MartiniOCP Napisano 29 Grudnia 2011 Share Napisano 29 Grudnia 2011 Kolejne Lambo. Mam nadzieje, że tym razem kolor będzie dla mnie bardziej łaskawy. No właśnie, przyznaje, że Countach w tym wydaniu podoba mi się średnio - wolę wersje "standard." Miałem nadzieję, że da się przerobić wersję pana Wolf'a na standardową, ale przed kupnem modelu nie poczytałem sobie o różnicach. Po pierwsze - wersja Kanadyjczyka ma szersze błotniki (grubsze opony) i mają one trochę inny kształt niż te w niezmodyfikowanych lp500s. Poza tym, są subtelne różnice w spojlerze przednim i tylnym skrzydle. A, no i felgi mają zupełnie inny wzór. Trzeba więc robić wersję zgodną z oryginałem. Pozostaje pytanie czy będzie to opcja czerwono-czarna czy niebiesko-czarna. W przypadku wersji niebieskiej muszę znaleźć kolor z palety Bugatti o nazwie "light blue." Co do samego modelu to mogę powiedzieć, że jest OBSZERNY. To chyba najbardziej złożony zestaw jaki u siebie miałem. Zobaczymy jak tam spasowanie. Póki co szukam zdjęć i przydatnych info. Parę linków: http://www.lambocars.com/archive/countach/wolf.htm http://www.lambocars.com/archive/highres/wolf2ndi.htm pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 4 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 4 Czerwca 2012 Taki mały up. Mam nadzieje, że do końca tygodnia trochę się rozpędze z projektem. Inaczej niż zawsze, zaczynam od nadwozia. Pomyślałem sobie, że to fujimi i póki zapał największy zajmę się tym co najbardziej rzuca się w oczy, czyli karoserią. Wyżej pisałem, że model jest obszerny - to prawda, ale jakość kuleje. Biały plastik, z którego wykonane są części karoserii przypomina taki ze starych modeli lotniczych, barwa - krem a'la proteza kończyny. Obawy się sprawdziły, wszystko się otwiera i wszystko średnio do siebie pasuję. Póki co walczę z lambo-drzwiami Pierwsze kontrowersje - postanowiłem, że tylko strona kierowcy będzie uchylana. Wolę dobrze spasować stronę pasażera, żeby linia samochodu nie była j zaburzona. Wybrałem również kolorystykę. Trochę ciężko dorwać jakieś konkretne zdjęcia edycji Walter Wolf. Na szczęście znalazłem coś takiego na YT ...i tak też będę starał się wykonać swoje lambo. Poza tym, eurospares.com (mają tylko lp400, ale motorki są dosyć podobne) pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 4 Czerwca 2012 Share Napisano 4 Czerwca 2012 Oklej go folią carbonową. Baran z KMŻ Lubelski Węgiel ma takiego oklejonego carbonem--- wygląda za......... ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RapToWny Napisano 5 Czerwca 2012 Share Napisano 5 Czerwca 2012 Noooo ruszyło nareszcie. Cieszę się. Działaj, działaj bo po toyocie ,,apetyt" jeszcze bardziej na niego wzrósł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 5 Czerwca 2012 Share Napisano 5 Czerwca 2012 Karbon wg mnie do "Kanciaka" wcale nie pasuje. Ja bym go widział w tym samym kolorze co poprzednie twoje Lambo czyli w żółtym Bardzo ciekawy model ogólnie, wersja Enthusiast czyli pewnie masa klamotów mniejszych i większych. Wspomniałeś o otwartych drzwiach, producent przewidział otwieranie czy jedynie opcję otwartych lub zamkniętych drzwi? Oczywiście życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 5 Czerwca 2012 Oklej go folią carbonową. Baran z KMŻ Lubelski Węgiel ma takiego oklejonego carbonem--- wygląda za......... ie Dzięki za sugestie Mark, ale ....carbonem? Ja rozumiem Zonda, albo inne hiper auto XXI wieku ale tego kulturystę Countach'a taką pończochą owijać Tak poważnie, to, oczywiście, o gustach się nie dyskutuję, Pan Baran ma Carbon, ja zostaję przy koncepcji czerwono/ czarny:D O, Krzychu pisał w tym samym czasie co ja:D Co do drzwi - jest możliwość otwierania, ale tak jak pisałem zostawiam ruchomą tylko stronę kierowcy, żeby po prawej zachować ładną linię. Up z tego co się ruszyło. Ciągle bawię się nadwoziem. Im dalej w las tym....o dziwo lepiej. Były problemy -np. na zderzaku znowu się fujimi plastik skończył i dostałem jakiś taki szczerbaty element. ale ogólnie nie jest źle. Odpukać, bo nie pasowałem z podwoziem i kokpitem. Szczerbaty zderzak i jego naprawa Poza tym, postanowiłem dodać trochę otworów tylnej klapie Wybór broni - zaczynałem piłą ale ostatecznie padło na rozgrzane ostrze:D Kiedyś na stoisku z pasmanterią dorwałem taką oto