Skocz do zawartości

Austin Healey 100-Six Revell 1:25


kubaaaaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Zacząłem już w tym dziale jeden temat, gdzie podjąłem się zrobienia Audi DTM ale jako, że jestem zupełnym amatorem szkoda mi tamtego pięknego modelu na moje eksperymenty

 

Do tego celu wybrałem ten model:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d60ac1b1a8f0d78.html

 

Kupiłem już trochę narzędzi i zabrałem się do roboty.

 

Póki co pomalowałem silnik i skleiłem kastę. Ponadto użyłem sporo szpachli na łączeniu elementów, aby potem nie odznaczały się na lakierze.

 

Maluję także fotele pędzlem kolorem Clear Red z palety Pactry.

 

Model chcę wykonać w takich barwach jak na pudełku. Kupiłem w Castoramie lakiery akrylowe - czerwony i kość słoniowa.

 

Jak tylko opanuje robienie w miarę dobrych zdjęć i zamieszczanie ich to podeprę nimi swoje posty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm nie wiem czy był to najlepszy wybór to bardzo stary model, można powiedzieć zabytek, nie wiem czy nie będzie problemów z montażem, jakieś Fujimi byłoby chyba lepsze, no ale zobaczymy przy odpowiednim samozaparciu można na pewno coś z niego zrobić

Sam zresztą chcę go kiedyś zrobić, więc na pewno będę zaglądał.

Co do modelu, myślałeś nad tymi lampami, z tego co wiem są tam odlewy w chromie, fajnie byłoby to zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać, że jesteś odważny. Będąc początkującym raczej nie brałbym się za tę materię...

Ten model, tak jak to zauważył kolega Przemek nie należy do najnowszych, a już napewno nie należy do najprzyjaźniejszych modelarzowi. Ja na początek również radziłbym Ci zbudować sobie coś łatwiejszego. Fujimi może być nieco drogawe, jednakże jest sporo modeli np. nowszego Revella, które sklejałoby się przyjemniej.

 

W każdym razie życzę Ci powodzenia i cierpliwości. Pamiętaj, nie spiesz się, pracuj starannie i doskonal umiejętności.

 

Będę kibicował!

 

Pozdrawiam

Kornik