viki2000 Napisano 2 Listopada 2011 Share Napisano 2 Listopada 2011 Taki oto model zrobilem jako moja druga prace. Dobór kolorow nie jest przypadkowy, nie majacy nic wspolnego z rzeczywistoscia, ale mi najbardziej odpowiadajacy. Dach naczepy i pokrywa silnika jeszcze nie przyklejone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_G Napisano 2 Listopada 2011 Share Napisano 2 Listopada 2011 Nie znam się na ciężarówkach. Model wg mojej oceny bardzo udany. Czysto sklejony. Chętnie obejrzałbym relacje z budowy. Gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viki2000 Napisano 2 Listopada 2011 Autor Share Napisano 2 Listopada 2011 Niestety, nie dokumentowalem postepu prac, w warsztacie zamiescilem tylko gotowe wykonane samo podwozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiwaczek Napisano 2 Listopada 2011 Share Napisano 2 Listopada 2011 Witam Piękne wykonanie, i ciekawa kolorystyka. Gratulację. Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu21 Napisano 2 Listopada 2011 Share Napisano 2 Listopada 2011 Model bardzo ładnie wyszedł widać, że robisz duże postępy , ładnie ci to wychodzi. Teraz pytanie co następne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viki2000 Napisano 2 Listopada 2011 Autor Share Napisano 2 Listopada 2011 skwarciu21 dzieki bardzo, kilka bledow zrobilem, jak np. poduszki i zbiorniki w ciagniku na srebrno, a byly takie piekne czarne jak rama, dziwnie zwisajace, nienaturalnie przewody w naczepie i kilka innych drobniejszych, musze to poprawic. Co nastepne? juz leci do mnie naczepa shmitz'a dumper trailer, bedzie czerwona, do Dafa, takim zestawikiem buja sie moj szwagier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...