Jump to content

MarcinWSS

Members
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

Personal Information

  • Location
    WRC
  • Interests
    Samoloty oraz samoloty no i samoloty

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ciekawa rozmowa się rozwinęła ;). Ad meritum : niejaki Stefano, z forum pojazdów zabytkowych HMVW, napisał, iż w jego 3HW występują dwa rozmiary szprych : 3,3 oraz 3,6 mm i to w oparciu te dane zdecydowałem się na drut 0,5mm. Oczywiście najlepiej było by zastosować 0,4mm ale takowego wówczas nie mogłem namierzyć..
  2. Cześć, GX-100 to świetny lakier, niemniej potrafi się "gryźć" z serią H, przy czym, nie jest to regułą - zdarzało mi się kłaść GX na serię H bez większych problemów. Proponuję abyś zrobił próbę na posiadanym H ewentualnie zastąpił, w tym wypadku, H serią C..
  3. Będą sprężyny. Na tą chwilę musiałem "złapać" geometrię siedziska oraz zrobić kopyto, aby ułożyć imitację skóry, która nie była łatwa do ułożenia. Coś jak te : .
  4. Chodzi Ci o sprężyny pod stelażem?
  5. Można produkt polecić : Toporny oryginał : postanowiłem "zrewaloryzować" oraz ubrać w imitację skóry od Hiroboy : Wyszło tak :
  6. Wznowiłem prace. Na warsztat trafiło siedzisko. Toporny oryginał : postanowiłem "zrewaloryzować" oraz ubrać w imitację skóry od Hiroboy : Wyszło tak :
  7. Święte słowa.. Obecnie mam trzecią żonę 😉
  8. Ładny Japończyk. Precyzja jak w 1/48..
  9. Widziałem ten poradnik : jakoś nie wychodzi mi to "wyciąganie rurek" nad płomieniem świeczki. Może mam patyczki z nieodpowiedniego tworzywa?..
  10. Niczego nie wyrzucaj. Po prostu cały zalany wamodem element zanurz w pojemniku z rozpuszczalnikiem i pomaluj od nowa. Miałem podobny przypadek z Pfalz z WNW - też niechcący zalałem go wamodem. Przez chwilę myślałem aby to wyrzucić.. Ale podjąłem wyzwanie na nowo Zmyłem farbę do zera i pomalowałem jeszcze raz p.s. pamiętaj aby po zmyciu felernego elementu odtłuścić powierzchnię modelu - albo alkoholem izopropylowy ew. wodą z detergentem Powodzenia!
  11. Cześć, Jak w temacie : sprzęt oczywiście sprawny - pomalowałem dzięki niemu 6 modeli. W komplecie wężyk, instrukcja oraz opakowanie. Jeśli kogoś zainteresuje za dodatkowe 100 pln dorzucę aerograf Aztec Proffesional (wystawiłem go wcześniej za 150 pln ) Cena kompresora 200+wysyłka. Lokalizacja Wrocław. tel 693 676 667 pzdr Marcin
  12. EZ Line występują w różnych kolorach - przyznam iż nie próbowałem malować.. Igła iniekcyjna może być problematyczna : chodzi o grubość ścianki i twardość materiału. Ja wykorzystuję rurki mosiężne Albion Alloys. Śruby właśnie z tej firmy, choć teraz są dostępne żywiczne, w lepszej cenie. Powodzenia! Marcin
  13. Dziękuję Wam za komentarze. Uwagi dedrey"a - biorę do serca Nie wszystko mogę na tym etapie poprawić.. Kolego Hello : naciągi to trochę upierdliwa robota, ale warto! Jeśli interesuje Cię jak są wykonane moje - oto przepis : Potrzebujemy : 1) Linkę EZ Line 2) cienkościenną rurkę 0,5 mm 3) Gaspatch - "śruby rzymskie" 4) precyzyjne ostrze do cięcia rurki 5) frez za pomocą którego oszlifujemy krawędzie w/w rurki po cięciu 6) 0,7 L Rumu lub whisky dla uspokojenia nerwów 😉 Rurki tniesz na 2-3 mm odcinki. Później szlifujesz krawędzie aby, nieoszlifowane, nie stanowiły przeszkody do wprowadzenia linki. Do uciętego odcinka rurki wprowadzasz linkę (łatwe) a następnie przewlekasz przez "oczko" śruby Gaspatch (banalne), po czym wprowadzasz w wylot rurki tworząc pętlę (upierdliwe). Naciągasz linkę, liźnięcie klejem CA i gotowe pzdr Marcin
  14. Czołem! Poniżej mój drugi szmatopłat. Zapraszam do konstruktywnej krytyki.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.