tym kątem', czy inne tego typu 'sratytaty' schodzą na dalszy plan, jeśli w ogóle mają jakiekolwiek znaczenie. model jest świetny i wiem, że przede mną jeszcze bardzo dużo modelarskiego doświadczenia do zdobycia, zanim byłbym w stanie zrobić choćby w połowie tak dokładny model jak ten. bardzo mi się podoba i jeszcze raz gratuluję pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.