Skocz do zawartości

Mam model, co dalej?


mCIH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych użytkowników! ostatnio zakupiłem model Academy, M -18 Hellcat.

http://www.mojehobby.pl/szczegoly.php?aukcja=&grupa_p=1&przedm=104546&grp=&f_pkt=

 

Chciałbym zakupić farbki, jednak nie wiem jakie... Jedyny model jaki tworzę maluję Humrolami, ale może jest cos lepszego? Schną trochę długo, przez co czas pracy się znacznie wydłuża. Może w sprayu? Wybór farb to dla mnie wieli kłopot, nie znam się zabradzo na nich. Kolejne pytanie dotyczy lakierów i washa. Jakie lakiery mam zakupić razem z farbami, tzn matowe czy błyszczące? A może oba? Czy do washa można stosować coś innego zamiast sidoluxa? Jeśli tak, to bardzo bym prosił o podanie linku.

 

Ktoś miał styczność z tym modelem? Jak się prezentuje, są do niego jakieś blaszki?

 

Przepraszam na ten nawał pytań, ale jestem dopiero początkujący i sam sobie nie radzę.

 

Pozadrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz na początek radziłbym dopracować technike samego składania modelu w sposób czysty estetyczny i dokładny. tzn z użyciem szpachli, papieru ściernego. Malujesz pędzlem?? Jeśli tak to kup farby firmy pactra. Są to farby akrylowe rozcieńczane wodą. Nie śmierdzą tak jak olejne humbrole i szybciej schną, można je też łatwiej nakładać pędzlem. Z washem z blaszkami zaczekałbym aż staniesz się średniozaawansowanym modelarzem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Składanie modelu mi nawet wychodzi - mnie się podoba, myślałem, że będzie znacznie gorzej. Maluję pędzlem i chyba kupię pactry. Dzięki za radę.

 

Piter, chciałem aby ktoś jasno mi powiedział co będzie najlepsze w tym konkretnym przypadku. Sory jeśli Cię to wkurzyło... Następnym razem poszukam dokładniej.

 

Co do blaszek, to chyba sobie daruję , ale z washem chciałbym spróbować. Kiedyś musi być ten pierwszy raz.

 

EDIT

 

A jeśli będę zamawiać farby, to kupić jakiś lakier?

Odnośnik do komentarza