Tomasz1985 Napisano 3 Stycznia 2015 Share Napisano 3 Stycznia 2015 Jestem początkującym modelarzem i mam powiem problem. Jak montować gąsienice w modelach 1/72 aby ich nie połamać przy nawijaniu na koła. W modelach Revell'a są takie kruche, że same się rozpadają :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Christophorus21 Napisano 4 Stycznia 2015 Share Napisano 4 Stycznia 2015 Jaki to konkretnie model? Bo np jeśli to któryś z nowych leopardów z gąsienicami w jednym kawałku to musisz je najpierw chwilę trzymać w gorącej wodzie (tylko nie we wrzątku!) i dopiero potem formować na już sklejonym podwoziu. Oczywiście delikatnie żeby ich nie połamać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz1985 Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 4 Stycznia 2015 To jest Leopard 2a5... Ogólnie składam nowsze modele czołgów. Teraz mam na celu Merkave mk4 1/35. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Christophorus21 Napisano 4 Stycznia 2015 Share Napisano 4 Stycznia 2015 Jeśli to Leopard to w instrukcji masz napisane i narysowane że gąsienice przed montażem muszą zostać na chwilę zanurzone w wodzie Na przyszłość już będziesz wiedzieć Wiem że w szale sklejania ten mały rysunek mogłeś po prostu pominąć. Sam kilka razy tak miałem przy innych modelach Merkava z jakiej stajni? Academy czy Tamka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...