bartek33365 Napisano 27 Sierpnia 2011 Share Napisano 27 Sierpnia 2011 Witam dziś przedstawiam model Blackbirda. Model robiony od początku lipca na przemian z corsairem. Pomysł na ten model podsunoł mi Tata który opowiadał że gdy był w wojsku to widział zdjęcia tego samolotu i mu się spodobał. Jest to starsza produkcja Italeri części pasowały do siebie dobrze, jedyny problem to przy łączeniu kadłuba trzeba było zurzyć sporo szpachli, kalki układały się całkiem dobrze. Mi model się podoba oraz tacie jak wam to się okażę. Zapraszam do oglądania i komentowania. Po tym modelu odpoczne sobie robiąc model Hobby Bossa a potem na co już zapraszam warsztat MiG-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duszek Napisano 27 Sierpnia 2011 Share Napisano 27 Sierpnia 2011 Wow super tobie wyszedł. Sam miałem kiedyś chrapke na ten model. Może kiedyś siię za niego wezme... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol_Max Napisano 27 Sierpnia 2011 Share Napisano 27 Sierpnia 2011 Ja z tym modelem meczę się już rok jak nie dłużej i potwierdzam bez wiadra szpachli do tego modelu nie ma co startować .ale widać że z tym sobie dobrze poradziłeś. Szkoda też że nie przeryłeś lini podziału blach, wyglądał by o wiele lepiej, no i mały błąd czyli czarne opony, Amerykanie mieszali je z magnezem i czymś tam jeszcze żeby się nie roztopiły przy tak ogromnych temperaturach i byłe takie bardziej srebrne, ale i tak model na półce na pewno prezentuje się ładnie i okazale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szarymouse Napisano 27 Sierpnia 2011 Share Napisano 27 Sierpnia 2011 Potwierdzam. Małem okazje oglądać SR-71 i opony były dosłownie białe:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek33365 Napisano 28 Sierpnia 2011 Autor Share Napisano 28 Sierpnia 2011 Dzięki za opinię, jak znajdę chwilke to poprawię i wrzuce fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 29 Sierpnia 2011 Share Napisano 29 Sierpnia 2011 Witam Muszę przyznać, że tym Blackbird'em mnie zaskoczyłeś. Pozytywnie oczywiście Nie dość, że wybrałeś ciekawy, nie oklepany samolot, to do tego wykonałeś go z dość topornego zestawu. Poradziłeś sobie. Jedynymi kwaskami jakie się pojawiły, to niezbyt przejrzyste (jakby zamglone) oszklenie, i świecenie niektórych kalkomanii. Poza tym jest naprawdę nieźle i widać, że robisz postępy. Bardzo mnie to cieszy i z uwagą będę śledził Twój kolejny projekt! Już teraz życzę Ci powodzenia! Pozdrawiam Kornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek33365 Napisano 29 Sierpnia 2011 Autor Share Napisano 29 Sierpnia 2011 Dzięki kalki to wina zdjęcia bo raz świecą raz nie, co do szybek to już były takie. Teraz żałuje że nie zostawiłem otwarych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
u4an Napisano 18 Stycznia 2012 Share Napisano 18 Stycznia 2012 Potwierdzam. Małem okazje oglądać SR-71 i opony były dosłownie białe:D Jak na samolot, który rozwija około 4000 km/h to przy lądowaniu opny się strasznie zcierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 18 Stycznia 2012 Share Napisano 18 Stycznia 2012 Jak na samolot, który rozwija około 4000 km/h to przy lądowaniu opny się strasznie zcierają. A co ma predkosc maksymalna do predkosci ladowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szarymouse Napisano 18 Stycznia 2012 Share Napisano 18 Stycznia 2012 SR-71 z Duxford i widać że koła są po prostu z białej gumy, nie wytarte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafalik Napisano 18 Stycznia 2012 Share Napisano 18 Stycznia 2012 Jak na samolot, który rozwija około 4000 km/h to przy lądowaniu opny się strasznie zcierają. A co ma predkosc maksymalna do predkosci ladowania? Dokładnie, tym bardziej, że prędkość lądowania SR-71 (280km/h) nie jest wcale dużo wyższa od typowego samolotu pasażerskiego (B737 - 260-270km/h). