Jump to content

em

Members
  • Content Count

    1,354
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About em

  • Rank
    em

Personal Information

  • Location
    OKC 113.450
  • Interests
    Teraz już brak

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. em

    MIG-21 R 1/48 Eduard

    Właściciel watku sie nie obrazi. Latały u nas eRy w konfiguracji zasobnik D plus bomby 4x 100 kilo ?
  2. em

    MiG-15 Eduard 1/72

    Błysk i lakier.
  3. O ile pamiętam to w tym co chwile u nas słuzył , w kiblu ze przodu był taki wielki termos na szczyny i ..stałe rzeczy.
  4. Zyłuja z tej suki ile można...Na rysunku wczesny M3 z niskim statecznikiem pionowym, takim jak w Su-17M. Jeśli pójda w wariant M4 to wypuszczą Su-17M4, Su-22M4 Su-17M4R, Su-22M4R Su-22M4 wczesny i pózny . Z KKR-1,KKR-2 ,KKR-3 no po prostu milion kombinacji. 😉
  5. Wersja R miała większe koła , stąd tylko poszerzone gondole na te koła , długośc gondole miały taką samą we wszystkich wariantach. Jesli chodzi o wersje ,,elektroniczne,, to trzeba szukać zdjęć konkretnych egzemplarzy . Wersja z pojemnikami na koncach skrzydeł, w których była stacja SRS-3 była reprezentowana przez jeden samolot. Pozostałe przenosiły staje SPS-2 oraz SRS-2 a także ,,sieczkarnie,, typu ASO-28 czyli dwie zrzutnie pasków folii metalicznej lub igiełek z tworzywa sztucznego pokryte metalizerem..Ponadto były samoloty bez PSBN-M czyli radaru czytaj bez owiewki za gondola NLG.Te miały system nawigacyjny RYM-S czyli układ nawigacyjny coś jak radiowe systemy nawigacyjne stosowane w Bomber Command.I jeszcze... niektore egzemplarze miały zamontowane nad kabiną strzelca stacje SPO-1 Syrena czyli odbiornik fal radarowych taki sam jak w Su-7.
  6. Bombowa,tak jak kolega Maniek napisał. Dwa nosy ponieważ chiński Harbin miał trochę inny układ. I chyba dolna szybę dłuższą. Rozpoznawcza ma inne gondole silnikowe bo miała większe koła.
  7. em

    Fotele w F/A-18D

    Różnica to te rogi , a także blacha od góry zagłówka. W F-14 są przetłoczenia pod kątem z rogów, w F-18 cztery kątowniki Ja bym uzył.
  8. Jesli w barwach LOTu to jak kabina w Su-22 szaro-niebieskawy.
  9. em

    MiG 15 Eduard 1/72

    W tamtych latach początek 50 tych gdy MiG-15 miał całkowitą żywotność-resurs 600 godzin nalotu, jedyną farba jaką uzywano na zewnetrzne powierzchnie płatowca, we fabryce, był lakier bezbarwny.
  10. Podobna sytuacja jest z Herkulesami. Ile jeszcze polatają ? chcemy mieć samolot podobnej klasy? jest nam potrzebny? czy ktos sie zajmuje porównaniem maszyn bedących na rynku ? To że 29 i szczególnie 22 nie przedstawiaja realnej wartości bojowej wiadomo od chwili wprowadzenia na uzbrojenie F-16. Czy ktoś sie tym martwił? Ano tak, Ci którzy lataja ,obsługuja 29 i 22 w Malborku, Mińsku i Swidwinie, poza nimi nie sadze
  11. Nie przesadzaj. Istotnie to produkt radziecki, to drugi wypadek na 30 lat eksploatacji, w kategoriach lotniczych mało.Nośne jak cholera ,tylko nie świadczy to o samolotach a o naszych kuglarzach z rzadu, ministerstw , którzy wiedząc że wszystko trzeba zastapić nowym sprzetem , robią wszystko żeby nic nie zrobić.I nie dotyczy to tylko obecnych, z perspektywy lat, wygląda na to że ktokolwiek bierze się za planowanie perspektywiczne lub jak chca inni długoplanowe jest natychmiast odstawiany do kąta.
  12. Po cześci piszemy to samo, więc sie nie martwie.Moim rozwiązaniem jest kupno wyprasek 70141, panel na skrzydłach można wytrasować i koniec zmartwień.W waszych,,sedivkach,, i naszych z 75 roku poprawić jeszcze górne częsci tablicy przyrzadów. To są generalne różnice.
  13. Będąc w zeszłym roku na E-day zaskoczony zostałem przez kolegów z Armycast dwoma tyłkami do 21. Wersja mysliwska i bombowa co mnie ubawiło .Róznica to wielkość wyciecia w ostaniej blasze..tym sposoben to edward i wszyscy doprowadzą do setki odmian 21. Otóz to wyciecie jak i panele na skrzydłach to znaki rozpoznawcze 2 róznych zakładów które wypuszczały 21 , zadne mysliwskie czy bombowe.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.