Jump to content

NobelEXC

Members
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Syców

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. gorlock: Na początku myślałem, że będzie bardzo fajny model, który lekko i przyjemnie się sklei. W toku prac odkrywam kolejne mankamenty ( według mojej opinii, może dla innych to standard w 1:35 ): Rama - ok, Zawieszenie - ciężko spasować elementy i utrzymać równy poziom kół, Paka - jak narazie OK, Drobne elementy - przednie lampy to jakiś dramat, tylne skrzynki narzędziowe montowane pod paką wyglądają jakby je projektowali siekierą... To co widać na zdjęciach właśnie trafia do mycia i jutro malowanie. Czy na goły zielony mat kłaść sidolux o którym wiele się naczytałem na forum. Boję się jednak, że model będzie bardzo się świecił i brudzenie pastelami nie będzie wyglądać realnie ?
  2. Koła przygotowane w komplecie. Wydaje mi się, że jeszcze trochę za dużo brudu na nich jest. Spróbuje je delikatnie oczyścić. Już na starcie popełniłem jeden błąd. Pociąłem nie te felgi na koła zapasowe co skutkuje 4 piastami na przód i 2 na tył. Trudno. Przeżyję. Odnośnie spasowania elementów podwozia to największy problem jest zawieszeniem. Zarówno przód jak i tył wymagają bacznej uwagi. Punkty mocowania/klejenia osi i resorów pozostawiają wiele do życzenia. Silnik złożony i czeka na malowanie.
  3. Witam serdecznie. Jest to moja pierwsza relacja w tym dziele. Po 1-2 latach rozbratu z modelarstwem wracam do nieco mniejszej skali czyli 1:35. Wcześnie budowałem tylko ciężarówki w 1:24. Tym modelem chcę podszkolić swój warsztat o metody brudzenia, wash'ów itp. Kraz 214 ( malowanie LWP ) ma być rozgrzewką przed 255 również z Rodena. Mam nadzieję, że będzie wyrozumiali w ocenach i wesprzecie dobrą radą. Aktualnie sklejone jest podwozie i pomalowane czarnym matem. Kolejne elementy będą przygotowywane w najbliższym okresie w kolejności: silnik, kabina, paka. Pozdrawiam Oskar zdjęcie pochodzi ze strony: www.ww-model.pl Koła zostały ubrudzone przy użyciu pigmentów AK.
  4. Chodzi oczywiście o Sorena, ale on jeszcze buduje swój model. Poza tym robi wersje FH16 700 XXL. Utrzymuje z nim stały kontakt i wymieniamy informacje
  5. Witam, dawno tutaj nic się nie działo, przez różne zawirowania nie było czasu na klejenie Volva. Nadszedł jednak odpowiedni moment i powróciłem do modelarstwa. Nastąpiła mam zmiana planów zamiast Hoogendoorna będzie Volvo FH16 660 8x4 Torben Rafn + 5'ta oś. Zdjęcia z postępów poniżej:
  6. Wszystko ładnie pięknie, ale jak długo jeszcze będziesz jeździł bez rejestracji pojazdu w odpowiednim urzędzie ?
  7. Dyszel to z definicji elementy sztywno połączony z osią. Łabędzia szyja będzie poprawnie i ładnie ;). Czekam na kolejne postępy z prac. Pozdr. Oskar P.S. Jako bonus dorzucam pokaz podobnej naczepy ( Tropco, belgijskiego Broshuisa ).
  8. Jedyne słuszne tłumaczenie to: łabędzia szyja ( goose neck ). Powodzenia w budowie
  9. Ja bym poprosił o jakieś dane na temat sieczkarni np. producent, cena? Również uważam, że DAF prezentuje się o niebo lepiej od Scanii.
  10. Można malować lakierami samochodowymi używając aerografu, trzeba tylko odpowiednio rozcieńczyć.
  11. to nie jest XL-70, tylko zwykłe FH 1 generacji...
  12. Nie będę się rozpisywał o malunkach, bo wiadomo ze jest dobrze. Mam tylko małą sugestie, żeby zamiast zostawiać siadło z tymi płomieniami, wykonać nakładkę na siodło, która można odpowiedni pomalować
  13. Przemek klasa robota, jest pod wrażeniem. Jeszcze nie widziałem tak dobrze zrobionych części od podstaw u Ciebie! Duży plus i z niecierpliwością czekam na dalsze prace. Pozdr. Oskar
  14. Nieoficjalne informacje od kolegów z Dutch Model Truck Club'u ;) narazie jest tylko informacja o kilku modelach, nic więcej
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.