Tomasz1985 Napisano 3 Stycznia 2015 Napisano 3 Stycznia 2015 Jestem początkującym modelarzem i mam powiem problem. Jak montować gąsienice w modelach 1/72 aby ich nie połamać przy nawijaniu na koła. W modelach Revell'a są takie kruche, że same się rozpadają :( Cytuj
Christophorus21 Napisano 4 Stycznia 2015 Napisano 4 Stycznia 2015 Jaki to konkretnie model? Bo np jeśli to któryś z nowych leopardów z gąsienicami w jednym kawałku to musisz je najpierw chwilę trzymać w gorącej wodzie (tylko nie we wrzątku!) i dopiero potem formować na już sklejonym podwoziu. Oczywiście delikatnie żeby ich nie połamać. Cytuj
Tomasz1985 Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Napisano 4 Stycznia 2015 To jest Leopard 2a5... Ogólnie składam nowsze modele czołgów. Teraz mam na celu Merkave mk4 1/35. Dzięki Cytuj
Christophorus21 Napisano 4 Stycznia 2015 Napisano 4 Stycznia 2015 Jeśli to Leopard to w instrukcji masz napisane i narysowane że gąsienice przed montażem muszą zostać na chwilę zanurzone w wodzie Na przyszłość już będziesz wiedzieć Wiem że w szale sklejania ten mały rysunek mogłeś po prostu pominąć. Sam kilka razy tak miałem przy innych modelach Merkava z jakiej stajni? Academy czy Tamka? Cytuj
Tomasz1985 Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Napisano 4 Stycznia 2015 Nie pominąłem tych rysunków... Porostu je olałem. Chciałem być lepszy od instrukcji. W ten sposób połamałem gąski w T 90A i Leopardzie... Ukryłem typ za osłonami. Merkava będzie z Academy, ale to po wypłacie... Teraz kupię Merkave III w 1/72. Muszę w końcu pokonać siebie i te gąski. Może poleciłbyś jakiś sklep internetowy z modelami oprócz allegro. U mnie we wsi mam tylko dwa takie sklepy. Pozdrawiam Cytuj