Skocz do zawartości

MI-24 z Pruszcza Gdańskiego

BALROG

Rekomendowane odpowiedzi

Mam po Pawliku model MI-24 z Trumpetera w skali 1:35

Dziś się dowiedziałem że chciał go zrobić w barwach lotnictwa polskiego z jednostki w Pruszczu Gdańskim, czyli z jednostki z jego miasta

czy są gdzieś dostępne kalki w skali 1:35 do polskiej wersji

I czy posiadacie jakieś fotki lub inne dokumentacje

Będę wdzięczny za pomoc bo wolałbym zrobić tak jak chciał Pawlik

Pepsi_Adam nie znam się na śmigłowcach raz tylko widziałem MI-24 w akcji na poligonie w drawsku no i raz leciałem to wszystko ( chociaż w sumie nie wiem czy my jeszcze jechaliśmy czy już lecieliśmy bo było nisko )

Wiedziałem tylko że to MI-24 i jakie ma uzbrojenie

Nie interesowałem sie jakie ma silniki i która to modernizacja

Dowiadywałem sie w jednostce bo szukam typu D/W by za dużo nie przerabiać

Choć już widzę że podwozie jest do dupy

Chciałbym zrobić go z jednostki w Pruszczu ale jeśli sie nie uda to zrobię z innej jednostki ale w polskim malowaniu

Czy ma ktoś namiar na firmę Montex-detal bo to raczej nie to samo co Montex-masck

W razie czego, to mam trochę zdjęć "461", chociaż jego aktualne malowanie jakoś specjalnie atrakcyjne nie jest.

033.jpg

Ok, pomogę. Zaczynamy na wstępie od fotografii modelu- na jakim etapie jesteś? Druga sprawa- na tym etapie wybierz wersję W, czy D? Uzbrojenie w modelu masz do wersji W- to w zasadzie jest wyznacznikiem, reszta to kosmetyka. Wybierz również konkretny egzemplarz z danego okresu (kamuflaż, czy zielony, a jeśli zielony to przed modernizacją, czy po (zielona kabina, czy czarna)).

Masz tu trochę zdjęć:

http://www.airplane-pictures.net/operator.php?p=1113

No to pokaż mi wersję DW skoro się tak upierasz......

JA sie nieznam ale gość mi wyjaśnił że modernizowano D do standartu W i dostawały oznaczenie DW

Jeśli tak nie jest to zrobię jakiegoś ciapaka w wersji MI-24W z Inowrocławia