Jump to content

WilloW

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Personal Information

  • Location
    Głogów Małopolski

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kalka ładnie się zagłębiła, myślałem że wasch załatwi sprawę. Oglądając sporo filmików z budowy widziałem, że niektórzy przecinają kalki, a niektórzy zapuszczają tylko wasch w linie podziału. Postaram się ładnie ponacinać te kalki w liniach podziału. Napisz PW, mogę te kalki odstąpić ?
  2. Dzięki raz jeszcze za podpowiedzi, myślę że wyszło całkiem nieźle
  3. Dzięki za podpowiedzi, wieczorem podejmę próbę położenia kalki jak sugeruje @jakub476. Swoją drogą to nie Studio27 ale Hobby Design. @Dorotka czy w Studio27 te sokoły przy wlewie paliwa też są za duże?
  4. Mam pytanie do Was. Nakładam kalki na amg gt3 i nie za bardzo wiem jak sobie poradzić z jedną, nr 27 czyli nr startowy: Jak i kiedy naciąć kalkę żeby się ładnie ułożyła na tych "szczelinach" na błotniku? Jeżeli coś miałoby zmienić to do kładzenia kalek używam micro set i sol. PS. Te aftermarketowe kalki są niesamowite, jeszcze żadne kalki nie kładły się tak łatwo
  5. Czy jest ok? Zmęczyłem też zawieszenie Myślałem, że jakość tego zestawu będzie trochę lepsza ? Jest bardzo dużo nadlewek i sporo miejsc po wypychaczach. A takie elementy jak ten skutecznie zniechęcają mnie do regularnej pracy z modelem. To będzie widoczne po sklejeniu i powiem szczerze, że nie mam pomysłu jak to zaszpachlować żeby jakoś wyglądało. Może podpowiecie jakiś sprawdzony sposób na takie babole? W porównaniu do sklejanego kilka lat temu KT z Takoma instrukcja również pozostawia wiele do życzenia ? Części wskazane wg oznaczeń
  6. Tamiya extra thin kleję wszystko. Jutro wytnę z ramek te rury i zobaczę z ciekawości. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle i sobie z tym poradzę.
  7. Postępy bardzo powolne ale jakieś są, wieża nabrała kształtów: Niestety instrukcja RFM jest przynajmniej dla mnie mało czytelna i nawierciłem otwory na kołki ustalające nie w tym miejscu co trzeba, co w połączeniu z brakiem dokładnego przeanalizowania kolejnych kroków doprowadziło do małego babola: Trzeba będzie czymś to przykryć ? Po zamaskowaniu jednego "szkiełka": straciłem wenę do maskowania reszty, więc zabrałem się za podwozie. Jedna strona zawieszenia prawie zrobiona: Koła na jedną stronę przeszlifowane i gotowe do malowania. W
  8. Widzę, że chyba niepotrzebnie założyłem ten warsztat ? Wiem, że nie muszę już teraz rozwiązać problemu z antyrefleksem bo bez tego pozostało jeszcze sporo do zrobienia z modelem. Pytam o te peryskopy już teraz żeby nie utknąć w późniejszym czasie. Co prawda nabyłem również farbę MRP US MODERN AFVs ale piaskowy nie wchodzi w grę. Model ma być bardziej wprawieniem w techniki brudzenia, których przed laty nie stosowałem, a przy zdjęciu jakie wkleiłem w pierwszym poście, z Waszą pomocą mogę się wiele nauczyć. Poza tym lubię iść pod prąd i na pewno będzie trójkolorowy NATO ?
  9. pytam o to właśnie dlatego, że przeglądając zdjęcia referencyjne bardzo ciężko zaobserwować jednoznacznie jak to ma wyglądać ? Na większości zdjęć jakie widziałem antyrefleks widać jakby w środku peryskopu: Aczkolwiek zależy to też chyba od kąta padania światła: Wklejenie folii za peryskopem w sposób taki żeby wyglądało jak na zdjęciach nie będzie takie łatwe chyba ? Jeżeli fotek nie ma na forum to byłbym wdzięczny, a jeżeli są to ja nie z tych co nie potrafią sobie poszukać ? Wszystkich wątków z abramsami jeszcze nie przejrzałem.
  10. Skoro ustalono, że folia na zewnątrz to mam rozumieć, że pokrywa całą powierzchnię peryskopu czy zostawiam coś przeźroczystego ??
  11. Witam, po porażce z Alfą 155 Jagermeister postanowiłem odpocząć od samochodów i zakupiłem taki oto zestaw: Jak widać jest to Rye Field Model RM-5029 M1A2 SEP V2 ABRAMS plus do tergo AFV Club AC35017 Sticker for simulating Anti Reflection Coating Lens, M1A1 AIM/M1A2 SEP. Mam nadzieję, że dzięki temu warsztatowi i Waszym podpowiedziom uda mi się zrobić ciekawy model. Założenie jest takie, że będzie to model prosto z pudła, jedynym dodatkiem ma być antyreflex na peryskopy. Przeglądając tematy o Abramsach na forum większość z nich jest piaskowych więc ja postanowiłem
  12. Witam, chętnie odkupię kalki do Tamiya 24148 Alfa Romeo 155 V6 TI Jagermeister.
  13. Panowie dzięki za podpowiedzi. Badger Stynylrez używam i rzeczywiście fajnie się go kładzie tylko z pomarańczu zrobił prawie brąz. Prawdopodobnie skończy się tak, że zmyję to co jest, dam Stynylrez a na niego biały lakier Tamiya LP-2 i kolor bazowy. Zobaczę co z tego wyjdzie. Jeszcze jedno pytanie do Was. Mam problem z białym podkładem Zero, po położeniu robi się z niego tak jakby cienka, gumowa powłoka i odchodzi pod palcem, z szarym nie miałem żadnych problemów, powierzchnię przygotowuję zawsze tak samo i tylko z tym jednym mam taki problem. Miał ktoś z Was podobną sytuację?
  14. Witam, podpowiedzcie proszę co mam zrobić z podkładem jak na zdjęciu? Szlifować dalej czy do zmycia, a może kolejna warstwa Surfacera i szlifowanie? Gołym okiem wydaje się idealnie gładki ale zdjęcia jak zwykle wyciągnęły więcej i pokazały skórkę pomarańczy. Kolejne pytanie to jak "wyciągnąć" kolor pomarańczowy? Alfa ma być w barwach Jagermeister'a i raz już zmywałem bo była za ciemna. Czy położenie pod kolor dedykowany z Zero Paints srebrnej farby jest dobrym kierunkiem?
  15. Witam, podłączę się pod temat bo mam podobny problem. Tak jak Kolega użyłem panel linera do zrobienia washa, odczekałem chwilę i do zmywania użyłem enamel odourless thinner'a od Ammo, niestety powstało coś takiego: Tak jakby wytrącił się pigment i bardzo trudno zmyć te grudki. Washa położyłem na dwie cienkie warstwy Tamiya X22. Podpowiedzcie proszę co mogę z tym zrobić bo wieża poszła już do DOTa ? Wystarczy z tym jeszcze popracować rozcieńczalnikiem czy całość do zmycia razem z farbą.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.