PanKoala Napisano 30 Marca 2016 Share Napisano 30 Marca 2016 Witam serdecznie! Jestem początkującym modelarzem,który małymi krokami wraca do zainteresowań z dzieciństwa. O ile kiedyś nie robiło mi różnicy czy model był pomalowany czy w stanie surowym,to teraz chcę podejść do sprawy poważniej. Potrzebuję porady odnośnie farbek i malowania - przebrnąłem przez wiele wątków na forum i na swoje pytanie nie mogłem znaleźć odpowiedzi. No ale do rzeczy: kupiłem na start kilka modeli, o różnym stopniu trudnosci i ilosci elementów. Modele są od Revella,i są na pudełkach proponowane kolory farb. Radzicie poczatkujacemu trzymać się wytycznych producenta czy eksperymentować z różnymi barwami wielu firm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 30 Marca 2016 Share Napisano 30 Marca 2016 Będziesz malować aerografem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKoala Napisano 30 Marca 2016 Autor Share Napisano 30 Marca 2016 Nie,pędzelki Edit:// Znalazłem w Internecie informacje o linii farb akrylowych vallejo panzer aces. Planuję ukierunkować się w modelach militarnych więc dedykowane temu farbki mogą być okej,uzywa ich ktos z Was? I czy są dobrą alternatywą dla olejnych emalii revella? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 30 Marca 2016 Share Napisano 30 Marca 2016 Vallejo to bardzo dobre farby do pędzla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKoala Napisano 30 Marca 2016 Autor Share Napisano 30 Marca 2016 A jak z Pactrą? Gdzieś piszą że ta seria panzer aces sprawdza się do detali i figurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 30 Marca 2016 Share Napisano 30 Marca 2016 Tu nie podpowiem, bo nie używałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...