wstążkę (chyba pogrzebowa), myślę, że będzie w sam raz na siateczkę Wyrżnąłem miejsca na uchylane światła Trzymają się na powietrzu, więc końcowy efekt powinien być lepszy. No i ogólne pasowanie Praca z nadwoziem potrwa jeszcze trochę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RapToWny Napisano 5 Czerwca 2012 Share Napisano 5 Czerwca 2012 Siateczka pasuje jak najbardziej moim zdaniem. Wszystko ładnie i równo powycinane. Zderzak ładnie poprawiony. Super jest jak na razie. Podoba mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paczek1981 Napisano 5 Czerwca 2012 Share Napisano 5 Czerwca 2012 Co do siateczki kolego to pisali o tym na dziale lotniczym. Kup w Biedronie najtańszą herbatę piramidkę i masz eleganckie siateczki. Zawartość do kosza bo nie nadaje się do picia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 5 Czerwca 2012 Share Napisano 5 Czerwca 2012 Ze spoilerem i z tymi poszerzeniami nadkoli to Lambo wygląda naprawdę rasowo Świetnie sobie poczynasz, w sumie jak zwykle, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 5 Czerwca 2012 Share Napisano 5 Czerwca 2012 Ale tempo, no, no . Jasne że to Twój model i Twój wybór. To Lambo w Carbonie naprawdę wygląda jak z Matrix-a ale nic. Powodzenia w pracach Jak jest rozwiązana sprawa zawiasów w tym modelu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 5 Czerwca 2012 Na szczęście trochę wolnego na horyzoncie więc mam nadzieje pocisnąć. Karbon - jasne, co kto lubi. Zawiasy są zestawowe i wygląda, że całkiem dobrze spasowane więc ulga na tym polu. Obecnie pojawia się problem z nakładkami na błotniki. Nie mogę się zdecydować w jakiej kolejności je zakładać. Mają być czarne a nadwozie czerwone, więc idealnie byłoby malować je oddzielnie tylko potem kleić na poziomie bazy (złapać taśmą tak jak mają leżeć i od spodu zespoić CA) albo po bezbarwnym. Na poziomie bazy byłoby fajnie, bo bezbarwnym pojadę po całości tylko te kanty w tych nakładkach trochę mnie przerażają. Chodzi o polerkę. Jakbym kleił po bezbarwnym łatwiej polerowałoby się karoserię i potem ta sama metoda załapania nakładek do nadwozia (tylko czy grubsza warstwa farby nie zaburzy spasowania...) pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazik Napisano 6 Czerwca 2012 Share Napisano 6 Czerwca 2012 Na szczęście trochę wolnego na horyzoncie więc mam nadzieje pocisnąć Pocisnąć? A teraz to normalne tempo? Zazdroszczę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jkaluza Napisano 6 Czerwca 2012 Share Napisano 6 Czerwca 2012 Witaj Warsztat Będę obserwował z bardzo wielkim zinteresowniem, zaczołem tez lambo od fujimi i dobijają mnie otwierane drzwi a zwłaszca ramki pod szyby, są strasznie nierówne jak je spiłuje do równości to nic z tych ramek nie zostanie... :( Mam zestaw elementów fototrawionych od lambo z aochimy.... ale ramki nie pasują do fujimi (mam 2 komplety tych fototrawionych 1 moge odsprzedać) może ty masz jakiś pomys na poprawe tych ramek? P/S Podziwiam Każdy twój Warsztat i twoje umiejętności...... pozdrawiam i kibicuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 6 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 6 Czerwca 2012 A teraz to normalne tempo? Zazdroszczę. Pozdrawiam E, bez przesadyzmu:D Lawetę i Toyotę męczyłem kawał czasu. Co do Lambo to pewnie parę godzin dziennie przez kolejne 2, 3 dni. Potem znowu do "najukochańszej" pracy czas wrócić. Witaj ... może ty masz jakiś pomys na poprawe tych ramek? Jedyne co mi przychodzi do głowy to dosztukowanie prostych listewek z cieniutkiego polistyrenu i doklejenie ich na istniejący szkielet. Nie wiem jednak czy gra jest warta świeczki. Może jakiś warsztacik z Twoim Lambo to się sprawę przedyskutuję, wymieni doświadczenia:D Ja też mam te stelaże pod okna koślawe ale oprócz szlifu nie będę z nimi nic robił. Podziękował! pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tombie01 Napisano 6 Czerwca 2012 Share Napisano 6 Czerwca 2012 Bardzo fajny projekt klasyka - jak zwykle będę kibicował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emilssi Napisano 6 Czerwca 2012 Share Napisano 6 Czerwca 2012 No no no szybkie tempo a jakość na tym nie cierpi. Chciałbym posiadać taką supermoc:) Już nie mogę się doczekać silnika, który, po tym co pokazales w toyocie, z pewnością będzie powalał Kibicuje i czekam na dalsze postępy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 6 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 6 Czerwca 2012 Dzięki Emil;] Silnik na razie zachomikowany głęboko w pudełku. Cała cierpliwość idzie na karoserię. Liczę, że jak buda wyjdzie poprawnie, to będę miał motywację, żeby mocno przyłożyć się do wnętrza. Teraz w tej kolejności -karoseria, silnik, wnętrze - zamierzam składać modele. