Skocz do zawartości

OH-6 A Cayuse 1:72 italieri


jkorjat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Model docelowo sklejony w celu umieszczenia na dioramie lotniska polowego w wietnamie. Jestem modelarzem początkującym co widać niestety na modelu. Jedyne co dodałem od siebie to imitacja pasów, nie wiem czy nie dodać m 50 na miejscu drugiego pilota, bo widziałem takie cuda na zdjęciach (choć nie wyobrażam sobie prowadzenia ognia z tego stanowiska :P)

Po jego złożeniu sam sobie mogę powiedzieć że następnym razem powinienem bardziej dopasować oszklenie, zaszpachlować niewielkie dziury po sklejeniu modelu i popracować nad malowaniem oszklenia , to tyle z mojej własnej krytyki, kto da więcej ?;)

 

dsc05211s.jpg

 

 

dsc05212ix.jpg

 

 

dsc05213d.jpg

 

i przymiarka do dioramy :

 

dsc05214j.jpg

 

dsc05215s.jpg

 

dsc05216hx.jpg

 

dsc05215s.jpg

 

Wzorowałem sie na tym zdjęciu :

oh6arevetment.jpg

 

Swoja drogą, nie wiem czy dobrze interpretuje zdjęcie , czy po drugiej stronie też powinny być beczki ?;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy nie dodać m 50 na miejscu drugiego pilota, bo widziałem takie cuda na zdjęciach (choć nie wyobrażam sobie prowadzenia ognia z tego stanowiska :P)

 

dodać co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy nie dodać m 50 na miejscu drugiego pilota, bo widziałem takie cuda na zdjęciach (choć nie wyobrażam sobie prowadzenia ognia z tego stanowiska :P)

 

dodać co?

 

Wróć, zdaje sie że to m60 , albo coś podobnego ;)

o tak :

lohcockpit.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jkorjat - ogólnie modelik całkiem przyjemny, ale jego odbiór psują linie na oszkleniu i srebrząca się kalka z czaszką. Poza tym jest on krystalicznie czysty, o co raczej było trudno w Wietnamie.

O ile malowanie kadłuba mi się podoba, bo nie za zacieków itp, o tyle malowanie łopat już mniej, bo na niektórych fotkach widać smugi po pędzlu.

Odnośnik do komentarza