Jump to content

MarcinWSS

Members
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

37 Excellent

Personal Information

  • Location
    WRC
  • Interests
    Samoloty oraz samoloty no i samoloty

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fajowe, zwłaszcza silnik. Spróbuj next time przewody do świec wykonać z cyny (stopu) lutowniczego odpowiedniej grubości. Fajnie można je ułożyć.
  2. Dokładnie tak. Malowana powierzchnia ma wyglądać jak "zanurzona i wyjęta z wiadra". Później 2-3 dni, i jeśli potrzeba, można uprawiać polerkę.
  3. Drogo. Kierowniku złoty, inżynierze naczelniku dyrektorze, a na raty da radę? 😉
  4. Swojego kupiłem w M-Zone u Wojtka. Niemniej, modele Italeri to niezła szkoła 😉
  5. Również obstawiałem regulację twardości przedniego zawieszenia.. Dzięki _OldMan_ za wyprowadzenie z błędu!
  6. Sęk w tym, że śruby i nakrętki, z wyjątkiem tych na osłonie przekładni i in. 0.5 oraz 0,8, (wyjątek to śruby regulacyjne gaźnika - te wysępiłem od pewnego wrocławskiego zegarmistrza) są metalowe z Abera. A zatem trzeba by coś w nich, nomen omen, "podkręcić". Wash? Inny kolor stali? Rurki.. Dobry pomysł. Z wyjątkiem pompki (zrobiona od podstaw) na osłonie łańcucha, pozostałe części to "podpicowany" oryginał..
  7. Nie wiem jak cjanoakryl, ale Tool Cleaner potrafi zeżreć powierzchnię tworzywa wypraski - tak więc uważaj. Jeśli chcesz się pozbyć cjanoakrylu użyj debonder"a CA.
  8. Dzienx! Niemniej, co, Waszym zdaniem, można by było poprawić??
  9. Może spróbuję podpowiedzieć : chyba nie ma, uniwersalnego, "idealnego ciśnienia". Każdy dzień to inna wilgotność powietrza, temperatura i in. Ja zawsze przed każdym położeniem metalizera robię próbę ciśnienie/ilość farby, na uprzednio położonym czarnym połysku, na jakiejś płytce hipsu..
  10. Czasami, wiem z doświadczenia, koledzy stacją się pomóc różnymi sposobami. Jak mawiał klasyk : niezbadane są wyroki Pana 😉 W każdym razie : spróbuj kolego Bartas pomalować "na mokro" jakąś powierzchnię, na próbę, czarnym połyskiem (ja używam mr.hobby GX2), i zrób kilka prób ze zmiennym parametrem ciśnienie/ilość farby, z Alcladem. Może ten tandem Ci podejdzie?
  11. Oraz HD WLA a"la Flathead 😉
  12. Tak czytam wątek kolegi Bartas89 i chyba czegoś nie rozumiem.. W czym problem tkwi w położeniu "na mokro" np. Mr.Hobby GX2 Black Gloss i JEDNOKROTNYM, równomiernym, położeniu Alclada Chrome II (fakt : nie można go macać) :
  13. Dziękuję za wrażenia TAW.. ma motór nigdy nie jest za późno Grubo po "40" zrobiłem kat A i teraz śmigam czasami tylko po to, aby czerpać przyjemność z jazdy jednośladem
  14. Tak, kalka. Kolega z forum podesłał mi logo w PDF i wydrukowałem je na arkuszu bezbarwnej kalkomanii.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.