Jump to content

eMGi

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  1. rozcieńczałeś farbę? wygląda jakby miejscami była za gęsta farba, a miejscami jakby nie do końca wymieszana była.. ogółem słabo to wygląda... moim zdaniem cleanlux i od początku.. spróbuj jeszcze wypolerować lakier żeby wiedzieć jak reaguje
  2. Podwozie bomba Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. A co paskiem? Nie mogę jego szerokości zmniejszyć... Chyba że zrezygnuje z kalkomanii ... PS. Widziałem twoje projekty... Nie mam szans aby to osiągnąć, nasze warsztaty dzieli przepaść typu ja jestem na dole rowu Mariański a ty na szczycie Himalajów Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. Chyba że ktoś podsunie jakieś inne rozwiązanie... Chętnie wysłuchać doświadczonych modelarzy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. Silnik który pokazujesz to nie ta wersja ale mniejsza o większość. Doskonale wiem jak koło pasowe wygląda i zrobić takie coś to nie problem, tylko w modelu nie ma miejsca żeby zrobić dzielone koło. Nie mogę zwęzić paska bo ma szerokość minimalną i nie mogę dokleić do koła rantów bo dolne koło pasowe nie wejdzie do podłogi auta (będzie za głęboki do otworu na silnik i bym musiał wyciąć pas tylny): Próbowałem tez dołożyć oring od strony widocznej ale rzuca się w oczy że nie ma oringu z wewnętrznej strony (jak dorzucę od wewnątrz to znowu silnik nie wejdzie bo będzie za gruby na do
  6. Tak pasek powinien być wielorowkowy, ale niestety nie ma miejsca w komorze silnika żeby zamontować przerobione koła z rowkiem. Pasek ma teraz najmniejszą możliwa szerokość aby zmieściła się kalkomania. Próbowałem z przerobionymi kołami pasowymi (z rowkiem) ale wówczas koła by były około 0,8mm grubsze (0,4mm na każdą stronę koła) i niestety nie wchodzi już to w karoserię (podłogę) :(
  7. Słuchajcie, dostępność 420tek jest masakryczna, nigdzie ich nie ma za normalne pieniądze a 400-500 PLN to już przesada. Może ktoś ma porównanie w komorach jak ma się ona do 420? http://leathercare.pl/glowna/114-kabina-lakiernicza-do-aerografu-przenosna-z-oswietleniem-komora.html?search_query=kabina&results=3 dobra cena 3m3/min (420 ma 3 lub 4 m3/min)...
  8. Mała zmiana: stwierdziłem, że pasek który zrobiłem jest za gruby więc zamontowałem cieńszy gumowy pasek:
  9. o cynie nie pomyślałem... mam stalowe ale ten sam problem co cyna - potrzebuje czarne
  10. z czego okablowanie robiłeś? wygląda super szukam jakiś zestawów itd ale kiepsko mi to idzie :(
  11. BBS czym polerowałeś lakier?
  12. Po przeanalizowaniu sytuacji i informacji od Revella że części będą ale za 4tygodnie :( podjąłem decyzje, że silnik bedzie budowany z uszkodzona tylną obudową. Obudowa ta będzie praktycznie nie widoczna z racji samej konstrukcji Samby... wrzucam kilka zdjęć z warsztatu (przypominam ze model powstaje po kilkunastu latach przerwy) Na silniku nie ma jeszcze obudowy rozdzielacza i zastanawiam się czy robić od niego okablowanie czy nie bo będzie bardzo mało widoczne... Zdjęcia z "kalkulatora" i celowo prześwietlone co by krytyka była łatwiejsza ;) w między czasie podwozie zosta
  13. Informacja dla kolejnych modelarzy... niestety Wamod i/lub Cleanlux narusza powierzchnie szarych odlewów (i tylko tych)... po zdjęciu lakieru z obudowy silnika czekam..az Revell dośle mi odpowiednio te części :( także w zasadzie brak postępów na razie :(
  14. Wyrzuccie zdjęcia z imprezy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  15. Ooo to dobry pomysł... Zobaczę jak wyjdzie... Narazie cleanlux robi swoje choć słabo mu idzie... Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.