Skocz do zawartości

US Wrecker Truck


bizon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem na tym forum nowy, jestem dość początkującym modelarzem. Ostatnio złożyłem model firmy Italeri US Wrecker Truck aczkolwiek nie jestem zbyt zadowolony z jego wykonania. nie użyłem żadnego preparatu na kalki i niestety brzydko to wygląda. Nie pomalowałem także silnika czego żałuję Da się to może jakoś naprawić?( ciężarówka ma otwieraną komorę silnika). W przyszły weekend zamierzam zacząć budowę makiety. Proszę o jakieś porady odnośnie pojazdu jak i samej makiety.(nie wiem co jest ale jak chcę dodać zdjęcia to mi taki komunikat się pokazuje: "nie można otworzyć numfile: Nie ma takiego pliku lub katalogu")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem na tym forum nowy, jestem dość początkującym modelarzem. Ostatnio złożyłem model firmy Italeri US Wrecker Truck aczkolwiek nie jestem zbyt zadowolony z jego wykonania. nie użyłem żadnego preparatu na kalki i niestety brzydko to wygląda. Nie pomalowałem także silnika czego żałuję Da się to może jakoś naprawić?( ciężarówka ma otwieraną komorę silnika). W przyszły weekend zamierzam zacząć budowę makiety. Proszę o jakieś porady odnośnie pojazdu jak i samej makiety.(nie wiem co jest ale jak chcę dodać zdjęcia to mi taki komunikat się pokazuje: "nie można otworzyć numfile: Nie ma takiego pliku lub katalogu")

 

Spróbuj użyć do hostingu zdjęć np. Fotosika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie fotosik mi to pokazuje

 

Bo być może fotka na Twoim kompie jest w formacie którego nie widzi Fotosik

 

No w skrócie pliku jest .jpg jak zdjęcie zwykłe.... Czy może to w czymś innym musi być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie fotosik mi to pokazuje

 

Bo być może fotka na Twoim kompie jest w formacie którego nie widzi Fotosik

 

No w skrócie pliku jest .jpg jak zdjęcie zwykłe.... Czy może to w czymś innym musi być??

 

Wydaje mi się że powinno być JPEG Image