kombat69 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Witam Serdecznie modelarską brać! Za sugestią kolegi Tomasza (Messer – Pozdrawiam!) postanowiłem zapisać się w kartach galerii naszego forum. Ponieważ jest to mój forumowy debiut , przedstawię w nim mój debiut modelarski w skali 1:35 jeden z pierwszych modeli który skleiłem od momentu powrotu do modelarstwa po kilkunastoletniej przerwie. Z góry zaznaczam że jest to projekt który mnie pokonał , zderzenie z merytoryką i ilością przeróbek mnie przygniotło przy moim ówczesnym warsztacie i możliwościach. Babol na babolu i babolem pogania. Z założenia miał to być model redukcyjny konkretnego wozu – ostatecznie wyszedł gniot lekko wzorowany na wozie z numerem bocznym 352. Taki był początek mojej przygody ze skalą 1:35. Do sedna: Protoplasta 1:1. Kilka fotek z warsztatu: Efekt końcowy. To by było na tyle. Na ochy i achy nie liczę . Zapraszam do krytyki! Przyjmę każdą byle konstruktywną. Pozdrawiam ! Kombat69 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akryl Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Co do modelu to nie ma brudzenia i chyba washa, a co do protoplasty jeździłem na nim w Darłowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athlon5 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Na "dzień dobry" rażą otwory na km? w wieży Znak szczególny skifa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Jak na Skifa naprawdę dobry. Ale popuśćmy wodze fantazji. A gdyby tak te pewne elementy od Skifa dodać do T-55 od Tamki to byłaby Merida jak miodzio. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kombat69 Posted June 15, 2011 Author Share Posted June 15, 2011 Co do modelu to nie ma brudzenia i chyba washa, a co do protoplasty jeździłem na nim w Darłowie. Washa typowego nie ma ponieważ się rozmył i tworzy cienie, brudzenia de fakto nie ma , ale to z założenia. Mam również autorskie zdjęcia czystego protoplasty (jak psu .. ) i taki miał być również "duplikat" . A gdyby tak te pewne elementy od Skifa dodać do T-55 od Tamki to byłaby Merida jak miodzio. Pozdrawiam W chwili obecnej najprawdopodobniej skorzystał bym z tej rady, jednakże gdy podchodziłem do tego tematu znając swój warsztat, po prostu wolałem nie zepsuć dwóch zestawów. A tak generalnie to spodziewałem Się większych gromów i batów, zatem proszę śmiało . Mój warsztat zapewne uległ wzrostowi od czasu kiedy dłubałem tego Skifa jednakże chętnie przyjmę małe baty i kilka konkretnych uwag.. Pozdrawiam. Kombat69 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guderian67 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Czujnik poprzecznej prędkości wiatru tzw. "młotek" był montowany prostopadle do lufy, dodatkowy pancerz wierzy miał trochę inny kształt, patrz zdjęcie które prezentujesz szczególnie widoczna różnica tej części pod reflektorem podczerwieni. To moje pierwsze wejście na tym forum te uwagi dotyczą polskiej wersji T-55AM ale z tego co pamiętam dodatkowy pancerz był wspólny dla wersji radzieckich, polskich czechosłowackich itp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil83 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Rażą te srebrne gąski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.