bahamut24 Napisano 9 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 9 Grudnia 2015 W końcu w miarę ogarnąłem malowanie tym zielonym kolorem , 3 podejścia były nigdy więcej Jestem w trakcie maskowania pod czarne malowanie. Wnętrze i karoseria juz gotowe a płyta podłogowa w trakcie roboty. Żona wjechała mi na ambicję i powiedziała ,że sama maska i dach w carbonie głupio wygląda i musi być też bagażnik . Jak najlepiej przygotować szablon pod kalke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 15 Grudnia 2015 Share Napisano 15 Grudnia 2015 Ja oklejam taśmą, zaznaczam co trzeba i przenoszę na kalkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anchal Napisano 21 Grudnia 2015 Share Napisano 21 Grudnia 2015 Mega projekt jestem bardzo ciekaw jak to auto będzie wyglądać jak będzie ukończone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 25 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 25 Grudnia 2015 Mega projekt jestem bardzo ciekaw jak to auto będzie wyglądać jak będzie ukończone... Ja też jednak z malej ilosci czasu zrobilo sie jeszcze mniej bo doszlo nowe hobby - szkuanie kupki w pieluchach Dzieki za doping , cos tam dlubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 30 Grudnia 2015 Share Napisano 30 Grudnia 2015 .... Muszę chyba jakąś szpachlówkę kupić bo kropelka słaba jest Tylko CA, absolutnie żadnej szpachli Dlaczego? 2. Czemu H&s Evolution po naciśnięciu spustu puszcza kropki farby widoczne na zdjęciach? Za rzadka farba? Rozcienczałem 1:4 i 1:3. Wydaję sie rzadki ten kolor może 1:1 spróbuję 3. Coś do usuwania paprochów, jakąś szmatkę kiedyś widziałem ? iwo: PS Następne zdjęcia będą lepsze Tamka spokojnie wytrzymuje rozcienczanie 1:3. W szczególności, kiedy pod nią dajesz podkład. Aero też może pluć, bo zbierze się na osłonie dyszy i iglicy, i kiedy psikasz, to pluć może. Ewentualnie zostaje na iglicy, bo wpierw czasem odpuszcza się powietrze, a potem farbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jankes Napisano 30 Grudnia 2015 Share Napisano 30 Grudnia 2015 2. Czemu H&s Evolution po naciśnięciu spustu puszcza kropki farby widoczne na zdjęciach? Za rzadka farba? Rozcienczałem 1:4 i 1:3. Wydaję sie rzadki ten kolor może 1:1 spróbuję Mam podobny problem. Znalazłem na to sposób taki że po prostu odkręcam część "A" w 90% problem zawsze była farba osiadające na tej części. Oczywiście trzeba później uważać na igłę i dyszę, ale dzięki tej operacji problem kropek farby praktycznie znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 30 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 30 Grudnia 2015 .... Muszę chyba jakąś szpachlówkę kupić bo kropelka słaba jest Tylko CA, absolutnie żadnej szpachli Dlaczego? Bo szpachla sie kurczy i może pękać , pewnie dlatego. 2. Czemu H&s Evolution po naciśnięciu spustu puszcza kropki farby widoczne na zdjęciach? Za rzadka farba? Rozcienczałem 1:4 i 1:3. Wydaję sie rzadki ten kolor może 1:1 spróbuję Mam podobny problem. Znalazłem na to sposób taki że po prostu odkręcam część "A" w 90% problem zawsze była farba osiadające na tej części. Oczywiście trzeba później uważać na igłę i dyszę, ale dzięki tej operacji problem kropek farby praktycznie znikł. Będę pamiętać , jednak u mnie był syf w dyszy i "skrobak" do dyszy pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 30 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 30 Grudnia 2015 Przedstawiam furmankę oblaną TopCoat'em. Szlifowane po każdej warstwie kolejno 6k, 8k i 12k. Na zielonym połysk słabo widać ale na czarnym juz lusterko widać Autko przed pastami . Najtrudniejsze przede mną - kalki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 1 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 1 Stycznia 2016 Położyłem pierwszą kalkę na masce i mam mały problem. Kalka okazała się minimalnie za duża i wychodzi poza maskę , da się nadmiar usunąć bez uszkodzenia wszystkiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Messer Napisano 1 Stycznia 2016 Share Napisano 1 Stycznia 2016 Można to usunąć na dwa sposoby. Bezpośrednio po nałożeniu - na mokrej kalce - bardzo ostrym, najlepiej nowym skalpelem ( odcinasz po liniach podziału i pinceta zdejmujesz nadmiarowe kawałki kalki ) albo po całkowitym wyschnięciu. Przy opcji drugiej będziesz musiał namoczyć za pomocą pędzla odcięte kawałki by ładnie odeszły od lakieru. Uważaj przy odcinaniu byś nie postrzępił kalki. Pozdrawiam Messer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 1 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 1 Stycznia 2016 Sprobuje, dziala tez wtedy gdy nalozylem plyn na kalki? Zapomnialem o tym napisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 11 Lutego 2016 Autor Share Napisano 11 Lutego 2016 Potomek skutecznie utrudnia prace nad nissanem Przedstawiam mały "cliffhanger" Obecnie tak to wygląda: Zrezygnowałem z zielonego bo ciężko mi się z nim pracowało aż się skończył i moja cierpliwość też Pomalowałem kastę jakimś srebrnym od Tamiya i dorobiłem zielone paski po bokach. Auto jest po 2 warstwach Top Coat , jest lekka pomarańcza ale zeszlifuję to papierkiem i położę jeszcze jedną warstwę. Na koniec kalki carbonowe. sprawdzić czy pielucha pełna ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 17 Kwietnia 2016 Autor Share Napisano 17 Kwietnia 2016 Zapraszam do galerii http://www.modelwork.pl/viewtopic.php?f=73&t=53713 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.