Skocz do zawartości

Harbour Tug Boat - Revell


poilnois

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Dostałem, pod choinkę od żonki;) model jak w temacie, więc niema to tamto trzeba stanąć na wysokości zadania:)

 

Jestem laikiem i może wstyd się przyznać ale będzie to pierwszy model w moim życiu:) Na początek obczytałem się. Naoglądałem się. Zakupiłem podstawy do warsztatu i dziś oficjalnie, po uśpieniu potomka (Maciusia) zabrałem się do pracy.

 

Z warsztatu mam na razie:

- trzy farbki, zdecydowałem się na Model Color firmy VALLEJO (offwhite, glossy black, cavalry brown),

kolory dobrałem (niewiem czy dobrze, ale raz sie żyje) ze strony znalezionej na tym forum

http://www.paint4models.com/index.html W instrukcji miałem farbki Revell, ale że niedługo chciałbym

aerografem się pobawić, więc przyszłościowo przeliczyłem po RALu na farbki Vallejo.

- podkład Mr. Base WHITE 1000 (śmierdzi nieźle, już go lubie )

- pędzelki, o jak sie namotałem co tu kupić, ale że w sumie po taniości to kupiłem Italeri okrągły 00, płaski 4;

Revell Standard 0 i 2; Vallejo Pony Hair Brush 6.

- nożyk Excel z wymiennymi ostrzami plus pięć ostrzy o różnych kształtach

- mate Olfa A3

- papier ścierny 400, 600, 1000, 2000 wodne of cours;)

 

a i bym zapomniał tanią chinszczyznę aero z dyszą 0,3 (próby pierwsze w poniedziałek się odbędą jak kumpel kompresorek użyczy). Góru jak na razie for me: Mike Royall z kalnału expertvillage na YT.

 

To tyle na początek, jak coś wszelkie podpowiedzi mile widziane oraz krykyka konstruktywna wskazana ;)

 

Pozdrawiam

Przemek

 

Ps, zaraz fotki z pierwszych cięć i podkładzików. Robione telefonikiem ale coś widać;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śruba się klei:

DSC00061.jpg

 

kobyłki się suszą po płukance w ludwiku ;)

DSC00055.jpg

 

a kadłub się suszy po pierwszym tryśnięciu podkładem...

DSC00056.jpg

DSC00060.jpg

DSC00057.jpg