Dawid Maciejczyk Napisano 7 Maja 2014 Share Napisano 7 Maja 2014 Witam. Chciałbym rozpocząć przygodę z modelarstwem.Niestety jestem kompletnie zielony w tej dziedzinie.Prosiłbym o poradę.Mam takie nieszczęście że mieszkam w niewielkim miasteczku gdzie nie ma żadnego sklepu modelarskiego.Dlatego założyłem ten temat w nadziei że ktoś pomoże mi wejść w świat sklejania modeli.Dodam też że najbardziej interesują mnie modele różnych pojazdów pancernych. Czy moim pierwszym modelem mógłby być ten oto Jagdpanzer IV z firmy Tamiya?Czy nie jest za trudny dla początkującego? http://www.mojehobby.pl/products/German-Jagdpanzer-IV-Lang.html Za wszystkie porady z góry bardzo dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dżejrosz Napisano 7 Maja 2014 Share Napisano 7 Maja 2014 Witam.Chciałbym rozpocząć przygodę z modelarstwem.Niestety jestem kompletnie zielony w tej dziedzinie.Prosiłbym o poradę.Mam takie nieszczęście że mieszkam w niewielkim miasteczku gdzie nie ma żadnego sklepu modelarskiego.Dlatego założyłem ten temat w nadziei że ktoś pomoże mi wejść w świat sklejania modeli.Dodam też że najbardziej interesują mnie modele różnych pojazdów pancernych. Czy moim pierwszym modelem mógłby być ten oto Jagdpanzer IV z firmy Tamiya?Czy nie jest za trudny dla początkującego? http://www.mojehobby.pl/products/German-Jagdpanzer-IV-Lang.html Za wszystkie porady z góry bardzo dziękuję Czołem! Też jestem początkujący ,ale każdy modelarz Ci powie ,że najlepiej na początek coś ze stajni Airfix'a tzn. jakieś samoloty - mało części ,fajny detal . Potem jak najbardziej możesz przerzucić się na Tamyia'e lub też spróbować Trumpentera- też ma dobre pancerne modele. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...