Skocz do zawartości

Churchill MK. IV + pare japońców .... 1/35 & 1/48


Konrad C

Rekomendowane odpowiedzi

Przykro mi z powodu aerografu. Mam nadzieję, że wkrótce go naprawisz bądź nabędziesz drugi.

 

Co do samego czołgu to z postu na post prezentuje się coraz lepiej. Kurzenie mnie osobiście bardzo pasuje. Nie jest sztuczne,a nadaje lekkiego zmęczenia powierzchni. Bardzo dobry efekt, z którego powinieneś być zadowolony.

 

To czego mnie jeszcze trochę brakuje to delikatne strużki zacieków (nie rdzy). Przydałyby się takie strużki np. wyschniętego brudu w kilku miejscach. Oczywiście z tym też nie można przesadzić.

 

Pozdrawiam

Kornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

To czego mnie jeszcze trochę brakuje to delikatne strużki zacieków (nie rdzy). Przydałyby się takie strużki np. wyschniętego brudu w kilku miejscach. Oczywiście z tym też nie można przesadzić.

 

Możesz napisać gdzie?

 

 

A ja bym proponował jakieś plamy po paliwie i wilgotne zacieki, zawsze to urozmaica wygląd modelu. Zresztą i bez tego wygląda bardzo dobrze

Pozdrawiam, Mariusz

 

 

Jeśli mnie ktoś uświadomi gdzie jest wlew paliwa to takowe się pojawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać gdzie?

 

Na przykład odchodzące od nitów, uchwytów i tym podobnych elementów...

 

Jak najbardziej o tym wiem lecz na razie nie mogę tego zrobić - przez awarię aerografu nie mogę modelu zabezpieczyć lakierem. A bez niego wszystko bym pomieszał robiąc zacieki z pigmentów i fixera.

 

PS. Jak zrobic plamy oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIG ostatnio wypuścił taki bajer Oil and Grease Stain. Jest też coś takiego z AK Interactives. Dałem to na moim KV i na ostatnich zdjęciach widać jak to wygląda. A z samoróbki to niestety nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mnie ktoś uświadomi gdzie jest wlew paliwa to takowe się pojawią.

 

Wydaje mi się, że takowe plamy bez obaw możesz "nałożyć" na górnej płycie nadsilnikowej, przecież nie muszą one być idealnie w miejscu wlewu paliwa

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.