Jump to content

Ripper1

Members
  • Content Count

    351
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ripper1 last won the day on March 10

Ripper1 had the most liked content!

Community Reputation

55 Excellent

Personal Information

  • Location
    Jelenia Góra

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lotniska polowe zwykle były usytuowane w pobliżu jakiegoś lasu gdzie można było w sposób naturalny ukryć samoloty.
  2. Dziękuję. Jeżeli chodzi o te kule mchu to też nie jestem z nich zadowolony, chciałem kupić krzaki a przyszło takie coś z poszarpanej gąbki ( tak to jest czasem jak kupuje się przez internet z Chin ). Muszę na przyszłość pokombinować coś innego. Jeżeli chodzi o figurki to w/g producenta czyli ICM są w skali 1:48 a więc teoretycznie powinny pasować. Jako tło wykorzystałem obraz namalowany kiedyś przez moją żonę - jak widać spisał się
  3. Jak w tytule chcę zaprezentować swoją pierwszą podstawkę pod model jaką udało mi się wykonać. Ramka z jakiegoś obrazka, gips, ziemia z ogrodu, trawa statyczna kupiona z sadzarką na "Ali" trochę kamyków z chodnika i figurki z ICM ( też pierwszy raz malowane ). Nie opisuję modelu bo już był prezentowany na tym forum. Liczę na jakieś podpowiedzi.
  4. To się nazywa wielbiciel twórczości Kurta Tanka
  5. Niebieski to FS15044 Hobby Color 326
  6. PRZEPRASZAM, poprawię się i wykonam jeszcze jednego Thunderbolta
  7. Polecam, te nowe mustangi z Eduard-a same się prawie składają.
  8. Po czasie zauważyłem, że źle przymocowałem ruchomą część oszklenia kabiny. Już to poprawiłem i przy okazji udowodnię, na razie za dużo rozkładania sprzetu do jednego zdjęcia.
  9. Tak przemalowałem i dałem nowe kalki. Jeżeli chodzi o śmigło to niestety nie znalazł się nikt komu by zbywało chociaż pisałem prośby wszędzie z Facebook-em włącznie
  10. Model doczekał się finału. Zapraszam do galerii https://modelwork.pl/topic/42413-na-p-51d-mustang-lou-iv-athelene/
  11. Model to nowy wypust firmy Eduard w skali 1:48. Malowanie szeroko dyskutowane na wielu forach czyli samolot z 375 Dywizjonu Myśliwskiego 361 -ej Grupy Myśliwskiej stacjonującej w Anglii pilotowany przez płk. Thomasa J.J. Christiana Jr. noszący imię własne LOU IV. Wszyscy opierają się na fotografii zrobionej gdzieś około roku 1944 przedstawiającej cztery Mustangi z tej jednostki lecące w szyku. Do tej pory nie udało się jednoznacznie określić w jakich kolorach był ten samolot, zdecydowana większość modelarzy wykonuje go w ( pomijając żółty nos ) w jedno lub dwu barwnym kamuflażu opartym na kolo
  12. Model wykonany ze starego 30-to letniego zestawu firmy Hasegawa. Jak na tamte lata to był hit teraz trąci myszką. Dorobiłem nitowanie poszycia, dodałem trochę przewodów we wnękach podwozia i kabinie no i oczywiście kalki z oznaczeniami samolotu kapitana Bolesława Gładycha. Niestety samolot ma jeden feler mianowicie ma zamontowane śmigło Hamilton zamiast Curtis Electric. Niestety tylko takie śmigło było w zestawie który składałem a pomimo pisania na wszystkich znanych mi forach i Facebook nie udało mi się zdobyć właściwego śmigła. W sprzedaży dostępne są tylko w skali 1:72 i 1:32 a kupowanie i
  13. Potrzebuję pomocy przy budowie modelu. Może ktoś ma na zbyciu śmigło Curtis Electric do wspomnianego Thunderbolta w skali 1:48. Niektórzy producenci dają kilka wariantów śmigieł i może komuś takowe zostało. Mój model z firmy Hasegawa zakupiony jakieś 30 lat temu niestety miał tylko jedno śmigło i to Hamilton a w sklepach i internecie dostępne są tylko śmigła w skali 1:72 i 1:32 znalazłem nawet ( jak by ktoś był zainteresowany ) 1:1 za 45000000 dolarów
  14. a co do tego to też trwa dyskusja....... Ale Pengie IV zrobiłem zielony
  15. I masz prawo się nie zgadzać. W sumie jesteś w większości która widzi ten samolot w kolorze Dark Green a przez te nieścisłości jest to niezbyt często podejmowany temat jako model, większość wybiera sprawdzone i pewne malowania. Ja już pozostanę przy swoim i mój "LOU IV" będzie jako przykład pewnej koncepcji kolorystycznej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.