Jump to content

NobelEXC

Members
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by NobelEXC

  1. Firma MACK działa zarówno w USA jak i Australii i napewno mają dwie wersje kabiny: na ruch lewo- i prawo-stronny. Italerii jak zwykle sie nie wysiliła...
  2. ale Andrzeju zwróć uwagę na blachy tego MACKa, jest to auto rejestrowane w holandii i jeździ w Europie...
  3. Siema! Wkońcu dorwałem cyfre i pokaze postepy. jest dużo nie doróbek, jakiegos kleju itp ale to poczatkowa faza budowy. Jeszcze duzo kabli przyjdzie, duzo poprawek, szlifowanie, wiecie jak to jest... Muszę stwierdzić ze kable w FH są w 4 kolorach: - szary, kolor ramy, pneumatyka - czarny, elektryka - żółte, paliwowe - czerwone, elektryka, masa do akumulatorów i zasilanie czegoś w silniku ( moze jakieś koncepcje?? ) Tu mamy rozdzialacz pod siodłem i rzut od spodu na ten element w modelu:
  4. Witam! Moze ja pomogę rozwikłać ten problem. Firma Scania od lat 60' chyba zaczeła wprowadzać oznaczenia zawieraje pojemność silnika i numer serii ( cyfra ) oraz litera jako symbol przeznaczenia i tak dla przykładu: 164 L - 16 litrów pojemność, 4 generacja, L długotystanowa 93 G - 9 litrów pojemność, 3 generacja, G budowlana w dotychczasowej historii były serie 1,2,3,4, a następna powinno byc 5, ale wladze wymyśliły, ze trzeba z tym skonczyć i zrobili R. Teraz Marcus pierwsza Scania która dales w linku to własnie 164 L Topline , a druga to jej nastepczyni R Topline. Jesli kogos i
  5. Siema!!! Straciłem troche wenny na MB i postanowiłem zrobić coś nowego. Wybór nie był trudny. Jak to powiedzial Truckman XL-70 i Ocean Race musza stać na połce Wiec komu w drogę temu alpinus:) Sa fotki, ale słabe... lepsze to niż nic... Rama skrócona, zeszlifowane narosla F12/16, nowe zawieszenie od MAN ( szczerze lepiej pasuje DAFowskie ), ostatnia poprzeczka została zrobiona z PCV, powoli wkladam kable i teraz mecze sie nad bakami paliwa... Pozdr.
  6. NobelEXC

    ZIL 131

    Jeden zrobi taki pojazd na oryginał a inny zrobi tunning i nic nie zrobisz. Ważne, że auto otrzymało nowe życie. Fakt kołpaki i tylne światła są beznadziejne... Pozdr.
  7. NobelEXC

    ZIL 131

    dlaczego?? lepiej zeby sta za stodoła i rozpadał sie na czynniki pierwsze?? Pozdr.
  8. NobelEXC

    ZIL 131

    Tego jeszcze nie bylo, tuning ZIL-a, lol.
  9. Jesli chodzi o model to jest to kwadratowy od wersji F12/16 Na tym na zdjęciu jest oczywiście "D" Pozdr.
  10. NobelEXC

    :szok:

    Miałem okazje ogladać w akcji tego Tygrysa na MTM-ie, fajna zabawka, szkoda tylko, ze taka droga ;/ Pozdr.
  11. Lakier widze metallic?? Sprey, przydałby sie clar na to
  12. Siema!!! Pomysl jest godny pochwały, teraz trzeba tylko zoorganizowac model w 1;24/1:25. Jesli byłby to harrier to mozliwe ze nawet nietrzeba bedzie rozmontowywac skrzydel, tylko zrobic odpowiednie oznaczenie i jakiegos BF3 przed ciężarówke. Z tego co wiem to harriery sa na wyposazeniu Anglii i Indii ( z Anglii juz wycofywane, wiec dioramka odwozenia samolotu do muzeum miała by sens ) Pozdr. P.S. Na jaka naczepe chciałbyś dać samolot??
  13. Jak juz wywołaliscie nazwe MTM to musze sie odezwać Jako sycowiak i wspołorganizator zapraszam kolego j35. Prosze również na priv. Pozdr. P.S. Na tym skonczymy ten off w tym wątku...
  14. Poprostu kupujesz zawias który jest jedynie w angli i przyklejasz.Dlatego nie chciałem mówić mo itak go nie dostaniesz. coz moge powiedzieć: KFS czy inny producent konwersji do modeli ciężarówek jest dla kazdego. Dlaczego ma go nie dostać?? uzbiera kase i sobie kupi, tylko kasa jest ogranicznikiem. Ja chciałbym zadać pytanie po co wydawac kupe kasy na zawiasy, jesli mozna je zrobić samemu?? Igla, szpilka, cienka blacha offsetowa i jazda, jesli moderator pozwoli wstawie link do relacji zaprzyjaznionego Niemca, ktory bardzo ladnie wykonał takie zawiasy przedstawiając dokumentacje zdj
  15. IRAZ: Niestety WALDEK ale widziałem na necie mają tak odchylane maski razem z kabiną: Czy móglbys pokazać jakieś zdjęcie takiego otwierania?? bo musze przyznać, że jeszcze nigdy sie z czymś takim nie spotkałem. Pozdr. Nobel
  16. oblać znaczy oddac do chromowania, obkleić taśmą czy pomalować Alcadem?? Pozdr.
  17. a skad te nadkola:> czyzby samoróbka?? wygladają calkiem git
  18. Witam, model prezentuje sie narazie ładnie. Mam jednak jedno "ale", mianowicie dlaczego siedzenia zostały pomalowane farba z polyskiem?? Pozdr. Nobel
  19. Destruckja przez duze "D" http://fishki.net/comment.php?id=10261
  20. NobelEXC

    Kuzniecow

    Calkiem spory, nawet ładna linia... duzo tego produkują, czy tylko jednego?? jest wiekszy od amerykanskich?? Pozdr.
  21. Torni, to u mnie jest 5 kategorii, a na TC zawsze były 3... fakt faktem TC schodzi na psy...
  22. Wyżej jest napisane: W PŁYNIE Na opakowaniu nie ma innej nazwy, tylko KRET. Niczym nie rozcieńczam.
  23. Mój kret jest w płynie, niebieska butelka z czerowna nakretką. Jedynie mam problem z czesciami malowanymi spreyem. Narazie moczy sie 24h i powoli zaczyna puszczać farba... Pozdr.
  24. Do tego celu używam dwóch specyfików: - płyn hamulocowy ( DOT -3/4 ) - do lak. samochodowych - kret - do farba modelarskich Zasada działania jest w oby dwóch przypadkach taka sama. Do szklanego pojemnika wlewamy jeden z w/w środków. Po pewnym czasie (minimum dla DOT-3/4 ok. 12 h i dla Kreta 1h, jesli bedzie potrzeba można zostawic na dłuzej) Następnie płuczemy daną część pod bierzącą wodą. UWAGA!!! Kret jest substancja żrącą i w kontakcie z ludzkim ciałem powoduje oparzenia, dlatgo trzeba stosować gumowe rękawiczki, przydałyby sie również okulary UWAGA!!! Po umyciu pod bierzącą wodą na
  25. Uwielbiam stare amerykańckie krązowniki szos. Modle jest piękny sam w sobie. Dałes fajny metalick, teraz tylko dobry bezbarwny zeby świecił sie jak przysłowiowe jajca Pozdr.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.