1AIR1 Napisano 10 Stycznia 2010 Share Napisano 10 Stycznia 2010 Witam Właśnie rozpocząłem montaż Miga 17 PF nr 305. Oryginał samolotu stoi w Muzeum w Lublinku. Tutaj model "bazowy": Model robiony prosto "z pudła".Większych problemów w montażu nie ma.No może trzeba się trochę napracować z "nosem" samolotu - poprawić i dorobić linie podziału blach. A to rozpoczęte już prace: silnik z bliska: Korzystam z z dokumentacji i fotografii które są ogólnie dostępne w internecie. Byłbym wdzięczny za dodatkowe uwagi. Nie mam na przykład zdjęcia fotela pilota , który mam zamiar poprawić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brabazon Napisano 10 Stycznia 2010 Share Napisano 10 Stycznia 2010 Witam! Czy w tym zestawie są pylony pod MARSy i same wyrzutnie...? Tutaj na zdjęciu tego nie ma ale LiMy dostawały kamuflaż już wtedy przerabiano je do wersji 6M. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 10 Stycznia 2010 Share Napisano 10 Stycznia 2010 Witam!Czy w tym zestawie są pylony pod MARSy i same wyrzutnie...? Tutaj na zdjęciu tego nie ma ale LiMy dostawały kamuflaż już wtedy przerabiano je do wersji 6M. Pozdrawiam To nie jest Lim-5P przerobiony na Lim-6M - to oryginalny MiG-17PF wg zestawienia Aerofax. Jestem ciekaw nr farb jakie zastosujesz do malowania. Co do fotela to standardowy KK-2 znajdziesz w sieci bez problemu. Fotel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1AIR1 Napisano 10 Stycznia 2010 Autor Share Napisano 10 Stycznia 2010 Patyk napisał: ...Jestem ciekaw nr farb jakie zastosujesz do malowania. No i właśnie tu jest problem. Jak widać kolory są bardzo wyblakłe. Będę używał chyba farb Gunze Mr.Color. Dolne powierzchnie - Air Superiority Blue nr H74 Górne powierzchnie: Zielony nr H340 - odpowiednik Humbrola105 Zółto - piaskowy - na razie jescze nie wiem. Może zastosuję odpowiednik Humbrola nr 93. Zastanawiam się także (nie widziałem tego samolotu w rzeczywistości)czy ten trzeci kolor na powierzchniach górnych to ten sam co Air Superiority Blue nr H74 czy też jakiś inny odcień szarości. Dzieki za "fotel". Jak macie jakieś inne infomacje na ten temat to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 10 Stycznia 2010 Share Napisano 10 Stycznia 2010 Zastanawiam się także (nie widziałem tego samolotu w rzeczywistości)czy ten trzeci kolor na powierzchniach górnych to ten sam co Air Superiority Blue nr H74 czy też jakiś inny odcień szarości. Ten kolor to raczej nie ten sam co dół, jest tylko bardzo wypłowiały wiec prawie zrównał sie odcieniem z dołem. Moja propozycja to H65 Aircraft blue +10% H33 Black. Ale to tylko domysły. Powodzenia, w przypadku naszych Lim-5,6m,6bis i pochodnych to więcej czasy trzeba poświecić na informacje merytoryczne niż na samą budowę. Ale przez to poznaje się historię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 11 Stycznia 2010 Share Napisano 11 Stycznia 2010 http://picasaweb.google.pl/mig1517/MiG17PF_305_Lublinek_D#5148535595408987986 A to jest zdjecie tego egzemlparza przed wypłowieniem farb. Te rurociągi ,kurcze nie pamietam gdzie one sa /Deblin ?/ W kazdym badz razie jest to kamuflarz wykonany farbami zestawu ,,meduza,,i to na górze co wypłowiałe jawi sie jako jasno-niebieskie ,tu jest jasno -szare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1AIR1 Napisano 15 Stycznia 2010 Autor Share Napisano 15 Stycznia 2010 Dalszy ciąg prac: Połówki kadłuba zostały połączone.Ta operacja stwarza pewne problemy: W miejscu oznaczonym nr 1 jest wręga , która nadaje odpowiedni kształt samolotu. A tu gdzie jet nr 2 niestety jej nie ma-producent tego nie przewidział.Trzeba "pasować" kształt do prawidłowego przekroju. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1AIR1 Napisano 17 Stycznia 2010 Autor Share Napisano 17 Stycznia 2010 Dzisiaj kolejne postępy z prac nad Migiem 17PF. Niestety pół dnia łączyłem skrzydła z kadłubem.Tutaj HOBBY BOSS sie nie popisał. Nastepny etap to poprawa linii podziału blach i nitów oraz malowanie MR. Surfacerem o gradacji 1200. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 18 Maja 2011 Share Napisano 18 Maja 2011 Będziesz dalej prowadził tą relację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.