Panzer4 Napisano 14 Listopada 2010 Share Napisano 14 Listopada 2010 Zgadnij dlaczego zastosowano taki hłyt maketingowy? Hmmm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilex7 Napisano 14 Listopada 2010 Share Napisano 14 Listopada 2010 Moja teoria jest taka, że w każdej dużej firmie pracują osoby które zajmują się wizerunkierm, PR'em i marketingiem, no i te osoby od czasu do czasu muszą udowodnić, że coś robią. Po drugie jest do z reguły dobra okazja do wydanie 10 czy 100mln$ jest dobra (koszty, mniejsze podatki). Jeżeli firma jest bardzo dobra lub gówniana to zmiana logo jej nie pomoże. Zobaczcie ile linie się przebrandowiło przez ostatnie lata: British Airways, Aer Lingus, Pan American, Air Canada, Aeroflot, Ryanair, Air France czy nawet niedawno Air Berlin. Czy to w jakiś sposób wpłynęło na zysk firmy ciężko powiedzieć i tak płacą za to pasażerowie w cenie biletów. Szkoda bardzo tego Żurawia bo był taki moment, że mieliśmy najbardziej nowoczesną flotę w Europie Wschodniej i mi właśnie ten Żuraw się z tym kojarzy. Co do personelu pokładowego to ja akurat uważam, że LOT ma całkiem dobry, ten kto latał trochę Lufą, Austriakiem lub Brytyjczykiem wie o czym mówię. O ile kiedyś lot pasażerem był wydarzeniem w pewnym sensie nobilitującym to dziś niestety zjawisko to spowszechniało i schamiało. Bramki, szczegółowe kontrole, psy, karabiny, body x-ray to wszystko powoduje, że pasażer już jest podminowany przy odprawie bagażowej. Natomiast na pokładzie potrafią mieć pretensje o wszystko łącznie z pogodą. Po wylądowaniu pomimo sygnalizacji "zapiąc pasy", część osób i tak rzuca się do luków po bagaż podręczny byle być szybciej od innych. A praca stewarda czy stewardesy do łatwych nie należy, więc nie narzekajcie. Żuraw musi zostać. - na ogonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nexus Napisano 14 Listopada 2010 Share Napisano 14 Listopada 2010 Panzer4, chętnie przeczytam Twoją teorię na ten temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzes Napisano 15 Listopada 2010 Share Napisano 15 Listopada 2010 Ale BMW ma fajny znaczek... Ale jest starszy od LOTowskiego, nie jest on dla Ciebie skansenem? Z tym Fiatem i Fordem to coś nie bardzo... O Mercedesie nie wspominam nawet... tzn Tak jak w przypadku BMW - te loga są fajne. A żuraw jest archaiczny. Zestarzał się i tyle. Taka jest moja opinia. Powtórzę się - BMW jest starsze od żurawia i się nie zestarzało tylko dlatego że Ci się podoba??? My tu nie dyskutujemy co się komu podoba i dlaczego. I z tą grubą kasę za logo to bym nie przesadzał. Przyjmę tę wypowiedź jako osoby nie orientującej się w temacie... Bo za tym wychwalanym logiem kryje się gorący kartofel, którego lepiej nie dotykać... Możesz wyjaśnić, bo brzmi ciekawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1323 Napisano 15 Listopada 2010 Share Napisano 15 Listopada 2010 Czytając te Wasze wypowiedzi (mam tu na myśli "modernizatorów") dochodzę do wniosku, że najchętniej to byście i nawet i nasza flagę zmodernizowali "bo nie na czasie jakas taka" :( ludzie!!! póknijcie się w czoło!!!! na temat brandmarketingu mam akurat "jakies" pojecie i to co wyrabia PLL jest delikatnie mówiąc karkołomne ! czy ktoś z Was wyobraża sobie, żeby CocaCola zmieniała krój czcionki bo ten jest ciut za stary? Czy ktoś miałby odwagę zmienić wygląd loga poważnej europejskiej firmy bo ktos ze znajomych królika potrzebuje kasy za tą robotę? na mój gust można to tłumaczyć albo brakiem ELEMENTARNEJ wiedzy z zakresu tworzenia marki albo idzie o to że jakaś firma ktora będzie wykonywac znak i/lub zmieniac go na wszystkich rzeczach od papieru firmowego po samoloty musi zarobić.... sam nie wiem co bym wolał aby okazało sie prawdą... jesli zmienia sie znak firmowy firmy z prawie 100 letnią tradycją to robi się to DELIKATNIE!!! Max, tak jak zaprezentował Mariusz, ale i tu zastanowił bym sie nad niektórymi elementami. Powołał się ktoś tu na fiata. ciekawa sprawa, ale to właśnie powrót do starego loga zwyciezył. Komuś tez 'odwaliło" i po kilkudziesieciu latach zmienił całkowicie znak firmy F.I.A.T.-a ... ujmę to tak - ten badziewny kwadratowy znaczek przypada na okres badziewnych kwadratowych samochodów. wracając do lotu - niech sie wezmą za funkcjonowanie firmy i jakość obsługi a nie do żurawia sie przyczepili... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stakor1 Napisano 17 Listopada 2010 Share Napisano 17 Listopada 2010 Aż mną zatelepało jak o tym przeczytałem - zresztą w trakcie oczekiwania na samolot w Gdańsku... Mam nadzieję, że to jakiś żart. Co do obsługi - latam dosyć często - połączenia krajowe i zagraniczne i nie miałem nigdy złyego wrażenia z pracy stewardes. Dziś tylko jedna oblała pasażera wodą ;) Ale wpadła w popłoch i sowicie przepraszała ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.