Skocz do zawartości

isu 152 zvezda 1:35


barcel91

Rekomendowane odpowiedzi

Jak na trzeci model, to bardzo ładnie. Widać że ładnie sklejony, czysto a to ważne, ładnie Też pomalowany, widzę że próbowałeś robić obicia, moim zdaniem trochę dziwne, ale polecam Tobie robienie ich gąbka, namocz delikatnie gąbkę w farbie, tak żeby było jej malutko, prawie nic i rób takie stempelki delikatne, po małej wprawie zobaczysz że wychodzą jak prawdziwe. jest to bardzo łatwe i lepsze od pędzla. Bo te robiłeś pędzelkiem prawda? . Model mi się podoba, choć bym go trochę okurzył jeszcze.i dodał washa, by uwypuklić detale. Nie znam się na tym modelu czołgu, ale koła powinny mieć chyba bandaże na czarno pomalowane ? No i gąski trochę świecące, trochę je podniszcz, dodaj, trochę srebra i rdzy, tam gdzie trzeba,zamiast srebrnej farby, możesz to zrobić miękim ołówkiem. chodzi o to byś te krawędzie na gąsienicach od zewnętrznej strony zrobił ołówkiem, czołg jak jedzie to stoi na nich i powinny być starte Sam model, wykonany przez Ciebie bardzo ładny Staraj się zrobić to co ci napisałem, a zobaczysz że twoje sklejanie wejdzie na wyższy poziom Na forum znajdziesz dokładne rady, jak to zrobić, a naprawdę warto bo wtedy twój model jeszcze bardziej Ci się spodoba. Pozdrawiam

Co do zdjęć nie wstawiaj linków, poszukaj na forum jak się wstawia foty, i jaki jest najlepszy program do tego. Wszystko jest tam opisane. Postaraj się zmienić te linki na foty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Nie znam się na tym modelu czołgu, ale koła powinny mieć chyba bandaże na czarno pomalowane ?...

Nie wprowadzaj kolegi w błąd. Koła nie miały bandaży. Dowód? Choćby zdjęcie1, zdjęcie 2 albo zdjęcie 3. Bieżnia koła powinna być jednakże zdarta do "gołego" metalu, a nie tak, jak w tych muzealnych egzemplarzach - pomalowana farbą.

 

pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak uzyskać taki efekt? Pomalować srebrną farbą (taką posiadam)