Jump to content

mbrnnr

Members
  • Content Count

    1,530
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

mbrnnr last won the day on October 1

mbrnnr had the most liked content!

Community Reputation

242 Excellent

Personal Information

  • Location
    Szczecin
  • Facebook
    Atlis

Recent Profile Visitors

1,597 profile views
  1. Mám ten model i jest świetny. Kiedyś nawet inboxa robiłem. J29 Tunnan, 1/48, Pilot Replicas - inbox https://imgur.com/a/RA27i
  2. Pomijam, że w Japonii na przeglądzie mogą na to w ogóle nie patrzeć, to jest jeszcze coś takiego jak hydraulika. I w Polsce nikt nie jest na tyle głupi, by na przegląd z takimi kołami pojechał. Każdy ciut szanujący się tuner pojedzie do kumpla albo chociaż wkręci gwint do góry i założy normalną felgę... PS - piękna robota. 💪♥️
  3. Dżizas, codziennie ktoś pyta co to NMF - Natural metal finish.
  4. Nie ma potrzeby zostawiać GX100 parę dni. Po 12 godzinach możesz działać. Skoro masz X-35, GX100 mogłeś sobie w ogóle darować.
  5. Śledzę Dave-a od dawna, jego kolekcja aerografów miażdży cyce. SP-20X z tym wiadrem jest bez sensu, lepiej kupić zwykłą SP-20 z małym zbiorniczkiem. Ale fajnie wiedzieć, że ten mały z HS-ów pasuje. W końcu jeden właściciel... 😀
  6. I ja tylko uzupełniłem informację na temat X-20A vs IPA. Wyluzuj Krzysiu. 😉
  7. X-20A to głównie woda i IPA w nim nigdy nie był. Więc jakby nie ma porównania.
  8. Bardzo fajna maszyna. XMy są super, fool proof/idioten sicher.
  9. Z IPA też unikaj szpachlowanych miejsc. Benzyna extrakcyjna jest wtedy bardziej bezpieczna (też do już pomalowanych części).
  10. Kto ma, poproszę o podobny test, jaki robiłem tutaj. Biały HIPS i posmarować washem, jakieś 2cm wystarczy. Najlepiej obok jeszcze innego produktu/-ów. Nie robić zdjęć, tylko skan płytki po wyschnięciu.
  11. Ale dekielek odstaje. Śmiglo było drewniane, ostrożnie z obiciami...
  12. Cia, gruba, jakieś 0,11-0,12mm. 🤦🏼‍♂️
  13. Na pewno aerodyna. I tak jak w przypadku innych dziedzin, hybrydy są dozwolone, więc ani samolot, ani śmigłowiec. Albo dokładniej ani stałopłat, ani wiropłat, bo samolot i śmigłowiec to odpowiednio członkowie grup stałopłatów i wiropłatów (stąd też moje pierwotne pytanie, bo jeśli być dokładnym, obecny podział jest merytorycznie nieprecyzyjny).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.