yemas Napisano 12 Marca 2012 Share Napisano 12 Marca 2012 Witam!! Jestem Przemek.W temacie samolotów jestem nowicjuszem(to tak na oderwanie się od trucków). Model, który Wam pokażę to boeing 737-800 prosto z pudła.Nic szczególnego,ale ładnie ozdabia sufit w moim pokoju Koniec pisania zapodaje fotki:D Mam nadzieję że komuś wpadnie w oko:) Zdjęcia takie sobie robione tel kom bo aparatu niestety nie mam jeszcze :( Miłego oglądania Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 13 Marca 2012 Share Napisano 13 Marca 2012 Witaj! Całkiem fajny ten Twój "autobus". Wykonany dość czysto choć ogon mógłby być nieco lepiej wymalowany. Widać smugi, drobne niedomalowanie z prawej jego strony oraz poszarpane przejścia kolorów białego i niebieskiego. Pozdrawiam Kornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yemas Napisano 13 Marca 2012 Autor Share Napisano 13 Marca 2012 Malowany pędzlem więc smugi są,choć na "żywo"aż tak ich nie widać;) Co do ogona przy zdejmowaniu maskowania taśma nieźle mi poszarpała farbę Poprawiłem od ręki i skutek widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...