Skocz do zawartości

M-923 A1 BIG FOOT 1:35


reperator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.przedstawiam wam mój pierwszy model.Nie mam jeszcze doświadczenia w modelarstwie jak reszta forumowiczów ( niesamowite modele robicie !!! ) ale staram się jak mogę i uczę się od was.Przed tym modelem skleiłem jeszcze kilka ale traktowałem je jako naukę modelarstwa ( szczerze pisząc zepsułem je strasznie ).Z góry przepraszam za małą liczbę zdjęć i ich jakość ale fotografik ze mnie kiepski,ale postaram się dodać jeszcze kilka.

Bardzo proszę o uwagi ,każdą krytyczną przyjmę z pokorą i postaram się ją wykorzystać aby poprawić swój warsztat.

 

62609621.jpg

34725434.jpg

73286771.jpg

46481830.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo mi się chce w to wierzyć że to twój pierwszy model i jak sam mówisz po kilku innych, które ci nie bardzo wyszły. A tu teraz taki z przybrudzeniem takim jak lubię i ładnie zrobiony. Ja bym jeszcze kilka gadżetów na pakę wrzucił. Lepiej przyznaj się kto ci pomagał go robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo mi się chce w to wierzyć że to twój pierwszy model i jak sam mówisz po kilku innych, które ci nie bardzo wyszły. A tu teraz taki z przybrudzeniem takim jak lubię i ładnie zrobiony. Ja bym jeszcze kilka gadżetów na pakę wrzucił. Lepiej przyznaj się kto ci pomagał go robić.

 

Hmmm..........mówię poważnie,dlatego zdecydowałem się ten wam pokazać.Reszta moich modeli teraz przechodzi totalny lifting.maja mnóstwo błędów.To forum to kopalnia wiedzy,czytam uważnie i patrzę .Szczerze to jest pierwszy model który mogę pokazać reszta ............................ech..

He he........robiłem go sam

Nie spodziewałem się takich opinii , dziękuję bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...