Jump to content

Fiat 621 First to Fight 1:72

radomka21
 Share

Recommended Posts

Witajcie:)

Mam na imię Tomek. Aktualnie buduję też stadion piłkarski z zapałek i dla oderwania się chciałem spróbować z plastikami:) To będzie mój drugi model. Skleiłem już czołg challenger I, ale nie jestem z niego zadowolony. Jestem początkujący, więc będę wdzięczny za rady:)

Mam już sklejone podwozie:

DSC_0248.JPG

miałem trochę problemów z wycinaniem z ramki ale dałem radę:)

A tu mój stadion z zapałek http://www.modelwork.pl/viewtopic.php?f=118&t=47406

Kolejne postępy z budowy:) pomalowałem koła, nawet jestem z nich zadowolony:)

DSC_0283.JPG

Wprawiona szybka do kabiny:

DSC_0274.JPG

Trochę przesadziłem z klejem, ale trudno było przykleić, przyklejałem je 3 razy bo się odklejały.

DSC_0275.JPG

znacie jakiś sposób na pobrudzenie szyb?

• 2 weeks later...

Kolejna porcja zdjęć z budowy. Model czeka tylko na brudzenie i pomalowanie świateł. Będę chciał zrobić do niego jeszcze mała makietę.

Z kół jestem zadowolony

DSC_0283.JPG

Gorzej było z kryciem farby na reszcie modelu

DSC_0290.JPG

Nierówna walka i po 6 warstwach jakoś to wygląda.

DSC_0310.JPG

A tu efekt końcowy:

DSC_0325.JPG

DSC_0329.JPG

DSC_0330.JPG

Co myślicie o tym modelu?

źle dobrane kolory i niestaranne malowanie.

-.- to jego 2 model. Też kiedyś zaczynałeś.

A odemnie masz plus bo wiele 'poczatkujących' wręcz zalewa model farbą i nikną detale a u ciebie ładnie to wygląda. Te kolory to troche ten żółty - bardziej piaskowy na następny raz i będzie ok

-.- to jego 2 model. Też kiedyś zaczynałeś.

Głupoty gadasz, niektórzy od urodzenia potrafili świetnie malować a swój pierwszy model bez strachu wystawili w Bytomiu

Co do modelu- jak na drugi model to wyszło nieźle. Faktycznie żółty troszkę bije po oczach, zbyt jaskrawy.