Skocz do zawartości

BF 109 F 2 1:48


jonnym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Po dwóch miesiacach prac i poznawania 109 pierwszy wyrób gotowy Bf 109 F2 producenta Zvezda. Model o duzej ilosci częsci, sklejalny,szpachlowania niewiele.Cztery wersje malowań, ja wybrałem malowanie z wiosny 1942 roku Hannsa Trautlofta z JG 54.Pierwszy miesiąc miałem problem z ustaleniem kolorystyki samolotu poniewaz wczesniej mial on malowanie zielono-piaskowe, w 1942 roku został przemalowany. Jest to moja pierwsza sto dziewiątka wiec byków jest sporo ale przedemna jeszcze cztery sztuki i bedzie gdzie sie poprawic.

DSC01027.jpg

DSC01032.jpg

DSC01036.jpg

DSC01031.jpg

DSC01030.jpg

DSC01037.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się kompletnie na lotnictwie, ale muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba, szczególnie kamuflaż oraz brudzenie spodu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia słabe, bez zbliżeń nie widać detali, ale model wygląda całkiem fajnie. Co do brudzenia to preferuje bardziej stonowane wykonanie, to kwestia gustu. Ale jest trochę niekonsekwentne, bo od wydechów osmolony a wnęki km-ów czysciutkie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałeś zdjęcia "ogólne", więc ja go tak ocenię. Podoba mi się malowanie i brudzenie. Jedyne, do czego się przyczepię, to to, co zauważył Banny - km-y, a poza tym te kreski między kołami za chłodnicą.

Mimo wszystko jest fajny. Daj więcej zdjęć detali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach