
em
Members-
Content Count
1,479 -
Joined
-
Last visited
-
Weź drut miedziany w izolacji ,telefoniczne są odpowiednie, zdejmij izolację z jednej strony nałóż kawałek izolacji o większej średnicy przytnij do odpowiadających Ci rozmiarów zrób dziurę w płytce plastikowej o średnicy drutu nałóż i scal z kawałkami izolacji będziesz miał żeńska część wtyku na obejmie aby mieć męską część wtyku nałóż grubszą izolację następnie załóż izolacje pierwotna i już masz imitacje wtyku elektrycznego na konsoli za celownikiem. HUDa również zrobisz samemu
-
I musisz wyprowadzić kadłub ,od miejsca styku limuzyny z wiatrochronem do wlotu, na większa średnice. Jesli PM to cztery wyrzutnie które maja bardzo prosty kształt .Korekta statecznika pionowego , sam szczyt a właściwie zakończenie . Mozna korzystać z opracowania p.Skowrońskiego w Sz z Sz. Bilek jest segmentowy tzn. robili S,P,PM i właśnie w okolicy wiatrochronu był podział gdzie wklejałeś fragmenty przodu dla S oraz P,PM. Wlot był plastikowo- żywiczny .
-
Bilek? Nie warto, wlot z 17 pf do niego przyczepić kadłub 19 S i się bawić materiałami ściernymi.
-
Academy- klon Hasegawy zaś RV/KP toż to Zvezda podziurawiona. Także wybór jest....:)
-
Może pójść w druga stronę? Zrobić narzędzie i wygniatać przyciski a póżniej zalać białą czy szarą farbą.
-
Extra, modulacja czy jednak wyblakłość kolorów robią pierwsze natarcie na widza ;) . Potrzebuje wsparcia, jak malowane były wnęki Mlg i Nlg w naszych bisach w roku 79/80 ?
-
To naprawialne, jakas 1mm skrobanka i jest ok.
-
Piotrek, końkret...
-
Co jest nie tak z revellowskim dzbankiem? Opis wad, linki do opisów....
-
W tym artykule jest jedno ciekawe zdjęcie. Pod kadłubem UB-16, wewnetrzne skrzydłowe PTB a na zewnętrznych PU-12 dla S-24.
-
Jeśli to było po 1 września to prawdopodobne.Pilot poprosił mechanicy zrobili.W trudnych czasach gdy Ci zza biurka nie przeszkadzają w relacjach na lotniskach wszystko na linii pilot obsługa jej możliwe i do ogarnięcia.
-
https://www.google.com/search?q=esci+box+art+sherman&tbm=isch&ved=2ahUKEwio-JbavsHuAhWWzyoKHS4GD30Q2-cCegQIABAA&oq=esci+box+art+sherman&gs_lcp=CgNpbWcQA1Dd1wFYl_kBYOj-AWgAcAB4AIABTogBrQSSAQE4mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=Bi4UYKjdCpafqwGujLzoBw&bih=654&biw=1366&client=firefox-b-d
-
To Dragon. Prosty MiG-17 nie MiG-17F
-
Zamiast Airfixa mozna pójść drogą konwersji edkowej 15 w 17. Punkt cięcia to miejsce rozłączne kadłuba, wstawiamy potrzebny segment przedłuzajacy ,tych kadłuba ze statecznikiem wykorzystamy. Ma mniejszą srednice przy dyszy wylotowej, ujmiemy plastiku w/g tego ile będziecie chcieli. Inny kąt nachylenia statecznika pionowego ,skorygujemy krawedż natarcia w/g planów, statecznik jest wyższy i krawedż spływu jest pod innym katem- skorygujemy.Jesli będziemy robili wersje ze spadochronem pod sterem kierunku musimy pamietać iz w samolocie w tym wariancie dolna połówka steru kierunku była krótsza o 20
-
Grześ gdzie znajdę to porównanie? Czy inbox jest porownaniem? Polecam http://lietadielka.blogspot.com/2020/06/mig-17f-lim-5-3x-airifx-172-hotovo.html http://lietadielka.blogspot.com/2020/02/mig-17f-lim-5-3x-airifx-172-kokpity.html