Skocz do zawartości

Dobry aparat do 500zł


KW-2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

Nie znam się zbytnio na aparatach i na tych parametrach po przeczytaniu kilku wątków nadal dla mnie to czarna magia:(

Więc zwracam się z pytaniem jaki aparat (do 500zł) polecacie?

Chcę aby można nim zrobić fotki dobrej jakości

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KW-2 będę z tobą szczery. Za 500zł trudno kupić dobry statyw, nie to jeszcze aparat. Conajwyżej kupisz 8 lat starego Olympusa jak Ci proponuje kolega PaRazo (ja nie polecam). Na przyzwoity aparat, kompakt lub podstawowy bezlusterkowiec (nawet tanie lustro się znajdzie) trzeba wydać 3x więcej pieniędzy niż masz do wydania. Dobry aparat kosztuje 6x więcej a nawet 10x, albo i 20x.

 

Edit: ten Sony kosztuje 700zł, nie 500... Może jeszcze pomyśl ile tak na prawdę chcesz wydać.

 

Wiem że będzie ciężko z tą ceną:(

Wiem że ten Sony kosztuje 700:)

Jeszcze się zastanowię:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byłym tego taki pewny Atlis.

W miarę dobre zdjęcia można robić naprawdę tanimi aparatami - mogą to być przecież także używane aparaty.

Pierwsza sprawa to dobre oświetlenie - najlepszy sprzęt nic nie da gdy model będzie niedoświetlony.

KW-2 - poszukaj informacji (opisując szczegółowo czego szukasz i w jakim celu) na forum optyczne.pl - tam można uzyskać mnóstwo cennych porad.

Możliwe że na Allegro jest do ustrzelenia jakiś stary sprzęt (przecież do takich zdjęć wystarczy i matryca 5Mpx, byli optyka była jakaś rozsądna), który Ci doradzą.

Warto spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do twoich modeli musisz szukać do zdjęć "MAKRO"

 

Ja używam dłuuugo "Canon g9" Japończyk kupiony w Anglii zrobiłem na nim 9800 zdjęć. I nigdy nie odmówisz posłuszeństwa. Na allegro są za około 400zł używane.

A jak robi zdjęcia to możesz przypomnieć sobie oglądając moje prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach