Wojciech Butrycz Napisano 30 Kwietnia 2013 Share Napisano 30 Kwietnia 2013 Dla miłośników "szmatopłatów" na długi weekend (mam nadzieję, że nie "łyk end"), Oeffag CII w lwowskim malowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian70n Napisano 30 Kwietnia 2013 Share Napisano 30 Kwietnia 2013 Bardzo ładny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZIO BY NAITT Napisano 30 Kwietnia 2013 Share Napisano 30 Kwietnia 2013 Piękny jak wszystkie pozostałe. Przy okazji się zapytam: na pewno masz jakieś wielosilnikowce z epoki (Muromiec, Fdrh G.III, ...)- pokażesz PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wachmistrz Napisano 6 Maja 2013 Share Napisano 6 Maja 2013 Świetny samolocik, ciekawe oznaczenia. To malowanie drewnianych i płóciennych powierzchni daje naprawdę dużo frajdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Banny Napisano 6 Maja 2013 Share Napisano 6 Maja 2013 Malowanie to jedno, ale precyzja wykonania detali i naciągów naprawdę robi świetne wrażenie, bo przecież to maleństwo... A np szprychowe koła to w ogóle odjazd! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurgen75 Napisano 6 Maja 2013 Share Napisano 6 Maja 2013 Obłęd w oczach - super.... koronkowa robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krosto Napisano 6 Maja 2013 Share Napisano 6 Maja 2013 Dla miłośników "szmatopłatów" ..to znaczy się dla mnie A dziękuję bardzo! Rasowa miniatura! Wydaję mi się, że fototrawione szprychasy powinny być nieco głębiej w oponie, ale mi też to nie wychodzi poprawnie nawet w 48 pozdrawiam, K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wachmistrz Napisano 7 Maja 2013 Share Napisano 7 Maja 2013 Malowanie to frajda, naciągi to koszmar (przynajmniej dla mnie - próbuję wszelkich sposobów i wciąż jest coś nie tak - ostatnio pręt 0,2 mm docinany na wymiar, bo przez podgrzewanie żyłki o mało nie sfajczyłem modelu). Tutaj wszystko gra i buczy. Przy okazji szprych, mam pytanie o kolor - czy obręcze i szprychy powinny być czarne (szare), czy też takie jak w rowerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Butrycz Napisano 7 Maja 2013 Autor Share Napisano 7 Maja 2013 Ze szprychami to było różnie, nalepiej oczywiście mieć dobre zdjęcie do wglądu, gdzie widać czy szprychy błyszczą, czy są ciemne. Tutaj dotykamy glębszego problemu: nawet samoloty danego typu różniły się bardzo, a już te przejęte od zaborców i wcielone do lotnictwa polskiego czasami bardzo różniły się od oryginału np. polskie Albatrosy CVII miały silniki Austro-Daimler, a nie Mercedes, miały chłodnicę typu póżnego (na krawędzi natarcia skrzydła górnego), inne rury wydechowe i uzbrojenie itd. Czasami były "przepłótniane" (tfu, ale nowotwór słowny!) przy okazji remontu i już nie miały lozengi czy charakterystycznych kamuflaży austriackich czy niemieckich itd. Jeszcze do ZIO BY NAITT: Mam juz zbudowanego od dawna FRDH G.III, Muromca nie mam, bo nie ma dobrego modelu, a Gotha G IV leży na półce już dobrych kilka lat i czeka na swoją kolej. Postaram się Friedrichshaffena kiedys opublikować w Galerii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.