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mate64 Napisano 18 Stycznia 2012 Share Napisano 18 Stycznia 2012 Hehe podoba się. Wygląda nawet lepiej niż oryginał, który przypomina kupę blach ze złomu posklejanych gumą do żucia. Az się człowiek dziwi że to "coś" mogło "tak" latać 4+/6 za nieprzeryte linie podziału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 18 Stycznia 2012 Share Napisano 18 Stycznia 2012 Jak na samolot, który rozwija około 4000 km/h to przy lądowaniu opony się strasznie zcierają. A co ma prędkość maksymalna do prędkości ladowania? Opony powleczone są na powierzchniach bocznych aluminiowym proszkiem dla lepszej radiacji ciepła podczas gdy podwozie jest schowane we wnękach, podczas lotu temperatura przenosiła się z elementów płatowca poprzez golenie na opony. Dla ciekawostki mogę dodać że opony wypełnione są azotem o ciśnieniu 28,64 bara. A model bardzo ładny, gratulacje. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 18 Stycznia 2012 Share Napisano 18 Stycznia 2012 Leszek przeczytaj jeszcze raz p o w o l i to co zacytowalem a dopiero cytuj i komentuj to co napisalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
u4an Napisano 19 Stycznia 2012 Share Napisano 19 Stycznia 2012 Jak na samolot, który rozwija około 4000 km/h to przy lądowaniu opony się strasznie zcierają. A co ma prędkość maksymalna do prędkości ladowania? Opony powleczone są na powierzchniach bocznych aluminiowym proszkiem dla lepszej radiacji ciepła podczas gdy podwozie jest schowane we wnękach, podczas lotu temperatura przenosiła się z elementów płatowca poprzez golenie na opony. Dla ciekawostki mogę dodać że opony wypełnione są azotem o ciśnieniu 28,64 bara. A model bardzo ładny, gratulacje. Pozdr Pardzo dużo. Im szybciel leci tym szybciel ląduje i startuje. Np w Concordzie jeden zastaw opon starczał na ok 30 starów i lądowań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 19 Stycznia 2012 Share Napisano 19 Stycznia 2012 Pardzo dużo. Im szybciel leci tym szybciel ląduje i startuje. Np w Concordzie jeden zastaw opon starczał na ok 30 starów i lądowań. Bardzo ciekawa hiopteza, wytlumacz mi wiec dlaczego MiG-23 mial wieksza predkosc maksymalna niz MiG-21 a predkosc ladowania mniejsza niz MiG-21. Widac ze masz marne pojecie o lotnictwie. Autora modelu przepraszam za zasmiecanie tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kermit zaba Napisano 19 Stycznia 2012 Share Napisano 19 Stycznia 2012 Ładnie wyszedł! szkoda, że nie zastosowałeś płynów do kalek, na zewnętrznych częściach skrzydeł, oznakowania wtopiłyby się w fakturę. Pozwolę sobie przemycić pytanie, którego CzarnegoPtaka polecanie: Academy, czy Italeri? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mate64 Napisano 19 Stycznia 2012 Share Napisano 19 Stycznia 2012 Pardzo dużo. Im szybciel leci tym szybciel ląduje i startuje. Np w Concordzie jeden zastaw opon starczał na ok 30 starów i lądowań. Bardzo ciekawa hiopteza, wytlumacz mi wiec dlaczego MiG-23 mial wieksza predkosc maksymalna niz MiG-21 a predkosc ladowania mniejsza niz MiG-21. Widac ze masz marne pojecie o lotnictwie. Autora modelu przepraszam za zasmiecanie tematu też mi się wydawało, że prędkość maksymalna i prędkość podejścia to dwie różne wartości, wynikające z różnych przyczyn Generalnie nie wiem czy wiesz u4an że Kos był konstrukcją pracującą w nietypowych warunkach. Przy maksymalnej prędkości jego poszycie rozgrzewało się do ponad 300 stopni (niektóre elementy do ponad 400) i zwiększało swoje rozmiary o kilka kilkanaście procent. I stąd też problem z oponami, i pokrywaniem ich alu/ domieszkami itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
u4an Napisano 21 Stycznia 2012 Share Napisano 21 Stycznia 2012 Ja z tym modelem meczę się już rok jak nie dłużej i potwierdzam bez wiadra szpachli do tego modelu nie ma co startować .ale widać że z tym sobie dobrze poradziłeś. Szkoda też że nie przeryłeś lini podziału blach, wyglądał by o wiele lepiej, no i mały błąd czyli czarne opony, Amerykanie mieszali je z magnezem i czymś tam jeszcze żeby się nie roztopiły przy tak ogromnych temperaturach i byłe takie bardziej srebrne, ale i tak model na półce na pewno prezentuje się ładnie i okazale Też mam takiego tylko Academy. Niczym się nie różnią oprócz "Słynnej jakości Academy". Model zacząłem około piątku i jutro powinienem skończyć. Myślę, że wcale ne masz ochoty go robić, bo różnica pomiędzy 3 dni a 2 lata to kanion. Pozdrawiam i mam nadzieję, że w końcy pojawi się galeria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timek2009 Napisano 22 Stycznia 2012 Share Napisano 22 Stycznia 2012 piekny model ja też miałem na niego chrapke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.