Jump to content

eMGi

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  1. rozcieńczałeś farbę? wygląda jakby miejscami była za gęsta farba, a miejscami jakby nie do końca wymieszana była.. ogółem słabo to wygląda... moim zdaniem cleanlux i od początku.. spróbuj jeszcze wypolerować lakier żeby wiedzieć jak reaguje
  2. Podwozie bomba Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. A co paskiem? Nie mogę jego szerokości zmniejszyć... Chyba że zrezygnuje z kalkomanii ... PS. Widziałem twoje projekty... Nie mam szans aby to osiągnąć, nasze warsztaty dzieli przepaść typu ja jestem na dole rowu Mariański a ty na szczycie Himalajów Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. Chyba że ktoś podsunie jakieś inne rozwiązanie... Chętnie wysłuchać doświadczonych modelarzy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. Silnik który pokazujesz to nie ta wersja ale mniejsza o większość. Doskonale wiem jak koło pasowe wygląda i zrobić takie coś to nie problem, tylko w modelu nie ma miejsca żeby zrobić dzielone koło. Nie mogę zwęzić paska bo ma szerokość minimalną i nie mogę dokleić do koła rantów bo dolne koło pasowe nie wejdzie do podłogi auta (będzie za głęboki do otworu na silnik i bym musiał wyciąć pas tylny): Próbowałem tez dołożyć oring od strony widocznej ale rzuca się w oczy że nie ma oringu z wewnętrznej strony (jak dorzucę od wewnątrz to znowu silnik nie wejdzie bo będzie za gruby na dole). Na próbę zwęziłem też pasek do szerokości jednej linijki tekstu (żółtej) ale wyglądał bardzo niedobrze. Ostatecznie silnik zostaje tak (żeby przewody nie zginęły to są szare, jak w jubileuszowej Sambie ;) )
  6. Tak pasek powinien być wielorowkowy, ale niestety nie ma miejsca w komorze silnika żeby zamontować przerobione koła z rowkiem. Pasek ma teraz najmniejszą możliwa szerokość aby zmieściła się kalkomania. Próbowałem z przerobionymi kołami pasowymi (z rowkiem) ale wówczas koła by były około 0,8mm grubsze (0,4mm na każdą stronę koła) i niestety nie wchodzi już to w karoserię (podłogę) :(
  7. Słuchajcie, dostępność 420tek jest masakryczna, nigdzie ich nie ma za normalne pieniądze a 400-500 PLN to już przesada. Może ktoś ma porównanie w komorach jak ma się ona do 420? http://leathercare.pl/glowna/114-kabina-lakiernicza-do-aerografu-przenosna-z-oswietleniem-komora.html?search_query=kabina&results=3 dobra cena 3m3/min (420 ma 3 lub 4 m3/min)...
  8. Mała zmiana: stwierdziłem, że pasek który zrobiłem jest za gruby więc zamontowałem cieńszy gumowy pasek:
  9. o cynie nie pomyślałem... mam stalowe ale ten sam problem co cyna - potrzebuje czarne
  10. z czego okablowanie robiłeś? wygląda super szukam jakiś zestawów itd ale kiepsko mi to idzie :(
  11. BBS czym polerowałeś lakier?
  12. Po przeanalizowaniu sytuacji i informacji od Revella że części będą ale za 4tygodnie :( podjąłem decyzje, że silnik bedzie budowany z uszkodzona tylną obudową. Obudowa ta będzie praktycznie nie widoczna z racji samej konstrukcji Samby... wrzucam kilka zdjęć z warsztatu (przypominam ze model powstaje po kilkunastu latach przerwy) Na silniku nie ma jeszcze obudowy rozdzielacza i zastanawiam się czy robić od niego okablowanie czy nie bo będzie bardzo mało widoczne... Zdjęcia z "kalkulatora" i celowo prześwietlone co by krytyka była łatwiejsza ;) w między czasie podwozie zostało zagruntowane i musze tutaj przyznać, że detale są zrobione b. dobrze - praktycznie nie mam co ciągnąć dodatkowych kabli bo wszystko się zgadza z oryginałem: (przewody pomalowane na alu dla próby zobrazowania ich ułożenia i sprawdzenia z prawdziwym autem)
  13. Informacja dla kolejnych modelarzy... niestety Wamod i/lub Cleanlux narusza powierzchnie szarych odlewów (i tylko tych)... po zdjęciu lakieru z obudowy silnika czekam..az Revell dośle mi odpowiednio te części :( także w zasadzie brak postępów na razie :(
  14. Wyrzuccie zdjęcia z imprezy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  15. Ooo to dobry pomysł... Zobaczę jak wyjdzie... Narazie cleanlux robi swoje choć słabo mu idzie... Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.