Marwaw Napisano 22 Listopada 2010 Share Napisano 22 Listopada 2010 ...ale co to dla Ciebie Wojtuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokol Napisano 22 Listopada 2010 Autor Share Napisano 22 Listopada 2010 No niby nic... ale jak jeszcze doszło wczoraj szlifowanie przejścia kadłub-skrzydło w żywicznej Iskrze, to tęsknym wzrokiem zacząłem patrzeć na pudła wtryskowym KUBem czy Migiem-23.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skala72 Napisano 23 Listopada 2010 Share Napisano 23 Listopada 2010 No to będzie się "działo", śledzę uważnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norick Napisano 23 Listopada 2010 Share Napisano 23 Listopada 2010 Ech szkoda że wcześniej nie zacząłeś z tym Boforsem. Sam zostałem ofiarą S-Modela Wszystkim, którzy chcą kupić wyroby tej firmy polecałbym najpierw pismo " Przebudźcie się" ( właściwie tytuł a nie treść). Niemniej jednak cena czyni cuda Fajny temat będę zaglądał bo sam potrzebuje informacji dotyczących Boforsów w Afryce. Czyli takiego jak robisz. Ktoś wie jak to jest z kołami kiedy, itd... koła sześciośrubowe a kiedy pięcio. Kiedy laweta "kanadyjska" weszła do produkcji ? dobra nie truję będę patrzył jak sobie radzisz z materią bo mój ma parę okrutnych wad materiałowych ( niedolane śruby na kołach, wypływ żywicy z formy na komorze zamkowej itp) bąble pomijam trzymam kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokol Napisano 24 Listopada 2010 Autor Share Napisano 24 Listopada 2010 ....dobra nie truję będę patrzył jak sobie radzisz z materią bo mój ma parę okrutnych wad materiałowych ( niedolane śruby na kołach, wypływ żywicy z formy na komorze zamkowej itp) bąble pomijam trzymam kciuki Mam to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norick Napisano 10 Grudnia 2010 Share Napisano 10 Grudnia 2010 Ech straszny ten S-model, dlatego u mnie posłuży do kanibalizacji. Natomiast bronek jest świetny i z bebechami. A sądząc z ramek i częsci "niedowykorzystania" pojawi sie również na innej lawecie Czy to prawda że sześciośrubowe kola charakteryzowały głównie polskie wyroby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 10 Grudnia 2010 Share Napisano 10 Grudnia 2010 Chyba raczej 8 śrubowe, ale 6 też były popularne. Zależy w jakim wozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norick Napisano 10 Grudnia 2010 Share Napisano 10 Grudnia 2010 A czy nie mowa jest o Boforsie i jego lawecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 11 Grudnia 2010 Share Napisano 11 Grudnia 2010 Czy to prawda że sześciośrubowe kola charakteryzowały głównie polskie wyroby? Polskie wyroby - motocykle, ciężarówki, ciągniki, działa, przyczepy ... Armata Boforsa wz 36 to koła 6 śrubowe, przyczepy sprzętowe i amunicyjne to już koła z 8 śrubami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norick Napisano 11 Grudnia 2010 Share Napisano 11 Grudnia 2010 Dzizas Jendrass przeca wiem żeś obryty we wrzesniu, ale moje pytanie dotyczyło li tylko boforsa w nawiązaniu do mego wcześniejszego postu Ktoś wie jak to jest z kołami kiedy, itd... koła sześciośrubowe a kiedy pięcio. Kiedy laweta "kanadyjska" weszła do produkcji ? Już więcej nie będę pytał bo skończy się na garnkach SHL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 11 Grudnia 2010 Share Napisano 11 Grudnia 2010 Spoko norick to ja nie doczytałem ! Co to są garnki SHL ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.