Skocz do zawartości

Mój 7tp


Christophorus21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów

 

Modelarstwem zajmuję się (z przerwami) od 7 lat. Sklejam przede wszystkim dla siebie. Traktuję ten „sport” jako sposób na odreagowanie przeróżnych „stresów”. Początkowo sklejałem samoloty i czołgi w skali 1:72 a ostatnio moje serce zdobyła skala 1:35 i pancerka w tej właśnie skali… To tyle tytułem tzw. „wstępu”. A teraz- do rzeczy

 

Od zawsze pasjonowałem się wojskami pancernymi II RP. Jakiś czas temu nabyłem model naszego wspaniałego czołgu 7tp Mirage’a. Postanowiłem go skleić takim, jakim go firma stworzyła- prosto z pudła Teraz chcę się pochwalić przed szacownym gremium moim „cudem” Wszelka krytyka, opinie mile widziane

 

Jeżeli mogę coś napisać odnośnie samego modelu, wyprasek, spasowania części, itp… Nie było z tym problemu. Wszystko pięknie się obrabiało. Nie było nadlewek ani innych „baboli” . Spasowanie części też ok. Jedynie do czego mógłbym się ewentualnie przyczepić to instrukcja- obrazki mogłyby być trochę bardziej czytelne… ale to tylko moje subiektywne odczucie…

 

Jak zapewne widzicie, na ostatniej fotce 7tp stoi obok tk-sd i tk-3. One również wyszły spod „mojej ręki”. Niebawem postaram się zamieścić na forum galerie i tych modeli.

 

7tpa.jpg

7tpb.jpg

7tpc.jpg

7tpd.jpg

7tpe.jpg

Czogi1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwą ocenę zostawię ekspertom, ale największy problem jaki widzę to gąsienice nie nałożone poprawnie na koła napędowe. Zęby powinny być wewnątrz otworów w gąskach. Wygląda to trochę nienaturalnie. I może lakier lekko za ostry, może jakiś filtr. Efekty eksploatacji to indywidualny wybór modelarza, więc nie upieram się, że muszą być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ładny model! Poza drobnymi niedociągnięciami, model jest OK. Sklejaj dalej i dawaj na forum...