Skocz do zawartości

BOEING 737-86Q

yemas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Jestem Przemek.W temacie samolotów jestem nowicjuszem(to tak na oderwanie się od trucków).

Model, który Wam pokażę to boeing 737-800 prosto z pudła.Nic szczególnego,ale ładnie ozdabia sufit w moim pokoju

Koniec pisania zapodaje fotki:D Mam nadzieję że komuś wpadnie w oko:)

Zdjęcia takie sobie robione tel kom bo aparatu niestety nie mam jeszcze :(

Miłego oglądania

Pozdrawiam

dsc00155nu.jpg

dsc00153s.jpg

dsc00152rk.jpg

dsc00156ei.jpg

dsc00143kv.jpg

dsc00142hw.jpg

dsc00141ea.jpg

dsc00135w.jpg

dsc00138mr.jpg

dsc00140ui.jpg

dsc00134cv.jpg

dsc00133gs.jpg

Witaj!

Całkiem fajny ten Twój "autobus". Wykonany dość czysto choć ogon mógłby być nieco lepiej wymalowany. Widać smugi, drobne niedomalowanie z prawej jego strony oraz poszarpane przejścia kolorów białego i niebieskiego.

Pozdrawiam

Kornik

Malowany pędzlem więc smugi są,choć na "żywo"aż tak ich nie widać;)

Co do ogona przy zdejmowaniu maskowania taśma nieźle mi poszarpała farbę Poprawiłem od ręki i skutek widać...

Jak dla mnie to na nowicjusza model wyszedł tobie fajnie. Podoba mi się. Można się przyczepić do tego co kornik 69 napisał ale wcześniej oglądając fotki zabardzo na to nawet nie zwróciłem uwagi.

Jeśli idzie o samą jakość zdjęć to jak na aparat z telefonu to rewelka.

natomiast muszę sie do jednego przyczepic. Musisz przy następnej okazji focenia kolejnego modelu trochę zadbać o same tło./ na tych zdjęciach to tragedia a zwłaszcza na pierwszej fotce. Wież mi kolego że samo tło na jakim się foci model ma bardzo dużo do powiedzenia i poniekąd uatrakcyjnia troszeczkę modelik. Nie wspomnę o wrażeniach estetycznych oglądających.

Pozdrowionka

Darek