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 8 Czerwca 2012 Trochę nudna aktualizacja, ale do przodu. Złożyłem sobie podwozie, żeby sprawdzić czy będzie pasować do budy. Bez silnika i szyb wszystko leży bardzo dobrze. Koła będę pasował już na pomalowanej kaście. Doszło jeszcze kilka otworów w karoserii Poza tym, wszystko w białym podkładzie. Nadkola i zderzaki prysnąłem czarnym motipem, średnio kryję, ale kilka warstw i też jest ok. Aero zawsze mi się zasyfia jak używam czarnej farby od vallejo. Na wszystko pójdzie jeszcze bezb. I ostatni etap przed czerwoną bazą - zaciemnianie linii między panelami. Użyłem ciemnego brązu zamiast czarnego, żeby trochę zmniejszyć kontrast. Na zdjęciach świeżo po nałożeniu, muszę poczekać chwilę aż oleje podeschną i papierkiem 2000 zebrać to co się rozlało. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 8 Czerwca 2012 Share Napisano 8 Czerwca 2012 Przymiarka podwozia wygląda całkiem ciekawie, ogólnie to kratownicowe podwozie super wygląda, a jak dojdzie silnik to już w ogóle lepiej nie mówić Co do linii to ja jednak pokusiłbym sie o czarne zaciemnienie niż brązowe, wydaje mi się, że brąz nie przyniesie takiego efektu. Co do tych linii jeszcze to piszesz, że to farba olejna, wiec mam pytanie. Czy jak potem psikasz Motipem, czyli akrylem, to farba sie nie łuszczy ani w żaden sposób się nie gryzie z tą drugą? Ja miałem taka sytuację, że gdy na karoserię z elementami pomalowanymi Humbrolem psiknąłem sprayem (emalia) to mi się pogryzły czy coś i sie farba złuszczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 8 Czerwca 2012 Psiknąłem już bazą i bezbarwnym (dopiero 1sza warstwa pod kalki) i zaciemnienie zostało. Dam jutro zdjęcia to zobaczycie czy warto jeszcze przyciemniać. Mi się wydaje, że starczy. Jakby coś, to te oleje są tak rewelacyjnie się rozlewające, że łatwo wszystko skorygować. Nie chcę przesadzać z czernią bo w miurze (fakt, była mocno cytrynowa) kontrast wyszedł za mocny. Co do gryzienia się farb to ciężko mi powiedzieć, czy oleje dla plastyków gryzą się z motipem/ inną bazą bo daję je tylko w szczeliny gdzie dociera raczej mało z aero. Na lawecie, gdzie pryskałem matem/ półmatem vallejo, żeby przykryć zacieki i inne, żadnego konfliktu z olejami nie było. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 8 Czerwca 2012 Share Napisano 8 Czerwca 2012 Dobrze wiedzieć, dzięki za info Tak wiec oczekuję fotek żeby móc w końcu troszkę cie skrytykować i pokrzyczeć bo te ciągłe "och" i "ach" robi sie nudne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 9 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 9 Czerwca 2012 Tak to wygląda po pierwszej warstwie bezb. Wyszła mocna cytryna, ale nie załamuje się bo, jak pisałem wyżej, dojdzie jeszcze ze 2-3 warstwy. Najwyżej znowu będzie seans z papierkiem 2500 w ręku i porządny szlif całego modelu. Nadkola zdecydowałem się przykleić na samym końcu. CA bardzo dobrze trzyma się bezbarwnego, i będę starał się przykleić je od spodu, tzn. najpierw na całej długości, od zew. strony, przytwierdzę je taśmą - tak, żeby nie było żadnych prześwitów, potem, od spodu nałożę delikatnie klej. Operacja stresująca i ryzykowna, ale wyjścia już nie mam. Taki ogólny zarys pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jkaluza Napisano 9 Czerwca 2012 Share Napisano 9 Czerwca 2012 Witaj Mam pytanie czy pogłębiałeś linie podziału? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 9 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 9 Czerwca 2012 Tak, pogłębiałem linie przy masce, dachu, i progach. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RapToWny Napisano 9 Czerwca 2012 Share Napisano 9 Czerwca 2012 Ładnie kontrastuje kolor . Kocz lakier bo na razie to nie za ciekawie jakoś tak wygląda . Ale już jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.