Adamo722 Napisano 22 Października 2013 Share Napisano 22 Października 2013 Witam Model robiony w ramach konkursu na http://www.forum.modelarstwo.org.pl/viewtopic.php?f=204&t=52168, Niestety nie wyrobiłem się i zabrakło mi 30 min na wstawienie do galerii:cry: ale takie jest życie 8-) Ale w sumie się cieszę że po trzech latach skleciłem jakiś model i starałem się go jakoś poprawić i upodobnić do Warhdoga ;o) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaszek123 Napisano 22 Października 2013 Share Napisano 22 Października 2013 Jak dla mnie bomba:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 22 Października 2013 Share Napisano 22 Października 2013 Mnie się podoba. ___________________________________________________________________________ Na warsztacie: PZL P.24 - Azur - 1/72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 25 Października 2013 Share Napisano 25 Października 2013 Ładnie kalki siadły, ale mogłeś go potraktować matem. Wewnętrzne elementy do silników są białe. Ale wdzięczny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamo722 Napisano 25 Października 2013 Autor Share Napisano 25 Października 2013 Ładnie kalki siadły, ale mogłeś go potraktować matem. Wewnętrzne elementy do silników są białe. Ale wdzięczny model. Model miał stare kalki, które się rwały i model błyszczy bo był pomalowany sidoluksem, którego nie miałem czasu zmyć do zdjęć. Teraz już jest ok. Co do malowania wnętrz silników przytoczę fragment monografii Arsenału ze strony 37: wnętrza silników - odpowiednia barwa kamuflażu dociągnięta do łopatek wentylatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasiek Napisano 26 Października 2013 Share Napisano 26 Października 2013 Po co chcesz zmywać sidoluks. Wystarczy cały model pokryć matowym lakierem bezbarwnym i po sprawie. A tak po za tym to fajne latadło Ci wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 26 Października 2013 Share Napisano 26 Października 2013 Ładnie kalki siadły, ale mogłeś go potraktować matem. Wewnętrzne elementy do silników są białe. Ale wdzięczny model. Model miał stare kalki, które się rwały i model błyszczy bo był pomalowany sidoluksem, którego nie miałem czasu zmyć do zdjęć. Teraz już jest ok. Co do malowania wnętrz silników przytoczę fragment monografii Arsenału ze strony 37: wnętrza silników - odpowiednia barwa kamuflażu dociągnięta do łopatek wentylatora Jesteś pewny co wnętrz?? Akurat Twój samolot miał białe, mam takiego samego na półce i wloty miał akurat ten białe, wiem, że są i zielone, ale w tym przypadku miał białe. Ponowie pytanie Jaśka, po co zmywać sidolux?? Masz baze pod wash na który możesz dać mat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamo722 Napisano 27 Października 2013 Autor Share Napisano 27 Października 2013 Jesteś pewny co wnętrz?? Akurat Twój samolot miał białe, mam takiego samego na półce i wloty miał akurat ten białe, wiem, że są i zielone, ale w tym przypadku miał białe. Ponowie pytanie Jaśka, po co zmywać sidolux?? Masz baze pod wash na który możesz dać mat Pokryję matem ale co do wlotów silnika białych to nie jestem przekonany Dotarłem do zdjęć nr 144 i wloty są standardowe zielone to dlaczego 143 miałby mieć białe Poproszę fotkę bo raczej mi się wydaje, że z wszystkie samoloty z jednoski 47 TFS były jednakowo pomalowane wg schematu European 1 A poza tym wzorowałem się w malowaniu wg Hasegawy http://www.mojehobby.pl/products/A-10A-Thunderbolt-174433.html i tam jest wnętrza silników ciemnozielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.