Skocz do zawartości

HMS Victory, Revell, 1:225


bartdrz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowicjuszem w modelarstwie. Niedawno dostałem od żony mój pierwszy model (jak w temacie). Mam jednak pewien problem. Po pomalowaniu i sklejeniu dwóch części pokładu nijak nie mogę ich wpasować do obu części kadłuba. Wygląda to tak jakby pokłady miały być nieco wykrzywione, wklęśnięte na środku. Są jednak idealnie proste. Co jest grane? Mam jakiś felerny egzemplarz? (nie zdziwiłbym się, bo to wszystko wygląda jak jakaś chińszczyzna)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Super Moderator

Po pierwsze primo - witaj w naszym gronie

Po drugie primo - wstaw zdjęcia - będzie łatwiej cokolwiek doradzić

Po trzecie primo - Revell - w wielu przypadkach trzeba sie przyzwyczaić do takiego "pasowania"

Po czwarte primo - zazwyczaj najpierw sie pasuje, skleja, szpachluje a dopiero potem maluje, uzupełnia, poprawia etc....

 

Życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie ktoś się zainteresował

Już się naczytałem że Revell wcale nie jest rewelką. Mam nadzieję że poza przyzwyczajeniem do takiego pasowania da się jeszcze coś z tym zrobić. Co do malowania, to wiedziałem że jest coś nie tak, postępowałem zgodnie z instrukcją (nigdy wcześniej nic nie składałem), ale pomyślałem, że po sklejeniu zrobię drugie porządne malowanie. Poza tym są elementy (np dolny pokład, armaty), których nie da się później pomalować.

Spróbuję jeszcze dziś posklejać, jak nie dam rady powklejam zdjęcia, może coś zaradzicie

 

Jak się uda to oczywiście też się pochwalę fotką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Super Moderator
jak nie dam rady powklejam zdjęcia
Wklejaj zdjęcia niezależnie od tego czy "dajesz radę" czy nie - inaczej prowadzenie relacji mija sięz celem i szybko stracisz zainteresowanie. Nota bene właśnie na tym polega prowadzenie relacji, by pokazywać swoje postępy, niezależnie od efektu....