Skocz do zawartości

Fiat G.55 „Centauro” Special Hobby SH48066


kobza_75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! na warsztacie wylądował włoski samolot myśliwski Fiat G.55 „Centauro” Sottoserie 0 wydanego przez Special Hobby w skali 1:48 SH48066. Model będzie wykonany prosto z pudełka i w eksperymentalnym malowaniu. Wszelkie uwagi, informacje, linki, itp. mile widziane. Poniżej in-box zestawu.

 

2013_08060001_zps6d67ad41.jpg

 

2013_08060004_zps1d76c909.jpg

 

2013_08060005_zps80c32e9d.jpg

 

2013_08060006_zps8985f604.jpg

 

2013_08060008_zps8d15e60c.jpg

 

2013_08060009_zpsf1cb35f9.jpg

 

Wybór padł na model w tym kamuflażu.

 

2013_08060031_zpsbef8584e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa, Włochów będzie jeszcze kilka (np. Fiat G.50, MC.200, itp.). Jak coś popsuje to dajcie znać. Na początek wnętrze kabiny, uzupełniam kilkoma brakującymi elementami. Co ciekawe to producent uwzględnił je w instrukcji ale już nie na częściach. Jako że model jest odskocznią od bardziej zaawansowanego projektu, to wykonany będzie prosto z pudełka. Na kolor wnętrza użyłem zielony z palety GUNZE H312. Na razie wygląda to tak, jeszcze nie malowane.

 

2013_08150058_zpsd6da5bdf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabinka już prawie gotowa. Na pasach i zagłówku to światło się odbija. Kilka elementów dobiłem i niektóre przerobiłem. Żywiczny celownik to tylko jako sztuka żywicy w zestawie i nic więcej, zrobiłem nowy. Nie wszystko wyszło jak miało.

 

2013_08250001_zpsc751ecc6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystko wyszło jak miało.

Nie zawsze wychodzi, ale według mnie Twoja kabinka wyszła bardzo zacnie Pamiętam jak się użerałem z kabinką od Spita XVI i choć wyzłą obiektywnie całkiem spoko, to też nie byłem zadowolony, ale tak to już w modelarstwie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Dzięki wszystkim za już okazaną i proszę o dalszą pomoc dzięki której udało mi się uniknąć wielu błędów i złożyć model Centaura w całość. W zestawie są dwa kadłuby dla wczesnych i późnych wersji produkcyjnych. I prawidłowy jest ten pominięty w instrukcji, ale na planszy barwnej jest pokazany prawidłowy. Prawie to samo tyczy się silnika, tyle że tu należy zmienić kolejność sklejania części. Najpierw górę przyklejamy do kadłuba, wklejamy wnęki pod rury wydechowe do górnej już wklejonej części silnika a następnie dopasowujemy dolną część silnika. Powstałą szczelinę szpachlujemy. Na fotce w swej okazałości Centauro i części spodu kadłuba pomalowane prawie na gotowo.

 

Kopia2013_09090012_zps656cf65c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.