Skocz do zawartości

Żuraw znika z barw LOT-u


qalimar

Rekomendowane odpowiedzi

Moja teoria jest taka, że w każdej dużej firmie pracują osoby które zajmują się wizerunkierm, PR'em i marketingiem, no i te osoby od czasu do czasu muszą udowodnić, że coś robią. Po drugie jest do z reguły dobra okazja do wydanie 10 czy 100mln$ jest dobra (koszty, mniejsze podatki). Jeżeli firma jest bardzo dobra lub gówniana to zmiana logo jej nie pomoże. Zobaczcie ile linie się przebrandowiło przez ostatnie lata: British Airways, Aer Lingus, Pan American, Air Canada, Aeroflot, Ryanair, Air France czy nawet niedawno Air Berlin. Czy to w jakiś sposób wpłynęło na zysk firmy ciężko powiedzieć i tak płacą za to pasażerowie w cenie biletów.

Szkoda bardzo tego Żurawia bo był taki moment, że mieliśmy najbardziej nowoczesną flotę w Europie Wschodniej i mi właśnie ten Żuraw się z tym kojarzy.

Co do personelu pokładowego to ja akurat uważam, że LOT ma całkiem dobry, ten kto latał trochę Lufą, Austriakiem lub Brytyjczykiem wie o czym mówię.

O ile kiedyś lot pasażerem był wydarzeniem w pewnym sensie nobilitującym to dziś niestety zjawisko to spowszechniało i schamiało.

Bramki, szczegółowe kontrole, psy, karabiny, body x-ray to wszystko powoduje, że pasażer już jest podminowany przy odprawie bagażowej. Natomiast na pokładzie potrafią mieć pretensje o wszystko łącznie z pogodą. Po wylądowaniu pomimo sygnalizacji "zapiąc pasy", część osób i tak rzuca się do luków po bagaż podręczny byle być szybciej od innych.

 

A praca stewarda czy stewardesy do łatwych nie należy, więc nie narzekajcie.

 

Żuraw musi zostać. - na ogonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale BMW ma fajny znaczek...
Ale jest starszy od LOTowskiego, nie jest on dla Ciebie skansenem?

 

Z tym Fiatem i Fordem to coś nie bardzo... O Mercedesie nie wspominam nawet...
tzn

 

Tak jak w przypadku BMW - te loga są fajne. A żuraw jest archaiczny. Zestarzał się i tyle. Taka jest moja opinia.
Powtórzę się - BMW jest starsze od żurawia i się nie zestarzało tylko dlatego że Ci się podoba??? My tu nie dyskutujemy co się komu podoba i dlaczego.

 

I z tą grubą kasę za logo to bym nie przesadzał.
Przyjmę tę wypowiedź jako osoby nie orientującej się w temacie...

 

Bo za tym wychwalanym logiem kryje się gorący kartofel, którego lepiej nie dotykać...
Możesz wyjaśnić, bo brzmi ciekawie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając te Wasze wypowiedzi (mam tu na myśli "modernizatorów") dochodzę do wniosku, że najchętniej to byście i nawet i nasza flagę zmodernizowali "bo nie na czasie jakas taka" :(

 

ludzie!!! póknijcie się w czoło!!!!

 

na temat brandmarketingu mam akurat "jakies" pojecie i to co wyrabia PLL jest delikatnie mówiąc karkołomne !

 

czy ktoś z Was wyobraża sobie, żeby CocaCola zmieniała krój czcionki bo ten jest ciut za stary? Czy ktoś miałby odwagę zmienić wygląd loga poważnej europejskiej firmy bo ktos ze znajomych królika potrzebuje kasy za tą robotę? na mój gust można to tłumaczyć albo brakiem ELEMENTARNEJ wiedzy z zakresu tworzenia marki albo idzie o to że jakaś firma ktora będzie wykonywac znak i/lub zmieniac go na wszystkich rzeczach od papieru firmowego po samoloty musi zarobić.... sam nie wiem co bym wolał aby okazało sie prawdą...

 

jesli zmienia sie znak firmowy firmy z prawie 100 letnią tradycją to robi się to DELIKATNIE!!! Max, tak jak zaprezentował Mariusz, ale i tu zastanowił bym sie nad niektórymi elementami.

 

Powołał się ktoś tu na fiata. ciekawa sprawa, ale to właśnie powrót do starego loga zwyciezył. Komuś tez 'odwaliło" i po kilkudziesieciu latach zmienił całkowicie znak firmy F.I.A.T.-a ... ujmę to tak - ten badziewny kwadratowy znaczek przypada na okres badziewnych kwadratowych samochodów.

 

wracając do lotu - niech sie wezmą za funkcjonowanie firmy i jakość obsługi a nie do żurawia sie przyczepili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż mną zatelepało jak o tym przeczytałem - zresztą w trakcie oczekiwania na samolot w Gdańsku...

 

Mam nadzieję, że to jakiś żart.

 

Co do obsługi - latam dosyć często - połączenia krajowe i zagraniczne i nie miałem nigdy złyego wrażenia z pracy stewardes. Dziś tylko jedna oblała pasażera wodą ;) Ale wpadła w popłoch i sowicie przepraszała ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.