Skocz do zawartości

88 Flak 36 firmy Dragon+Voyager. !. model, liczę na pomoc..


wojtek1984jedlicze

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, od jakiegoś czasu buduję model Flak-a z zestawu Dragona, wzbogaciłem go niezłym dodatkiem w postaci blaszek i żywicy Voyager. Swoją drogą zrobił kolosalną różnicę.

Jestem początkującym modelarzem a raczej po bardzo dużej przerwie. Poradziłem sobie ze sklejaniem i chociaż było ciężko, szczególnie przy PE, to jestem zadowolony z efektu.

Relację zaczynam już po złożeniu modelu w całość. Nie będę ukrywał, że najbardziej boję się zepsuć malowania i weatheringu. Dlatego bardzo proszę o pomoc, sugestie w tej kwestii. Nie znam sie dokładnie na kolejność prowadzonych czynności.

Zestaw Dragona ma świetnie wykonane figurki i w tym klimacie jesienno-zimowym chciałbym wykonać również dioramę ale to już w późniejszym etapie.

Malowanie na jakie się zdecydowałem to baza german grey (tamiya) a camo tworzą białe pasy. Pomalowałem tylko tylny wózek i nad nim się skupie. Jako, że jest to moja pierwsza taka budowa to nie chcę od razu zepsuć całości.

 

zatem...Pomocy...

 

Wóżek przedni przed malowaniem:

p1160341f.th.jpg

p1160342.th.jpg

 

Osprzęt:

p1160343.th.jpg

 

Podstaw:

p1160344.th.jpg

 

działo:

p1160345z.th.jpg

 

Wóżek tylny:

p1160346.th.jpg

p1160347g.th.jpg

 

I całość złożona na sucho:

p1160350.th.jpg

p1160349.th.jpg

 

Wóżek jest pomalowany i położony na niego sidolux. Jesli się nie mylę to teraz przyszedł czas na filtr.... jak go zrobić?

a, i jak powiekszyć te zdjęcia żeby nie stracić wzroku przy mojej relacji:) uzywam imageshack-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie zdetalowany. Z sido trochę się pospieszyłeś, filtry kładzie się na matową powierzchnię. Ja kładę bezpośrednio na farbę zaraz po malowaniu. Ale myślę, że da się to jeszcze jakiś obejść. Poczekaj na bardziej doświadczonych chłopaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to będzie pomocne:

1. Pestki: