StanLog Posted November 15, 2007 Share Posted November 15, 2007 Witam! Jest To mój pierwszy konkurs w jakim startuję. Na warsztat wystawiam Mustanga P51-B najprawdopodobniej w barwach Amerykańskich takich jak na BOX-ie. Przepraszam, za jakość, ale kolega pożyczył ode mnie aparat i nie mam jak zrobić zdjęć, więc je zeskanowałem. Do zestawu dokupiłem ramki firmy PART. Pozdrawiam StanLog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 15, 2007 Share Posted November 15, 2007 Siadam w pierwszym rzędzie... Ja planuję też Mustanga ale w naszych barwach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanLog Posted November 21, 2007 Author Share Posted November 21, 2007 Mała aktualizacja: W zaznaczonym miejscu pozbyłem się wszystkich skrzynek, w celu zastąpienia ich elementami fototrawiennymi . Fotel i deska również zastąpiona Fototrawieniem I pomalowana skrzynka która będzie się znajdować za pilotem: Dziś mam w planie malowanie wnętrza, ale czy wypali to się zobaczy . A przy okazji mam pytanko. Czym można oddzielić oszklenie? Chciałbym by szyba była otwarta samolotu by było jak najwięcej widać, ale nie wiem czym przeciąć Pozdrawiam Stanlog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majek Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Chciałbym by szyba była otwarta samolotu by było jak najwięcej widać, ale nie wiem czym przeciąćPilka wykonana z zyletki. Bylo na forum sporo mowione na jej temat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 A przy okazji mam pytanko. Czym można oddzielić oszklenie? Chciałbym by szyba była otwarta samolotu by było jak najwięcej widać, ale nie wiem czym przeciąć Mogę Ci podesłać gotowe rozdzielone oszklenie ze swojego modelu Tamiy. ICM to podobno klon/kopia Tamiya więc powinno pasować a mój Mustang będzie miał Malcolma więc mi zbywa. No masz dzisiaj byłem w Szczecinie, szkoda, że wczesniej nie napisałeś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanLog Posted November 21, 2007 Author Share Posted November 21, 2007 Byłbym bardzo wdzięczny Arkady72 za tą szybkę. Z tym przyjechaniem mógłby być problem... Bo muszę siedzieć cały czas w domu do momentu, aż nie ściągną mi szyny. Powód: skręcona kostka... A jak się umówimy z tą szybką? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Prześlij swój adres na priva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timi Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Przecież oszklenie masz na płytce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanLog Posted November 21, 2007 Author Share Posted November 21, 2007 Problem jest taki, że ja pierwszy raz pracuje z płytkami, i nie mam jeszcze w nich wprawy i prawdopodobnie mi nie wyjdą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czsochaj Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Nie dalej jak tydzień temu skończyłem tego Mustanga. Oszklenie można rozciąć, lecz proponuję Ci wykorzystać jednak blaszki. Wyprofiluj blaszki na oryginalnym oszkleniu, nawet nieźle pasuje. Ja go zrobiłem w standardzie, ale pociąłem oszklenie na części. Możesz mieć problemy z kadłubem, w moim zestawie był zwichrowany i kleiłem go etapami na super glue. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timi Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Rób z blachy, jak nie wyjdzie to rozetniesz ta oryginalna, labo Cię ktoś poratuje. Robiłem ten model i z tego co pamiętam to było zero problemów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanLog Posted November 24, 2007 Author Share Posted November 24, 2007 Witam . Mała aktualizacja: Panel boczny ze wszystkimi skrzynkami Niestety panele są jeszcze nie pomalowane, bo nie dokończona jest moja komora lakiernicza. Postaram się jak najszybciej ją zrobić. Pozdrawiam StanLog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanLog Posted December 2, 2007 Author Share Posted December 2, 2007 Dobiega końca praca wnętrza . Niestety, nie obyło się bez walki z modelem . Problem sprawiło mi wpasowanie w przymiarce całego kokpitu do dwóch połówek. Musiałem pójść na kompromis i panel z zegarami przykleić pod kątem, bo inaczej bym nie zmieścił połówek, podciąć lekko fotel na bokach bo był za szeroki i jedną ze skrzynek musiałem odkleić i przykleić bokiem by nie było łyso(inaczej fotel by się nie zmieścił. Te miejsce gdzie jest biało nie będzie na szczęście widoczne bo zastawi je fotel pilota : Jeszcze tylko odpowiednio przygnę pasy i będzie finito z kokpitem Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinL Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Można wiedzieć jakim kolorem malowałeś wnętrze? Sam się przymierzam do P51 i zbieram info. Powinien być Interior Green / jak dobrze piszę / chyba Humbrola był swego czasu polecany. Ja zastanawiam się nad farbami Testorsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanLog Posted December 3, 2007 Author Share Posted December 3, 2007 Kokpit pociągnięty jest farbą Pactra o oznaczeniu A100 RLM83 i na moje oko jest odpowiednim kolorem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deco Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Ten kolor kokpitu nie bardzo pasuje . Powinien być Interior Green ( ten amerykański) lub inna nazwa tego koloru Green Zin Chromate ( Pactra A50). W tej chwili to już za późno na zmiany koloru ale kokpit mimo tego wygląda dobrze. Przydał by sie lekki wasch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czsochaj Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Poza źle dobranym kolorem wnętrza tego Mustanga, to kokpit jest ładnie zrobiony. Delikatna przecierka suchym pędzlem i czekam na dalszy ciąg relacji z budowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinL Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 przepraszam za OT ale jaki kolor jest używany jako drugi / to znaczy do malowania wręg i elementów wnętrza. Amerykanie używali takiej oliwkowej farby konserwacyjnej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanLog Posted December 11, 2007 Author Share Posted December 11, 2007 Witam. Postanowiłem zrobić tego mustanga po przeżyciach i chciałbym by miał w kadłubie parę dziur po kulach,le nie wiem jak je zrobić . Proszę o pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deco Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 przepraszam za OT ale jaki kolor jest używany jako drugi / to znaczy do malowania wręg i elementów wnętrza. Amerykanie używali takiej oliwkowej farby konserwacyjnej. Kokpity w samolotach USA były malowane kolorem Green Zinc Chromate często używa się też nazwy interior green ( nie mylić z Brytyjskim interior grey-green). Co do wręg i komór podwozia nie jestem pewien ale chyba to będzie chromate yellow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiton Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 widzę,że świetnie rysujesz :-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edler Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Ja tam latadeł nie kleje ale ten model jest nawiedzony pasy LEWITUJą!!! aaaaaaa Co do modelu to ładny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinL Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 przepraszam za OT ale jaki kolor jest używany jako drugi / to znaczy do malowania wręg i elementów wnętrza. Amerykanie używali takiej oliwkowej farby konserwacyjnej. Kokpity w samolotach USA były malowane kolorem Green Zinc Chromate często używa się też nazwy interior green ( nie mylić z Brytyjskim interior grey-green). Co do wręg i komór podwozia nie jestem pewien ale chyba to będzie chromate yellow. Dzięki w moim wnęki będą akurat srebrne ale otwarta pokrywa km prosiła by o inne malowanie niż właśnie z reguły wykorzystywane interior green. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deco Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 przepraszam za OT ale jaki kolor jest używany jako drugi / to znaczy do malowania wręg i elementów wnętrza. Amerykanie używali takiej oliwkowej farby konserwacyjnej. Kokpity w samolotach USA były malowane kolorem Green Zinc Chromate często używa się też nazwy interior green ( nie mylić z Brytyjskim interior grey-green). Co do wręg i komór podwozia nie jestem pewien ale chyba to będzie chromate yellow. Dzięki w moim wnęki będą akurat srebrne ale otwarta pokrywa km prosiła by o inne malowanie niż właśnie z reguły wykorzystywane interior green. Jeśli chodzi o pokrywy km to będzie to chromate yellow . Warto poszukać fotek( walkround) konkretnego samolotu w konkretnej wersji i wtedy można uzyskać pewność chociaż czasem byłym"odchyły" od reguły i malowano tym co było pod ręką ,ale to rzadkość Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanLog Posted December 11, 2007 Author Share Posted December 11, 2007 Eeee... Czuję się troszkę olany , ale tylko troszeczkę . Odpowie ktoś na moje pytanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.