Skocz do zawartości

[ZDOB]Amerykański King Tiger-Academy 1:48


artoor_k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 95
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Oj chyba przestaniesz mnie lubić.. Fartuchy do wyrzucenia. Popatrz na schemat malowania, który zamieściłeś i porównaj. Najlepiej znowu -schemat i rysowanie w skali, a potem dopiero na model.

Sorry stary, za dużo dobrej roboty zrobiłeś, że teraz sobie strzelać w kolano fartuchami. Zrób jeszcze zbliżenie zębów, bo nie wiem czy są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popracowałem trochę. W sumie nie wiem , jak się wam widzą te fartuchy? Dziurami się proszę nie przejmować

 

P1140065.jpg

 

Poza tym powstała jedna z dwóch lin holowniczych. Może być?

 

P1140066.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Cześć!

 

Dzięki Pilexowi7 który skopiował mi w żywicy wahacze i koła Tygrys nareszcie stanął na nogach

 

P1280068.jpg

 

P1280071.jpg

 

PS:

 

Dziurami na boczkach proszę się nie przejmować. To pozostałości po nazbyt szybkim mocowaniu fartuchów. Zostaną częściowo zakryte nowymi fartuchami a widoczne otwory będą załatane. Lina holownicza też będzie umocowana jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Czołem!

 

Długo to trwało ale wczoraj temat fartuchów został wznowiony. Stwierdziłem żę nie będę się męczył tylko zakupię gotowe:

http://www.mojehobby.pl/Eduard-King-Tiger-fenders-TAM-p-18-1750507.html

 

Jak tylko przyjdą reaktywuję wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Co do układu jezdnego to gdzieś czytałem że King Tiger miał 105 ogniw na gąsienicę i to mi nie pasi bo obecnie mają chyba koło 90

 

Według Francuskiej instrukcji obsługi Tigera 2, pojedyncza taśma ogniw miała 46 podwójnych ogniw, czyli cała taśma składała się z 92 ogniw.

 

 

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Co do układu jezdnego to gdzieś czytałem że King Tiger miał 105 ogniw na gąsienicę i to mi nie pasi bo obecnie mają chyba koło 90

 

Według Francuskiej instrukcji obsługi Tigera 2, pojedyncza taśma ogniw miała 46 podwójnych ogniw, czyli cała taśma składała się z 92 ogniw.

 

 

Pozdrawiam

Jacek

 

Ooo dobrze wiedzieć. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyedytować własnego posta już nie mogę tak więc muszę napisać kolejnego. Znalazłem dziś na necie wykaz kolorów do King Tigera:

dunkelgelb - Humbrol 93

brąz (service brown) - Humbrol 10

zielony - Humbrol 117

 

Czy te kolory są ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Czołem,

 

Przed ostatnim weekendem wreszcie przyszły blachy. Nie są jeszcze skończone ale efekt już jest. Mam nadzieję że się wam spodoba ( bo mi się już gęba cieszy )

P8310043.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No!!

A ja już myślałem, że warsztat poszedł się paść. Nawet niedawno rozmawiałem o Tobie z kolegą z innego forum. Ciesze się z update'u. Błotniki wyglądają dobrze. Coś tylko nie tak jest z jarzmem armaty. Możesz zbliżenie zrobić? No i ta lina jest grubo za gruba..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do liny to planowałem uniknąć kupowania prawdziwej liny plecionej w modelarskim np ABER-a i zakupiłem linkę do przerzutki rowerowej ale chyba rzeczywiście był to zły pomysł. Zdjęcie jarzma poniżej, też już widzę że coś jest nie teges:

P8310043i.jpg

 

A na deser coś co mnie dobiło. Oto najbardziej znane zdjęcie tego Tygrysa:

KTiger-506-Captured-Big.jpg

 

A to skan zdjęcia z publikacji "Panzerwrecks vol.5" prezentujący tegoż samego Tygrysa , najprawdopodobniej podczas tej samej jazdy, tylko z lewej strony:

lewa.jpg

 

I Tygrys jaki był, każdy widzi-z lewej strony nie miał błotników. A ja dowiedziałem się o tym dopiero dziś,dokładnie 8 godzin po przyklejeniu blach.

 

Mówi się trudno. W sumie wziął bym się za poprawianie gdyby nie jeden fakt-na łączeniu górnej i dolnej części kadłuba jest paskudna szpara w jednym miejscu, przy tylnym kole napędowym. Powstała ona gdy walczyłem z dopasowaniem elementów. Nie szpachlowałem gdyż uznałem że błotniki i gąsienice zasłonią to miejsce. Faktycznie ,teraz trzeba się nakombinować żeby tam zajrzeć , ale gdyby nie błotniki to byłoby to strasznie widoczne. Dlatego błotniki lewej strony zostają bez zmian. Szpachlowanie wymagałoby zerwania ich , o rwaniu kół już nie chcę nawet mówić.

Poniżej fotka tej dziury:

P8310044.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Cześć!

 

Niestety chwilowo trochę się przeziębiłem więc użycie aerografu odpada. Postawiłem na gąbkę i farbę , boczek wieży wyszedł tak jak poniżej. Muszę chyba użyć drobniejszej gąbki. A wam jak się widzi ?:) Bardziej pytam o kolory

P9180011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.