Milan Mynar Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Kilka dni temu zacząłem nowy warsztat, kolejną ciezarówkę. Model jest s produkcji dziś nieistniejącej Ukraińskiej firmy Toko i jest kilkakrotnie prze- pakowany przes innych producentów. Ogólnie jest to model kategorii krew, pot i łzy. Rozpoczlem budowę wedlug instrukcji, sklejaniem śilnika. Elementy ramy i kabiny kierowcy. Wszystko juź sklejone, tylko śilnik nie jest wklejony . Kola są z zestawu MiniArta, wyglądają lepiej niź gumiste z zestawu Eastern Express. Do tej pory wszystko idzie calkowicie nieźle. Model jest kompilacją róźnych versji GAZa AA i GAZa MM, kabina to jest GAZ MM model 1943 i skrźynia laduńkowa to przedwojenny GAZ AA. Zrobić z tego zestawu poprawnie wygladającego GAZa MM model 1943 będzie wymagalo sporego wyśilku. Niestety, w tym momencie muszę przerwać budowy modelu. Muszę się ze wszyskych śil rzucić do budowy modelu PzKpfw II D Brückenleger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazylms Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Kolejna fajna ciężarówka się szykuje. A z tego Pz.kpfw warsztat będzie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub97 Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Ciekawy temat czekam na kolejne fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan Mynar Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Oto ostatni postęp wkrótce przed przerwaniem tego warsztatu. Chociaź zrobilem wszystko wedlug instrukcji, pojawil się taky bląd. Muszę odciąć 2 mm plastiku, by moglem przyklejić przednia szybę. Oto juź vyglada o wielu lepiej. Musialem wiele szlyfować. I teź na przedniej stronie przedzialu kierowcy musialem ubrać 1 mm materialu. Oczywiście warsztat z tego Pz, II na pewno będzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikut87 Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 maska aż się prosi by dostać z pilnika a potem wyprowadzić jej sierpowego ściernego za pomocą papieru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrkur Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 No cóż-to tylko Eastern Express ja mam Zisa-5 z SDS-aż się boję za niego zabrać..co otworzę pudełko,popatrzę..i szybko zamykam!! długa walka mnie z nim czeka.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhinoceros Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Podzielam uwagi Kolegów. Mój GaZ AAA ze Zvezdy (Toko, Eastern Expressu) tak samo się składał- droga przez mękę ... (jest w galerii- niebawem dołożę fotki bez czerwonego sztandaru). A jeszcze czeka jeden- GaZ AA i do tego blaszki Parta. A swoją drogą mam chęć na nowego Mini Arta z zapasem kół na bokach maski silnika... Wyrazy współczucia Milanie! Ale- dasz radę! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan Mynar Posted May 1, 2012 Author Share Posted May 1, 2012 Maly postęp, musiałem najpierw oderwać chlodnicę. Dopiero potym moglem sklejić kabinę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan Mynar Posted May 3, 2012 Author Share Posted May 3, 2012 Jest kolejny element do przerobienia, mocowanie prźedniego światla. Rozwiązanie wedlug producenta wydaje mi się trocha za dlugie. W ten sposób wygalda juź o wiele lepiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan Mynar Posted May 5, 2012 Author Share Posted May 5, 2012 Rozpoczlem przebudowę tej skrźynię laduńkowej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzesiekW Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Super . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.